Persut, nyt teillä on hyvä tilaisuus osoittaa todellista tukeanne ihalemillenne Trumpille ja Muskille. Ostakaa Tesla. Sillä kelpaa huristella pitikin vaalikenttiä. Ainakin vaalimainoksissa suurin osa persuista ilmoittaa ammatikseen yrittäjä. Eli rahaa on. Vai oletteko te persut sittenkin vain rebuplikaanien suurisuisia ja rahattomia tallirenkejä ja kyökkipiikoja, eikä teistä ole Teslan ostajiksi?
Svasticar sopii persulle kuin persulle.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/51e3cf0d-3d5e-4e08-8a63-5a00805acce9
Persut ostakaa Tesla koska tuette Muskia
34
217
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäkää persut kerrankin, että väittämänne rikkaus on totta. Tehän käytte "töissä" ??
- Anonyymi
Sen persumersun tilalle. Tosin persut eivät sähköautoista välitä mutta miksei takki kääntyisi tässäkin asiassa?
- Anonyymi
Tesla-kaupoille vaan, persut! Loppuu sen jahkaaminen pensan hinnasta, eikä itärajaakaan tarvitse avata halvan polttoaineen takia.
- Anonyymi
Persut haukkuvat kaikkia muita köyhiksi vasureiksi pohjalta: Menkää töihin!
Nyt teillä persuilla on loistava tilaisuus osoittaa, mitä te niillä "töillänne" olette saavuttanut.
Rahakkaalle, työssäkäyvälle persulle Teslan hinta on pelkkä taskuraha. - Anonyymi
Ja pitää persujen jotain tehdä estääkseen aateveljensö köyhtymisen.
Jos Muskin rahat hupenevat, hän ei voi sijoittaa USA:n välivaaleihin kahden vuoden päästä. Tämä edesauttaa demokraattisen voittoa ja vaikeuttaa siten rakkaan Trumppinne kouhotusten toteutumista.
- Anonyymi
Ei se persaukisten joukko osta mitään
- Anonyymi
Persujen kulkuväline on kottikärryt, jossa on perämoottori. Paitsi uskovaisten persujen kottikärryt kulkee pyhällä hengellä.
- Anonyymi
Kelapersut joutuvat tyytymään lehdestä leikattuun Teslan kuvaan?
- Anonyymi
Olen PS ja mulla on Volvo V70 2024 mallia. Ja se on parempi kuin veiherkommareiden ladat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen PS ja mulla on Volvo V70 2024 mallia. Ja se on parempi kuin veiherkommareiden ladat..
Jos olet vähänkään seurannut liikennettä, niin ei siellä Ladoja enää näy. Ja eiköhän ne viherkommarit polje pyörällä. Sitä paitsi Volvosi pitäisi olla tämän vuoden mallia, että olisit todellinen persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää ostamasta Teslaa? Sähköautot kuuluu nynnyille, vai? Vaikka Elonkin sellaisella ajelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules persuvolvoilija! V70 valmistus loppui jo vuonna 2016. Leluautostako on siis kysymys?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuules persuvolvoilija! V70 valmistus loppui jo vuonna 2016. Leluautostako on siis kysymys?
Persu vain valehtelee. Jos se on v70 niin vm 1998
- Anonyymi
Purralle ministeriTesla 🚗
- Anonyymi
Persu Koposella on jo Tesla.
- Anonyymi
Persujen nykyisillä hillotolpilla ostaa Teslan ihan leikiten. Mikä mättää? Onko persujen uskollisuus Trumppia ja Muskia kohtaan pelkkää pölhöpopulismia ilman tekoja?
- Anonyymi
Persu vispilän ratissa olisi melkoinen takinkääntö.
- Anonyymi
Ajatusten avoviemäri Jani Mäkelähän tässä taannoin tviittaili, että pitäisi varmaan laitta Teslan hankinta harkintaan, kun sellainen niin itkettää vihervassareita. No mikäli Jani olisi sellainen alfauros kuin luulee /toivoo olevansa, hän olisi tietysti jo esitellyt uudenkarheaa teslaansa, mutta ei sentään. Janihan on persu.
- Anonyymi
Pari päivää tuon Mäkelän Tesla-kommentin jälkeen Yle Uutiset kysyi Mäkelän mielipidettä vanhusten hoitoon. Mäkelän vastaus oli: en tiedä. Toisin sanoen Teslasta irtoaa irvaileva kommentti, mutta ei sellaisesta asiasta, jolla on oikeasti jotain merkitystä. On siinä kansanedustajalla asiat arvojärjestyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari päivää tuon Mäkelän Tesla-kommentin jälkeen Yle Uutiset kysyi Mäkelän mielipidettä vanhusten hoitoon. Mäkelän vastaus oli: en tiedä. Toisin sanoen Teslasta irtoaa irvaileva kommentti, mutta ei sellaisesta asiasta, jolla on oikeasti jotain merkitystä. On siinä kansanedustajalla asiat arvojärjestyksessä.
Joko persujen ryhmyri Mäkelä on Teslan ostanut, kuten taannoin lupaili?
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/anttimikkonen1/liberaalien-kyyneleet-saa-auto-ostoksille/ - Anonyymi
Jani The Man, iho vähän kyllä vaaleanpunainen, Orwellin Eläinten vallankumous?
- Anonyymi
plaid tesla kiinostaisi , mutta ei ole varaa 🤣
- Anonyymi
Persumobiili Tesla on yhtä surkea kuin persu puolue
- Anonyymi
En ostaisi sähköautoa ,ennen ajan raktorilla polttoöljyllä, tai mopolla . Täysin tuha keksintö koko sähköpirssi !Täyttä kallista humpuukkia .
- Anonyymi
Lennä sinä umpijuntti pierun voimalla kuuhun.
- Anonyymi
Saahan siihen sen tarran*Ostin tämän ennen kuin Musk tuli hulluksi*
- Anonyymi
Aika moni äänesti persuja ennen kuin nämä tulivat poliittisesti hulluiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni äänesti persuja ennen kuin nämä tulivat poliittisesti hulluiksi.
"Aika moni äänesti persuja ennen kuin nämä tulivat poliittisesti hulluiksi." Moni persujen äänestäjä katuu että äänesti persuja.
- Anonyymi
Tesloja ostavat vain ilmasto-uskovaiset viherpunikkihomot.
- Anonyymi
On siinä taas persulla järjen juoksu mallillaan. Miksi laitaoikeistolainen Elon Musk olisi kehittänyt Teslan viherpunikeille? Teikäläisten mielestähän punikit elää Kelan rahoilla, eikä niillä mitään Tesloja osteta. Mutta sitä sinä olet liian hidas ymmärtämään.
- AnonyymiUUSI
diesel mersu on vaihtunut teslaan 🤣🤣🤣 on se vasemmisto naurettavaa eli lopetettavaa sakkia 😠
- AnonyymiUUSI
Svasticar Tesla on pian persulassa joka pojan auto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Svasticar Tesla on pian persulassa joka pojan auto?
Luulisi olevan kunnon oikeistolaiselle kunnia-asia, että ajelee tunnetun oikeistolaisen eliittimerkin autolla, eikä millään vanhoilla romuilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi olevan kunnon oikeistolaiselle kunnia-asia, että ajelee tunnetun oikeistolaisen eliittimerkin autolla, eikä millään vanhoilla romuilla.
Olisi persulle paljon hienompaa hakea joka päiväinen kelakaljansa oikein Teslalla. Aate velvoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981805Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611735- 841122
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281121- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158956- 59887
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353886