Lidli vei kylmiksen rahat, suunnaton määrä nobea jäi nyt hyllylle.
https://www.youtube.com/shorts/5j1KlWRVmpk
Kylmiksen saippuat
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta on väärin, ettei köyhällä ole varaa huolehtia hygieniastaan.
- Anonyymi
Eihän sitä kaikkea lasolia tarvitse juoda. Kyllä sillä pinttynyt lika lähtee jos karvatkin
- Anonyymi
Mihin Kylmis saippuaa tarvitsee? Sehän kiertelee nykyään kujia ja kulmia etsien nukkumapaikkaa sekä herättyään aamulla suunnistaa hävikki-ruokajakeluun aamupuurolle.
Ulkoinen habitus jo kertoo tarpeen, raahaa mukanaan makuupussia, toisessa kädessään LASOL-puteli. Teki jopa videon siitä, kuinka löysi mahtavan yösijan jostain ihme kolosta. - Anonyymi
Rojahti semmoinen määrä keltaista ripuliä äsken pönttöön että ette edes usko, varmasti tuli vähintään 10 litraa. Pesin hanurini lidlin 1€ saippualla hellästi hyväilen itseäni.
- Anonyymi
Livahtiko kuvassa 1 litran viinitörppö? Tosin taitaa kylmis olla aika vannoutunut olutmies ennemmin.
Asd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861600
- 761241
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741135Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!53919Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46891- 47878
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9803- 46802
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789