Kone ja siistuu kiinni ja väki pihalle,kesällä keitaassa ruuhkaa
Vastaukset 14
- Anonyymi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/49a332eb-bccf-41e7-b073-30a10deba986
Metsä Tissue lopettaa kierrätyskuidun valmistuksen ja sulkee yhden paperikoneen Mäntässä
Toteutuessaan muutokset voisivat johtaa 35 työtehtävän päättymiseen Mäntän tehtaalla.- Anonyymi
työterveys ruuhkaantuu,tuskin keidas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työterveys ruuhkaantuu,tuskin keidas
eikös kaupunki lehtitietojen mukaan ainakin joskus aiemmin kiistellyt siitä vanhasta
rapistuneesta piipusta että säilyttää pitää... Erittäin paha päätöksentekijöiltä kun Serlan valkaisematon (ainoa!!!) kierrätyskuidusta tehty WC paperi poistetaan valikoimista.
Ostettiin aina tätä, koska ympäristöystävällisin.
Nyt saa toki vaikka Lotus Lempi paperia joka on muuten OK mutta valkaistu : (
- Anonyymi
Talousalueen ainoaksi tulonlähteeksi jäävät vanhukset - siellä raha.
Toimittaja kysyi, että miksi pankit - siellä rahat - vastasi John Dillinger.
Pirha tietää missä rahat. - Anonyymi
Kukaan sinne keitaaseen rahojaan jakele!!
- Anonyymi
Keitsussa käy kova pöpötys...
- Anonyymi
Ammattitaitoista työvoimaa tilalle.
- Anonyymi
Suljettuun katiskaan en enään mene, olen jo tuomioni lusinut!
- Anonyymi
Mutta ihan vakavasti ottaen. En tiedä miten vakava tulonlähde on keräyspaperi ollut paikallisille urheiluseuroille? Miten sen mahtaa nyt käydä? Kuljetuskustannukset toisaalle olisivat varmaankin merkittävät ja Keräyskuidun (tai vastaavan "välitystoimijan") välistäveto huomattava, jos joutuvat myymään/toimittamaan paperin sen kautta.
- Anonyymi00015
Jämsän Kaipolaan tuotiin aikoinaan paljon keräyspaperia ympäri Suomen niin junan vaunuilla kuin rekoilla myös Venäjältä. Kaipola loppui. Ja keräyspaperi suunnattiin Mänttään. Nyt jos sinnekään ei enää mene, onko suomessa enää yhtään tehdasta joka käsittelee kierrätyspaperia vai joko se viedään suoraan polttoon, tuskin sentään ulkomaille kannattaa näillä nykyhinnoilla rahdata?.
- Anonyymi00011
Joku asia pysyy vuodesta toiseen.
- Anonyymi00013
Vihdoin saa lähteä sassin super uudelta omakotitaloalueelta kiitoradalta omalla lentsikalla eikä tarvi pelätä että pohja raapii piippuun suomi nousuun eiikuun sehän meni persillee koko alue..
- Anonyymi00014
Justiinsahan sinne tehdään kauheita investoida, ellei sitten valmistella myyntikuntoon, mikä täysin mahdollista nyky moraalittomassa Suomessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361444Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2491000Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93751Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31461
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381