työpaikalla tervehtimättä jättäminen ja lenkkipolulla tervehtimättä jättäminen

Anonyymi-ap

Nämä myös voi aiheuttaa masennusta ja sitä että kokee ettei kuulu yhteisöön että siitä voi seurata vakaviakin mt-ongelmia.

On tuttua itselleni se ettei porukka tervehdi ja on tuttua muun muassa se kun ylä-astteella eräs Teemu ei hyväksyny mua kaveripiiriinsä. Onneksi kuitenkin löysin pari jätkää joiden kanssa meni hyvin että se varmaan oli itselleni hyväksi etten jäänyt ihan täysin yksin.

tervehtiminen kuuluu hyviin käytöstapoihin ja jos pitää päteä niin työpaikalla tervehtimättä jättäminen voi olla sellainen juttu että joku voi kokea sen työpaikkakiusaamisena.

Osa ihmisistä valikoi eli tervehtii tietyille ja jättää tietyt toiset tervehtimättä. Osa ihmisistä jotka eivät tervehdi, voivat olla toki arkoja ja ujoja.

Täällä päin tunnemme yhden miehen joka ei tervehdi ketään ja moni tuntee hänet ja pitää häntä ylpeänä mutta voi olla että hän on vain ujo mutta olemme kuulleet kyllä että hän on ylpeä ihminen että moni sanoo näin. Ylpeä niinku että pitää itseään muita parempina jolloin ei huomioi muita.

14

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupan kassoillakin törmää kauppiaisiin jotka eivät palvele hyvin asiakkaita että eivät tervehdi eivätkä sano näkemiin ja näyttävät myrtsiä naamaa .

• Anonyymi

Meillä on erilaisia kasvoja, menestyt paremmin jos hyväksyt kaikki.

• Anonyymi

Robottimaiset ihmiset ei ole koskaan minuun tehneet oikein vaikutusta koska se tuntuu tosi ikävältä sellainen kohtelu että kohdellaan esim kaupassa asiakasta kuin kylmää makkaraa.

• Anonyymi

Toivotaan että vaimosi kohtelee sinua iloisena ainakin ensimmäiset 60 vuotta.

Kyllä se on parasta että ei ajattele kasvoja, vaan sitä mistä keskustelee ja puhuu.

• Anonyymi

Aloittaja, oletko liian puhelias. puhutko omia asioitasi.
      Minäkin neuvoin omia lapsiani , että parempi morjestaa ja jatkaa heti matkaa, kaikkien kanssa ei kannata puhua.

• Anonyymi

Tekopyhä tervehdys pakollisena toimena lämmittää niin sielua ja poistaa ahdistuksen, voihan kiesus.

• Anonyymi

Mä ainakin haluisin ajatella, että ne jotka mua tervehtii, tervehtii s8ksi, kun haluavat niin tehdä, eikä väkipakolla. Tällä hetkellä kiinnostaa vaan yhden lenkkeilevän työkaverin tervehtimiset. Mut taitaa olla liikaa pyydetty, hän on hukassa.

• Anonyymi

En itsekkään halua höristä asioista kaikkien kanssa, nyökkää joskus . En jää juttelemaan jos voin välttää ja mahdollisimman vähän puhun omista asioista. Juoruavat kuitenkin ja yleensä oman mielikuvituksen mukaan. Nyt vanhempana joutuisin kuuntelemaan sairas kertomuksia ja lääkityksiä. Ja naisilla tuo ikä ja seurustelu kumppanit. Ihmettelen muuten Koivujen hullua avioero hölmöilyä miten ne on nuo penskat saaneet aikaiseksi ja miten tuo hulluus vaikuttaa "heihin" kehuuko ne kovastikin.

• Anonyymi

Miten sellainen joka tulee sanoen mitä sä oikeea yrität hei, tiedän kyllä ei toi onnistu?

• Anonyymi

MinullekAn ei yksi jäbä tervehtinyt työmaalla. Oli varmaan tietoinen että kärsin mielenterveysongelmista. Moukka minusta.

• Anonyymi

Minä ainakin tervehdin naapureita,työkamuja ym.joskus jos ei vastaa tervehdyksen ajattelen että se on hänen ongelmansa ei minun.Kaikki ei vain osaa hyviä tapoja.

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Ehkäpä se riittää, kun itse tervehtii ketä tervehtii, itsellä on hyvä mieli.
        Jos muut eivät tervehdi, niin sille ei voi mitään. Jotkut ovat sellaisia, etteivät niin välitä tervehdyksistä, ei siitä kannata itseensä ottaa.
        Se, että joku jättää tervehtimättä, ei ole minun/sinun oma vika.

• Anonyymi

Tulipa mieleeni kun kerran menin palaveriin ja kukaan ei noteerannut vaikka tervehdin.Toistin sitten tervehdyksen eikä vieläkään olin kuin ilmaa.Korotin ääntä niin johan rupesi porukka tervehtimään ja nyökkäämään.Siitä lähtien on tervehditty ja mukava aloittaa palaverit töissä.

• Anonyymi

Ostrakismia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1990
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1721
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1588
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1393
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      99
      1372
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1037
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1027
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      856
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      800
    Aihe