Mitä jään eniten kaipaamaan

Anonyymi-ap

Niin sitä että miten hän välittää minusta aidosti, miten näkee minut, osaa sanoittaa tunteensa, osoittaa aitoa kiinnostusta ja rakkautta.
Olisin niin sellaisen ihmisen elämääni halunnut

19

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hae se sitten. Ei kaikkea tarvitse heti sanoa, kunhan osoittaa jos toisella on väliä.

• Anonyymi

Ei sitä niin vain haeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä niin vain haeta.

Anna toiselle sitten mahdollisuus olla edes vähän läsnä. Oikeasti et halua. Sitähän se on jollet pelkää. Ei ole kyse kosinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna toiselle sitten mahdollisuus olla edes vähän läsnä. Oikeasti et halua. Sitähän se on jollet pelkää. Ei ole kyse kosinnasta.

Katsotaan mitä tapahtuu jos joskus nähdään. Aivan mielelläni annan mahdollisuuden hänelle olla läsnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan mitä tapahtuu jos joskus nähdään. Aivan mielelläni annan mahdollisuuden hänelle olla läsnä.

Hyvä juttu. Mun täytyy nyt mennä.

• Anonyymi

Mun tuurilla et ole kuitenkaan hän! Nyt alkaa olla itku lähellä

• Anonyymi

Ilosta vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilosta vai?

Eikä kun suuresta surusta. 😭

• Anonyymi

Ei meidän tarinamme tarvitse päättyä tähän.

Itse olen surullinen urani takia. Olen myös aika ymmälläni, koska en vaan voi käsittää tapahtumia. Niissä ei ollut järkeä vaan niissä oli tunnetta. Sitähän nyt ei tarttis sotkea tuohon asiaan.. Samalla epäitsekästä tietysti ajatella toisen jaksamista, mutta ne tunteet.. Jotain rajaa.

Miksi mies pakenet meitä? Onko se
      Tunne noin mahdoton käsitellä?

• Anonyymi

Ja tämä sivusta.

• Anonyymi

Minun on vaikea uskoa, että kukaan voisi oikeasti rakastaa minua ja hyväksyisi minut tällaisenaan vikoineen päivineen. Tämäkin tuli sivusta mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on vaikea uskoa, että kukaan voisi oikeasti rakastaa minua ja hyväksyisi minut tällaisenaan vikoineen päivineen. Tämäkin tuli sivusta mieheltä.

Minä rakastan häntä täysin huolimatta hänen vioistaan. Hän on vielä näyttänyt niitäkin puolia mulle, vaikkakaan ei kaikkia..
        Molemmissa meissä on heikkouksia, mutta voisin uskoa meidän olevan hyvä tuki toisillemme niiden kanssa.
        Parasta on rakastaa ilman ruusunpunaisia laseja ja silti tuntea niin paljon. Ne lasit särkyivät jo ajat sitten.
        Ei tarvitse panna parastaan vaan voi olla oma itsensä.
        Toki hänen eteensä tietysti näkisin efforttia monessa. Olisin hänelle tuki ja turva, kun kaikkialta kaatuu pskaa niskaan.
        Ja raha. Ei kiinnosta puhua siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rakastan häntä täysin huolimatta hänen vioistaan. Hän on vielä näyttänyt niitäkin puolia mulle, vaikkakaan ei kaikkia..
        Molemmissa meissä on heikkouksia, mutta voisin uskoa meidän olevan hyvä tuki toisillemme niiden kanssa.
        Parasta on rakastaa ilman ruusunpunaisia laseja ja silti tuntea niin paljon. Ne lasit särkyivät jo ajat sitten.
        Ei tarvitse panna parastaan vaan voi olla oma itsensä.
        Toki hänen eteensä tietysti näkisin efforttia monessa. Olisin hänelle tuki ja turva, kun kaikkialta kaatuu pskaa niskaan.
        Ja raha. Ei kiinnosta puhua siitä.

Tunnut mukavalta tyypiltä. Onnea sinulle ja rakkaallesi! Nainen sivusta 🙏

• Anonyymi

Tämäkin ketju taas kuin meidän dialogia. Pelottaa ja ahdistaa. Mitä täällä pelataan.
      T.Roska jäi pöydälle

• Anonyymi

Kukapa ei tuollaista ihmistä elämäänsä olisi halunnut mutta liian usein tulee tehtyä väärät valinnat siis itsellä ainakin tuli. Mutta ei auta enää. 😔 No kalliin hinnan maksoin siitä väärästä.

• Anonyymi

Surullista! nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista! nainen sivusta

Esiinnyt taas naisena!

• Anonyymi

Mut voi kyllä vielä saada! terv Vanhempi nainen

• Anonyymi

Mitä se saaminen sitten on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe