Niin sitä että miten hän välittää minusta aidosti, miten näkee minut, osaa sanoittaa tunteensa, osoittaa aitoa kiinnostusta ja rakkautta.
Olisin niin sellaisen ihmisen elämääni halunnut
Mitä jään eniten kaipaamaan
19
395
Vastaukset
- Anonyymi
No hae se sitten. Ei kaikkea tarvitse heti sanoa, kunhan osoittaa jos toisella on väliä.
- Anonyymi
Ei sitä niin vain haeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä niin vain haeta.
Anna toiselle sitten mahdollisuus olla edes vähän läsnä. Oikeasti et halua. Sitähän se on jollet pelkää. Ei ole kyse kosinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna toiselle sitten mahdollisuus olla edes vähän läsnä. Oikeasti et halua. Sitähän se on jollet pelkää. Ei ole kyse kosinnasta.
Katsotaan mitä tapahtuu jos joskus nähdään. Aivan mielelläni annan mahdollisuuden hänelle olla läsnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan mitä tapahtuu jos joskus nähdään. Aivan mielelläni annan mahdollisuuden hänelle olla läsnä.
Hyvä juttu. Mun täytyy nyt mennä.
- Anonyymi
Mun tuurilla et ole kuitenkaan hän! Nyt alkaa olla itku lähellä
- Anonyymi
Ilosta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilosta vai?
Eikä kun suuresta surusta. 😭
- Anonyymi
Ei meidän tarinamme tarvitse päättyä tähän.
Itse olen surullinen urani takia. Olen myös aika ymmälläni, koska en vaan voi käsittää tapahtumia. Niissä ei ollut järkeä vaan niissä oli tunnetta. Sitähän nyt ei tarttis sotkea tuohon asiaan.. Samalla epäitsekästä tietysti ajatella toisen jaksamista, mutta ne tunteet.. Jotain rajaa.
Miksi mies pakenet meitä? Onko se
Tunne noin mahdoton käsitellä?- Anonyymi
Ja tämä sivusta.
- Anonyymi
Minun on vaikea uskoa, että kukaan voisi oikeasti rakastaa minua ja hyväksyisi minut tällaisenaan vikoineen päivineen. Tämäkin tuli sivusta mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa, että kukaan voisi oikeasti rakastaa minua ja hyväksyisi minut tällaisenaan vikoineen päivineen. Tämäkin tuli sivusta mieheltä.
Minä rakastan häntä täysin huolimatta hänen vioistaan. Hän on vielä näyttänyt niitäkin puolia mulle, vaikkakaan ei kaikkia..
Molemmissa meissä on heikkouksia, mutta voisin uskoa meidän olevan hyvä tuki toisillemme niiden kanssa.
Parasta on rakastaa ilman ruusunpunaisia laseja ja silti tuntea niin paljon. Ne lasit särkyivät jo ajat sitten.
Ei tarvitse panna parastaan vaan voi olla oma itsensä.
Toki hänen eteensä tietysti näkisin efforttia monessa. Olisin hänelle tuki ja turva, kun kaikkialta kaatuu pskaa niskaan.
Ja raha. Ei kiinnosta puhua siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan häntä täysin huolimatta hänen vioistaan. Hän on vielä näyttänyt niitäkin puolia mulle, vaikkakaan ei kaikkia..
Molemmissa meissä on heikkouksia, mutta voisin uskoa meidän olevan hyvä tuki toisillemme niiden kanssa.
Parasta on rakastaa ilman ruusunpunaisia laseja ja silti tuntea niin paljon. Ne lasit särkyivät jo ajat sitten.
Ei tarvitse panna parastaan vaan voi olla oma itsensä.
Toki hänen eteensä tietysti näkisin efforttia monessa. Olisin hänelle tuki ja turva, kun kaikkialta kaatuu pskaa niskaan.
Ja raha. Ei kiinnosta puhua siitä.Tunnut mukavalta tyypiltä. Onnea sinulle ja rakkaallesi! Nainen sivusta 🙏
- Anonyymi
Tämäkin ketju taas kuin meidän dialogia. Pelottaa ja ahdistaa. Mitä täällä pelataan.
T.Roska jäi pöydälle - Anonyymi
Kukapa ei tuollaista ihmistä elämäänsä olisi halunnut mutta liian usein tulee tehtyä väärät valinnat siis itsellä ainakin tuli. Mutta ei auta enää. 😔 No kalliin hinnan maksoin siitä väärästä.
- Anonyymi
Surullista! nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista! nainen sivusta
Esiinnyt taas naisena!
- Anonyymi
Mut voi kyllä vielä saada! terv Vanhempi nainen
- Anonyymi
Mitä se saaminen sitten on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713