Kertokaa tähän ammattinne ja milloin teidän työttömyys alkoi?
Tampereen työttömyys
16
227
Vastaukset
- Anonyymi
Raksakyrpä 50+, pari vuotta mennyt kotona ryypätessä.
- Anonyymi
Ennen sai raksoillakin olla päissään .
- Anonyymi
eikös tänne nyt tullut työttömiä paperimiehiä .olleet aina ylimielisiä että meillä on hyvät palkat.nyt ei taida taidot riittää kun woltin ruokaläheteiksi .siitä vaan pyörällä ympäri keskustaa.
- Anonyymi
Apukoulussa hankitulla kirjoitustaidolla arvostelet täällä muiden taitoja?😅
- Anonyymi
paperitehtaissa tuli hulluna rahaa , woltin bisneksillä satoja miljoonia vuodesta toiseen tappioo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paperitehtaissa tuli hulluna rahaa , woltin bisneksillä satoja miljoonia vuodesta toiseen tappioo
siitä syystä palkatkin oli niin älyttömiä
- Anonyymi
Älysin ilman tekoa itkeä. Tekoitkuhan on globaalia kuitenkin siirtymävaiheittain ikäänkuin mannerlaatat liikkuisi https://www.hs.fi/tiede/art-2000010777802.html
Myin persettä Tammelan torilla jouluaattoon 2024 asti. Silloin perseeni ruostui. Siitä alkaen olen ollut tyystin työtön…😵💫
- Anonyymi
Mie valmistuin peruskoulust työttömäksi 15v sitten ja tuet juossu tosi hyvin!! Ei aikomustakaa töihin sekaantua.....
- Anonyymi
Liikaa pyytäneen elämään sopinee tekoälykäs parhaiten epäilen.
- Anonyymi
Lisää tälläisiä viisauksia
- Anonyymi
Minulla on ollut monta työtä monessa eri paikassa. CV ja työhistoria on pitkä kuin joulupukin toivelista.
- Anonyymi
Taitaa kaikki persumieliset olla työttömänä ja hyvä niin.
- Anonyymi
Työkkärissä sanoivat ettei kaltaistani montaa tampereella ole 🤣 joten en voi olla perussuomalainen eli suomalaisten keskiarvo .
- Anonyymi
Ollu ny työkyvyttömänä parivuotta. Jankkaan ja valehtelen työkseni. Kohta saan loparit, kun vaalit lähestyy.
On tämä ministerinhomma yhtä pelleilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850