Mitä ruokaa laitan kun tulet käymään, mihin aikaan haluat syödä, vai tekisimmekö ruuan yhdessä ja onko meillä muuten samanlaisia rutiineja arki-iltana.
Mietin kaikkea sellaista
15
306
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä tehään. Ruokaa, vauva jne.
- Anonyymi
Meillä ei ole vauvoja. Voitaisiin kyllä tehdä yhdessä ruokaa. Jännittävä nähdä miten hän toimii keittiössä.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole vauvoja. Voitaisiin kyllä tehdä yhdessä ruokaa. Jännittävä nähdä miten hän toimii keittiössä.
AloittajaOhi
- Anonyymi
Tuon perhepizzan ja cokiksen tullessani. ❤️
- Anonyymi
Hän ei tuo cokista, koska emme kumpikaan juo sitä.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tuo cokista, koska emme kumpikaan juo sitä.
AloittajaNo täytyy juoda yksinään sitten. 🥹
- Anonyymi
Se olisi vaikeaa…En syö lihaa, ja on paljon asioita, joita en syö 🙄
- Anonyymi
En tiedä ihan tarkkaan mitä kaikkea hän syö. Se pitää selvittää kunnolla, ettei osta vääriä ruoka-aineita.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ihan tarkkaan mitä kaikkea hän syö. Se pitää selvittää kunnolla, ettei osta vääriä ruoka-aineita.
AloittajaJos olet hän, sun ei tarvitse tietää. Kerroin sinulle valheita ruoasta, jotta minun ei tarvitsisi selittää sitä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, sun ei tarvitse tietää. Kerroin sinulle valheita ruoasta, jotta minun ei tarvitsisi selittää sitä 😅
Hän ei ole vielä kertonut juuri mitään ruokaan liittyvää. Pari asiaa vasta tiedän, kuten ei juo cokista.
- Anonyymi
Minä täräytän meille talkkunan.
- Anonyymi
Siinä se selvisi. Parempi että minä laitan ruuat ja sinä hakkaat halot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se selvisi. Parempi että minä laitan ruuat ja sinä hakkaat halot.
Okei its a deal. I like the way youre thinking.
- Anonyymi
Kiitos, se sopii hyvin. Mahtaako hän osata.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, se sopii hyvin. Mahtaako hän osata.
AloittajaIhan helposti tuttu puuro. Lähes mitä vain, onhan minulla keittokirja ja osaanhan hitaasti lukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713