Hölmöyksisään kuvittelevat olevansa Suomen alkuperäisasukkaita. Ei todellakaan. Yhtään saamelaista persua ei ole olemassa.
Ihan samoja Ruotsin ja Venäjän vallan alla olleiden jälkeläisiä olette, kuin muutkin mamut, jotka aikoinaan lähtivät Afrikasta. Myös ne saamelaiset.
Persuliinit ovat hassuja
25
186
Vastaukset
- Anonyymi
Juu Persut ovat huvittavia 🤪
Kokkarit ja Persut puhuvat että tämä on "meidän maa" ettäs kehtaavat. Siis heidän maa. - Anonyymi
Saamelaiset äänestävät pääasiassa RKP:ta. Siinäpä sitä tosisuomalaisuuttaan vannottaville persuille kivi kengässä :)))
- Anonyymi
Ei Suomi kyllä ole myöskään islamistien maa!
- Anonyymi
Eikä kristittyjen. Lalli oli viimeinen patriootti, joka uskalsi vastustaa Piispaa.
- Anonyymi
Viikingeistä Wilhelm Ankara taistelu Bysantin puolesta ja Sinihammas kääntyi kristinuskoon jotta kauppa kävisi paremmin.
- Anonyymi
Ei kyllä minä olen DNA testin mukaan suomalainen iskän puolelta taitaa muutamia prossia löytyä pohjosmaalaista , ei ole kyllä yhtään afrikkalaista perimää ei edes perperiä
- Anonyymi
berberiä niin tulee oikein
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kajaanin seudulta kyllä löytyy insestin kautta hyvinkin suomalialaisia perinnöllisiä tauteja.
ovat kuin juutalaisia 🤔 sitä se keskenäinen kanssakäyminen teettää
- Anonyymi
Mutta perseilijä silti.
- Anonyymi
Onkos lappalaisilla inuiittia tai etelä-amerikan inkkarin perimää ?
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Jaa jaa, sitä en tiedä mutta demarit ovat lähtöisin Venäjältä.
- Anonyymi
Ja persut Persiasta.
- Anonyymi
Ei demarit ola Venäjältä lähtöisin vaan Ranskasta. Noinko heikkoa on persun historian tuntemus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei demarit ola Venäjältä lähtöisin vaan Ranskasta. Noinko heikkoa on persun historian tuntemus?
Mussolini oli vasemmistolaisen lehden päätoimittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keksi kansallisen sosialismin
- Anonyymi
Demarit on lähtöisin Forssasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keksi kansallisen sosialismin
Höpö höpö. Mussolini kehitti fasismin, jonka äärioikeistolaiset natsit imuroivat puolueensa kantavaksi aatteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josta otti loparit ja kääntyi antisosialistiksi.
- Anonyymi
Rajat auki ja tänne vaan kaikki.
- Anonyymi
Vasurit ovat kuin kurtturuusuja, kurtturuusuthan hävitettiin .....
- Anonyymi
Persut ovat kuin persianjättiputket, yhtä haitallisia ja vihattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat kuin persianjättiputket, yhtä haitallisia ja vihattuja.
Trumppikin joutuu oranssioimaan naamataulunsa kun saanut Persianjättiputkesta allergian.
- Anonyymi
me persussumalaset olaan ikiakainen sumalanen rotu oleme oleet täällä jo monia miljonia vusia etäs tiedät solisalikomunistiviservasari
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720