Haluaisin makaa päälläsi,ottaa kädestäsi kiinni ja olla siinä kokonaisen yhden päivän ainakin.
En ole sitten iilimato, olen vain ihminen.
tai miten vain...
9
336
Vastaukset
- Anonyymi
Muttet saa
- Anonyymi
Kyllä joku vielä antaa maata päällänsä hiljaa ja nauttien läheisyydestä, jos hän ei sitä halua niin se on okei, hän nauttii sitten jonkun muun kanssa muista asioista.
-aloittaja
- Anonyymi
Kyllä sä olet aika iilimato kun et töissäkään viihdy kun mä olen siellä haluat olla vain sisällä
- Anonyymi
Et sä kyllä todellakaan saa makaa mun päälläni koko päivää 😳
- Anonyymi
No makaa sä välillä sit mun päällä. 50/50.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No makaa sä välillä sit mun päällä. 50/50.
No jos ei kuitenkaan koko päivää ;)
- Anonyymi
Minun päällä saisit maata ja muutenkin kiehnätä vieressäni pidempäänkin.
- Anonyymi
😳 eikö äitisi ole opettanut sinua?
Älä päästä petoa irti 🐯
🤣🤣- Anonyymi
Aijaa! Kumpi siis. meistä toi peto? 🫣😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713