Omia oletuksia anonyymille täysin tuntemattomalle ihmiselle? Mitä hyödyttää kirjoittaa tuntemattomalle että oot p* rseestä. Tai olettaa tutukseen. Kertokaa toki?
Kertokaa mikä idea täällä tulla kertomaan
11
224
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Tässä ei ole mitään järkeä. Ainoa järkevä juttu on puhua kasvousten jos jotain puhuttavaa on. Tosin rakastuminenkin lasketaan pilvessä olevan ihmisen tilaan, että onko siinäkään loppujen lopuksi mitään järkeä.
- Anonyymi
Kerro sinä, kun tulit taas tänne länkyttämään!
- Anonyymi
Oot niin p* rseestä etten jaksa.
- Anonyymi
Eihän siinä ole mitään järkeä, mutta palstalla kirjoittelee tosi moni sellainen, jolla ei ole ihan kaikki intiaanit kanootissa.
- Anonyymi
Eli puhut itsestäsi vai
- Anonyymi
Just näin, ovat ihan kuutamolla ja onnettomia rassukoita suurin osa. Käyn vapaa-ajalla huvikseni lukemassa silloin tällöin ja toteamassa, että Suomi on täynnä avohoitopotilaita ja vaarallisia psykoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, ovat ihan kuutamolla ja onnettomia rassukoita suurin osa. Käyn vapaa-ajalla huvikseni lukemassa silloin tällöin ja toteamassa, että Suomi on täynnä avohoitopotilaita ja vaarallisia psykoja.
No ei ne kovin vaarallisia ole. Netissä kirjoittelevat mitä kirjoittelevat. Tosielämässä komeroituvat kämppiinsä, eivätkä uskalla ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit yllättyä kun minutkin tapaisit. Tiedätkö, kaikilla ei ole henkilöä jolle jakaa asioita joita taas voi tänne voi purkaa. Enkä puhu omalla kohdallani että arvostelisin ketään. Mulle rassukoita ovat sunlaiset, jotka yrittävät selittää oman käymisensä täällä jollain typerillä tekosyillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin avohoitopotilas. Vaikean masennuksen takia.
En silti hauku tuntemattomia täällä.
- Anonyymi
Oletuksenahan täällä keskustellaan tuntemattomien kanssa. Tämän keskustelupalstan tehtävä on herättää ajatuksia ja ihmisten keskustella. Tämä ei ole viestintäväline.
- Anonyymi
Minäkin pidän siitä, etten tiedä kenen kanssa keskustelen. Se antaa enemmän tilaa sille itse keskustelulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713