Yhtään?
Rakastatko sä enää
26
393
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät, että rakastan.
- Anonyymi
Hymyiletkö edes mulle ❤️
Tiedät että minäkin kaikesta huolimatta sua. - Anonyymi
Kuinka paljon? Ihan varmastiko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon? Ihan varmastiko
Ihan vitusti.
Kun Yritin viimmevuonna lähteä pois niin etten paalaa.
Se meniki kuukasia kestäväksi raastavaksi ikäväksi ja itkuksi .. kaikki mun voima ja ilo katosi.
Sama tuska on nytkin.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vitusti.
Kun Yritin viimmevuonna lähteä pois niin etten paalaa.
Se meniki kuukasia kestäväksi raastavaksi ikäväksi ja itkuksi .. kaikki mun voima ja ilo katosi.
Sama tuska on nytkin....Miks sul tuska?
- Anonyymi
Rakkauteni on ihan olematon ei tunnu enään mikään sussa hyvältä mitä pelleilit itse tästä lopun teit
- Anonyymi
Rakastan. Mutta usko ja luotto mennyt enimmäkseen ihmisiin. Ihmiset ovat lähinnä hylänneet vaikealla hetkellä. Haluaisin pystyä johonkin, mutta olen ihan mielettömän traumatisoitunut kiusaamisista ja hylkäämisistä. Ei kaikesta voi toipua, vaikka haluaisikin.
- Anonyymi
Tuon kirjoittaessa voin tosi huonosti, enkä ymmärtänyt että minulla on edelleen viekkarit päällä. Muutama viikko tarvitsisi kestää vielä. Nyt taas ymmärrän, mistä olo johtuu, mutta päivällä mietin miten ihmeessä jaksan. Pitkät viikot ja pahin vielä edessä päin. Kyllä tämä kaikki vielä iloksi muuttuu :) Kirjoitan näitä tänne, kun ei ole terapeuttia. Jospa huomenna olisi voimia lähteä liikkeelle taas. Eilinen lenkki vei kaikki voimat. Jaksan ponnistella ali-ihmisestä ihmiseksi vielä.
- Anonyymi
rakas olet :)
- Anonyymi
En. täytyy sanoa että en yhtään. Tai näin kai minut vakuutellaan omaksi parhaaksi. Luulen että sieltä jotain niille on todella tulossa, kaikesta.
Ja itseä työnnetään pois, päästän irti ja menen. On asioita mihin en voi vaikuttaa ja mihin en ole syyllinen enkä osallinen.
Onhan niillä ollut aikaa selvittää halutessaan, joten enpä voi mitään. - Anonyymi
En tiedä.ehkä ,ehkä en
- Anonyymi
Niin se voi olla jos olisit hän.
- Anonyymi
Tämä alkaa olla niin epätoivoista. Rakastunut oon edelleen. Mun numero ei ole enään salainen. Ja sit eiku soittoa tännepäin: ) älä hemmetti soikoon sit emmi yhtään. Mulla tunteet pinnassa
- Anonyymi
Chisua kyllä
- Anonyymi
Ikuisesti kuten olen irl maininnut
- Anonyymi
Ettekö voi irl myös nyt viestiä, kiusallista, vaikka toivonkin teille hyvää.
- Anonyymi
Sitsua haluaisin
- Anonyymi
Fitsua ritsua kaulaan
- Anonyymi
Rakastan, ehkä tippui jo pois.
- Anonyymi
Johniako?
- Anonyymi
Rakastan erästä joka on kaukana ❤️
- Anonyymi
Näköjään.
- Anonyymi
Rakastan enemmän kuin eilen vähemmän kuin huomenna.
- Anonyymi
En eikä sellaisesta voi oikein välittäkään joka torjuu
- Anonyymi
Kyllä. E
- Anonyymi
Onko Schrödingerin kissa elossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713