Wanhusnaisten elämän suppeat ympyrät

Anonyymi-ap

Pettämismonologit, empatiseerausmonologit, narsissimissimonologit, voimaantumiskaakatukset, miesvihakaakatukset.

21

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aaa jep

• Anonyymi

Meinaatko, ettet itse vanhene koskaan?

• Anonyymi

Tietenkin wanhenen, siten kuin mies biologisesti wanhenee, en edesauta wanhenemistani omaksumalla wanhusten tyypillisiä ajatuksia ja maneereita.

Nainen taantuu paljon nopeammin kuin mies koska nainen menettää estrogeenin tuotannon vaihdevuosissaan lähes kokonaan ja koko naisen elimistö on sen puutteessa, myös aivot. Ilmeisesti tämän takia wanhusnaiset tukeutuvat muilta wanhusnaisilta omaksumiinsa maneereihin ja "ajatuksiin" niin helposti. (Hormonilisät eivät mene mm. aivoihin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin wanhenen, siten kuin mies biologisesti wanhenee, en edesauta wanhenemistani omaksumalla wanhusten tyypillisiä ajatuksia ja maneereita.

Nainen taantuu paljon nopeammin kuin mies koska nainen menettää estrogeenin tuotannon vaihdevuosissaan lähes kokonaan ja koko naisen elimistö on sen puutteessa, myös aivot. Ilmeisesti tämän takia wanhusnaiset tukeutuvat muilta wanhusnaisilta omaksumiinsa maneereihin ja "ajatuksiin" niin helposti. (Hormonilisät eivät mene mm. aivoihin).

Meinaatko, että miehiltä ei muka testot vähene? Miehet toljottaa innoissaan tuntikaupalla pientä muovinpalaa mitä kepeillä tökitään pienessä kaukalossa. Ei siinä aivot paljon kehity. Enemmän se vatsanseutu kasvaa kisaeväistä.

• Anonyymi

Entäs ne "miesten" vastaavat?

• Anonyymi

Jep💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep💪

Mä en sitte oo mikään tän palstan monologienrustaaja, en narsissi enkä ainakaan miestenvihaaja, ellei sitte viha oo molemminpuolista, mutta senkin pidän omana tietonani, toistaseks.

• Anonyymi

Jaah. Enpä ole ainakaan täällä itse noita monologeja tai kaakatuksia käynyt, vaikka olen 50+. Mutta ei noissa mitään pahaa ole, hyviä aiheita kyllä.

• Anonyymi

Minä tykkään kanssa lukea oikeita aiheita
        Ei jaksa "mä tykkään susta mennääks panee juttuja ihGuuu daa mennääks muru röökilleeew vituuuo mua panettaa ota suuhun käteen ja kaikkee kivaa" sydän tuhat kertaa vtun naurunaamoja vttu uuuu mä oon niiikn cool"
        Että hohhoijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään kanssa lukea oikeita aiheita
        Ei jaksa "mä tykkään susta mennääks panee juttuja ihGuuu daa mennääks muru röökilleeew vituuuo mua panettaa ota suuhun käteen ja kaikkee kivaa" sydän tuhat kertaa vtun naurunaamoja vttu uuuu mä oon niiikn cool"
        Että hohhoijaa.

Joo, noikin skippaan yleensä. Joskus heitän yhden jonnekin.

• Anonyymi

Suppea on sun elämänpiiri jos näiden palstakirjoitusten perusteella kuvittelet tietäväsi naisten keskustelujen aiheet.

• Anonyymi

No eiköhän ne täällä näy :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän ne täällä näy :D

Oletpa yksinkertainen. Ei täällä voi keskustella politiikasta, urheilusta tai muista päivänpolttavista asioista. Tämä on ikävä palsta ja täällä kirjoitetaan siitä aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa yksinkertainen. Ei täällä voi keskustella politiikasta, urheilusta tai muista päivänpolttavista asioista. Tämä on ikävä palsta ja täällä kirjoitetaan siitä aiheesta.

No miksi ton asian sitten mainitsit täällä ? Ota vastuu sanoistas

• Anonyymi

Wanha mies joka parjaa naisia noin, naiset ei tykkää

• Anonyymi
      • Anonyymi

No ompa kummallista. Saa kai asioista puhua. Minun tekstit poistettiin kun mainitsin sanan seniili vanha mies. Että kai se on ypstä kiinni kuka mahtaa lukea.

• Anonyymi

Entäs seniili vanha mies?

• Anonyymi

Vanhojen miesten kuuluukin olla seniilejä ja kiltisti kotona kiikkustuolissa katsoen hiihtoja ja mäkihyppyjä.

• Anonyymi

Ehkäpä toi sun asenteesi naisiin
      vaikuttaa siihen miten suhun suhtaudutaan
      ja siitä johtuen sulla ei ole mitään oikeanlaisia kokemuksia millaisia me vanhemmat naiset ollaan.

Nyt sulla on vaan kuvitelmia ja vääriä käsityksiä.

Sun juttus kuten tää aloitus,
      on enemmän juurikin sitä kaakatusta.........

En oikein tiiä kuulostatko ja vaikutatko sä enempi joltain kokemattomalta pikkupojalta vaiko vanhalta ja katkeralta ukolta.
      Noh kummin vaan onkaan niin mieti miksi!!!

Itse oon "vanha akka" ja mun mielenkiintoni, haluni ja kaikki muukin on jotain aivan muuta kun noi mitä väität. 😉

Kaikella rakkaudella tämä sulle,
      ja samalla joillekin samoin ajatteleville......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe