Olen 75 v mies, minulle tehtiin polvinivelen leikkaus siis nyt metallia. Leikkaus tehtiin yksityisellä puolella. Saanko mitään kevennystä pienen työeläkkeeni verotukseen , vielä nyt jos haen kiireesti. Leikkaus oli 2024. Toivon selkeitä neuvoja nopeasti?
Vähennykset
2
180
Vastaukset
- Anonyymi
Veronmaksukyvyn alentumisvähennys voi tulla kyseeseen.
Vero.fi:
Voit saada veronmaksukyvyn alentumisvähennyksen harkinnanvaraisesti esimerkiksi sairauden, työttömyyden tai elatusvelvollisuuden perusteella.
Vähennys on enintään 1 400 euroa henkilöltä ja se myönnetään täysinä satoina euroina.
et voi saada vähennystä, jos vuositulosi ylittävät 27 000 euroa tai sinun ja puolisosi yhteenlasketut vuositulot ylittävät 40 000 euroa. Vähennys voidaan myöntää vain osittaisena, jos vuositulosi ylittävät 17 500 euroa tai sinun ja puolisosi yhteenlasketut vuositulot ylittävät 26 500 euroa.
Edellä mainittuja tulorajoja korotetaan 2 500 eurolla jokaista huollettavanasi olevaaa lasta kohti. - Anonyymi
No et voi saada mitään etua verotukseen. Tuo polvileikkauksen etu on ensisijaisesti kävelykykyyn ja kipuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703