😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaitsevan Pohjanmaalla. Sinne nyt viimeksi muuttaisin.
Jokos olette käyneet vaalikoneessa
21
185
Vastaukset
- Anonyymi
😅😆vois sua. Ne on shapotoitu sdp tekee metkujaan. Älä usko. Ei kannata muutenkaan uskoa mihkään galluppeihin. Ne on aina jonkun maksamia. Otanta 5/50 ja sitten puhutaan Koko suomen ääntä on kuultu.
- Anonyymi
Mua lähdettiin ajamaan autolla takaa niillä lakeuksilla tässä taannoin. Pääsin karkuun. Onneksi en ollut myöskään yksin. Helposti triggeröityvä tapaus kyseessä. Ei siinä mitään varsinaista provosointia ollut kyseessä. Oon miettinyt sitä voisiko pohojalaasilla olla genetiikassaan trauma siitä kun ne on sotineet aikoinaan r*ssiä vastaan siellä pelloilla.
- Anonyymi
En suosittele tosiaan myöskään mitään Pohjanmaata edes vitsinä miettimään, niin kuin et tietenkään teekään mutta siellä on aika ankeaa elämää loppupeleissä ja vaan sitä aakeeta laakeeta ja ihmiset ylimielisiä, ilkeitä ja yleensä ruotsinkielisiä. Olen itse joutunut pakosta muutaman vuoden asumaan ja se oli hirveää aikaa. 🙁 Aika tyhjiä paikkoja ja niin se tunnelma on huono vaan. Nyt onneksi jo kaukana sieltä päin. Eikä se mitenkään kaunistakaan seutua oo verrattuna moniin muihin paikkoihin Suomessa. Mut vaan mun mielipide. En edusta ketään muuta. 😅
Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.
😂😂
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
😆🤣🤣🤣😂😂😅🤣😂😄😃😅🤣😂haaaska! Ihan paras
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Täysi tohina tarkoittaa että panssarivaunulla ajetaan teltan ylitse. Joten oli vain jotain varusmiesjumppaa.
- Anonyymi
En usko vaalikoneisiin.
Jos käyttää vaalikonetta, niin kannattaa käydä läpi eri toimijoiden vaalikoneet. Vaalikone sopii sellaiselle, joka ei tiedä ketä ja mitä puoluetta äänestää.
- Anonyymi
Kuka näitä juttuja oikein keksii?? 😄
- Anonyymi
Ihan ihmiset täällä kirjoittaa ja tuo Pohjanmaa kommentti oli täyttä totta yhden ihmisen elämästä muutaman vuoden ajan ja saahan sitä kertoa mielipiteensä Suomen eri paikoista. Vaikka vaaleihin ei nyt liittynyt siitä pahoittelut mutta mulla taitaa jäädä koko vaalit nyt väliin tällä kertaa, niin en kovin innostunut niistä ole. Mukavaa päivää kaikille ja aurinkoa, valoa mieliinne! ☀️☀️☺️
- Anonyymi
No nää kaks😅kivoja lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ihmiset täällä kirjoittaa ja tuo Pohjanmaa kommentti oli täyttä totta yhden ihmisen elämästä muutaman vuoden ajan ja saahan sitä kertoa mielipiteensä Suomen eri paikoista. Vaikka vaaleihin ei nyt liittynyt siitä pahoittelut mutta mulla taitaa jäädä koko vaalit nyt väliin tällä kertaa, niin en kovin innostunut niistä ole. Mukavaa päivää kaikille ja aurinkoa, valoa mieliinne! ☀️☀️☺️
Kiitos samoin. Kiitos että joku uskaltaa vielä kertoa oman mielipiteensä reilusti. Antaa perspektiiviä asioihin joita itsekkin miettii😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin. Kiitos että joku uskaltaa vielä kertoa oman mielipiteensä reilusti. Antaa perspektiiviä asioihin joita itsekkin miettii😊
Kiitos sulle paljon 💙 ja niin ihan rehellisesti sitä kai pitää kertoa jos jostain asiasta jotain mieltä on. Eikä sitä kirjoita pahalla vaan kertoo oman kokemuksensa joka oli aika ahdistava. Jopa helpotti kirjoittaa sitä vielä ulos edelleen näköjään. Rehellisyys maan perii 😊😊. Mutta tosiaan vain minun mielipiteeni. Jokaisella on omansa. :)
- Anonyymi
Ihana paikka, tykkään. On edesm. Äitini
Syntymäpaikka. Olen usein ajellut, nuo
Rena pyörällä ja näin vanhenpana s
Autolla. Moni nuoripari muuttanut sinne ja tykkäävät asua kovasti.- Anonyymi
Kyllä sieltä nuoret enemmän taitaa vaan lähteä opiskeluiden jälkeen ihan muualle ja vanhuksia siellä eniten asustaa. Totta kai joitakin poikkeuksia löytyy toki. Ja makuasioista ei voi kiistellä.
Kymenlaaksosta kotoisin olevana naurattaa ne kuraojat mitä pohjanmaalla kutsutaan joeksi. Eikä siellä ole edes mäkiä. Maiseman tasaisuus kyllästyttää. Pohjalainen luonne poikkeaa myös aika paljon karjalaisesta luonteesta. Kaikkea en ymmärrä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kymenlaaksosta kotoisin olevana naurattaa ne kuraojat mitä pohjanmaalla kutsutaan joeksi. Eikä siellä ole edes mäkiä. Maiseman tasaisuus kyllästyttää. Pohjalainen luonne poikkeaa myös aika paljon karjalaisesta luonteesta. Kaikkea en ymmärrä.
Se tasaisuus lienee jopa eksoottinen kokemus norjalaisille. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä ne olisivat siitä mieltä. Se siellä on hienoa että harvaan asutuilla alueilla olo on kuin olisi erämaassa.
Siellä on jyrkkiä kuntarajoja suomen ja ruotsin kielen suhteen. Ne elävät arvatenkin omissa piireissään. Ruotsinkielisillä on näyttävät jouluvalot, joillakin suomenkielisilläkin on. - Kyrössä jahdattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tasaisuus lienee jopa eksoottinen kokemus norjalaisille. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä ne olisivat siitä mieltä. Se siellä on hienoa että harvaan asutuilla alueilla olo on kuin olisi erämaassa.
Siellä on jyrkkiä kuntarajoja suomen ja ruotsin kielen suhteen. Ne elävät arvatenkin omissa piireissään. Ruotsinkielisillä on näyttävät jouluvalot, joillakin suomenkielisilläkin on. - Kyrössä jahdattu.Juu ne jouluvalot oli kyllä melkoista Amerikan mallia ne on jääneet mieleen myös siltä ajalta. En ole muualla sellaisia nähnyt kuin siellä joissakin pihoissa. Niitä oli niin paljon ja joka värisiä ja joo niitä käytiin ihan varta vasten katsomassa ja muitakin ihmisiä siellä oli ottamassa jopa kuvia. 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Juu ne jouluvalot oli kyllä melkoista Amerikan mallia ne on jääneet mieleen myös siltä ajalta. En ole muualla sellaisia nähnyt kuin siellä joissakin pihoissa. Niitä oli niin paljon ja joka värisiä ja joo niitä käytiin ihan varta vasten katsomassa ja muitakin ihmisiä siellä oli ottamassa jopa kuvia. 😂😂
Se on jäänyt mieleen kyläilystä, että oli tärkeää näyttää hienolta naapuriin päin.
- Anonyymi
😅😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713