ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi, ei meillä olisi läheskään kaikkia n

Anonyymi-ap

ay-liikkeelle ! Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisi,

ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:

Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät

Äänestä sdp

27

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuorotteluvapaan hallitus jo lakkautti. Milloin se lakkauttaa muut ?

• Anonyymi

Köyhiltä viedään äänioikeus ?

• Anonyymi

Jos arvostatte ääniokeutta ,niin miksette sitä käytä?Juuri oli kahdet vaalit ja äänioikeutta käytti noi 50%.Varsinkin "köyhiä"luulisi kiinnostavan käyttää tätä ilmaista oikeutta vaikuttaa.

• Anonyymi

YES

• Eihän ay liike noita maksa! Ei edes takaa sitä, että sen jäsenet maksavat, koska on tullut niin kalliiksi ja satoja tuhansia on jo laitettu syrjään työelämästä, vain koska ay ei vastaa vaatimustensa kilpailukykyyn aiheuttamista ongelmista!

• Anonyymi

Mitä historiaa olen tutkinut niin parasta olisi jos Kokoomus olisi saanut aina kaiken päättää yksin. Kaikilla olisi nyt töitä eikä kukaan joutuisi maksaa veroja. Työehtoihin kuuluisi asunto ja autoetu, kuudenkuukauden vuosiloma ja vuosipalkka oli puoli milliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä historiaa olen tutkinut niin parasta olisi jos Kokoomus olisi saanut aina kaiken päättää yksin. Kaikilla olisi nyt töitä eikä kukaan joutuisi maksaa veroja. Työehtoihin kuuluisi asunto ja autoetu, kuudenkuukauden vuosiloma ja vuosipalkka oli puoli milliä.

😹👍

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään estettä jos oman työsi tuottavuus on riittävän suuri. Siitähän sen pitää riippua paljonko sinuun voi kustannuksia uhrata eli palkkaa maksaa! Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!

• Anonyymi

Röh röh Lyyli sen kertoi että ay-liike on paha ja työnantaja hyvä KVIIIK !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Röh röh Lyyli sen kertoi että ay-liike on paha ja työnantaja hyvä KVIIIK !!!

Olet oikeassa, työnantajathan ovat se joukko joka kaiken maksaa joskin työntekijät ovat avustavana osana! Ilman työnantajia olisi pelkkiä työttömiä, miten silloin hommaisit pullaa aamukahvisi seuraksi? Jos sinulla edes olisi sitä aamukahviakaan, joutuisit ehkä korvaamaan sen kuravedellä lähimmästä ojasta! Jos olisi ojaakaan vaan joutuisit hakeutumaan lähimmälle suolle! Röh röh!!!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Ei mitään estettä jos oman työsi tuottavuus on riittävän suuri. Siitähän sen pitää riippua paljonko sinuun voi kustannuksia uhrata eli palkkaa maksaa! Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!

Miten ja kuka tuon määrittää. Osaatko sanoa ja ymmärtää tuon?

"Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!"

Eli siis miten?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten ja kuka tuon määrittää. Osaatko sanoa ja ymmärtää tuon?

"Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!"

Eli siis miten?

Et siis ymmärrä lukemaasi! Olet tyypillinen komuloinen joka antaa muiden päättää puolestaan!

• Anonyymi

HAISTA SINÄ SKUNKKI SITÄ ITSEÄÄN !

VAIN AMMATTIYHDISTYSLIIKKEEN SAAVUTUKSINA OLEMME SAANEET KAIKKEN JOPA ÄÄNIOIKEUDESTA ALKAEN, LAHJAKSI EMME SAA MITÄÄN JA MAAILMA ON TÄYNNÄ NIITÄ MAITA JOISSA AMMATTI YHDISTYSLIIKKEELLÄ EI OLE TOIMINTAOIKEUTTA JA YHDESSÄKÄÄN NOISSA MAISSA EI OLE SÄÄLLISTÄ ELINTASOA !

• Anonyymi kirjoitti:

HAISTA SINÄ SKUNKKI SITÄ ITSEÄÄN !

VAIN AMMATTIYHDISTYSLIIKKEEN SAAVUTUKSINA OLEMME SAANEET KAIKKEN JOPA ÄÄNIOIKEUDESTA ALKAEN, LAHJAKSI EMME SAA MITÄÄN JA MAAILMA ON TÄYNNÄ NIITÄ MAITA JOISSA AMMATTI YHDISTYSLIIKKEELLÄ EI OLE TOIMINTAOIKEUTTA JA YHDESSÄKÄÄN NOISSA MAISSA EI OLE SÄÄLLISTÄ ELINTASOA !

Se joka maksaa, se saa aikaiseksi! En ole kuullut ay liikkeen maksaneen mitään etuisuuksia, joita se on kiristämällä rikollisesti saanut sovittua. Se ei myöskään valvo orjiensa toimintaa eli ansaitsevatko he sen, mitä työnantajilta vaaditaan. Tuo on se suuri virhe koko ay toiminnassa, ay ei kykene vastaamaan jäsentensä toiminnan tuloksista!.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Et siis ymmärrä lukemaasi! Olet tyypillinen komuloinen joka antaa muiden päättää puolestaan!

Et vastannut siihen mistä oli kysymys taaskaan. Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut siihen mistä oli kysymys taaskaan. Miksi?

Jos et ymmärrä yksinkertaista asiaa kuten: "Ei mitään estettä jos oman työsi tuottavuus on riittävän suuri. Siitähän sen pitää riippua paljonko sinuun voi kustannuksia uhrata eli palkkaa maksaa! Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!"

Niin ei sinulle ehkä kannata maksaa mitään palkkaa! Ostajahan sen arvioi minkä arvoista työtä olet tehnyt! Jos tavara/palvelu käy kaupaksi se on oikein hinnoiteltu ja silloin sen osatekijät ovat tuotteeseen oikeassa suhteessa.

Jos tuota et ymmärrä olet aika pöhkö!!!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Se joka maksaa, se saa aikaiseksi! En ole kuullut ay liikkeen maksaneen mitään etuisuuksia, joita se on kiristämällä rikollisesti saanut sovittua. Se ei myöskään valvo orjiensa toimintaa eli ansaitsevatko he sen, mitä työnantajilta vaaditaan. Tuo on se suuri virhe koko ay toiminnassa, ay ei kykene vastaamaan jäsentensä toiminnan tuloksista!.

No kerrohan nyt sitten, että paljonko nyt sitten esimerkiksi äänestysoikeus vaaleissa oikein maksaakaan tavalliselle kansalaiselle?

Ja sinullahan on nyt aina olemassa loistava mahdollisuus tehdä rikosilmoitus ay-liikkeestä viranomaisille jos sinulta vain löytyy tarpeeksi paljon sitä uskottavaa todellista näyttöä siitä että ay-liike on syyllistynyt laittomiin rikoksiin.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Jos et ymmärrä yksinkertaista asiaa kuten: "Ei mitään estettä jos oman työsi tuottavuus on riittävän suuri. Siitähän sen pitää riippua paljonko sinuun voi kustannuksia uhrata eli palkkaa maksaa! Tuo on asia jota vasemmisto ei ymmärrä!"

Niin ei sinulle ehkä kannata maksaa mitään palkkaa! Ostajahan sen arvioi minkä arvoista työtä olet tehnyt! Jos tavara/palvelu käy kaupaksi se on oikein hinnoiteltu ja silloin sen osatekijät ovat tuotteeseen oikeassa suhteessa.

Jos tuota et ymmärrä olet aika pöhkö!!!

Mene kiireesti hoitoon.

Tiedoksi nyt sinulle tietämättömälle pölvästille, että Suomessahan ei ole missään edes olemassa minkäänlaista virallista muuta palkanmaksujärjestelmää kuin tämä nykyinen voimassa oleviin yleissitoviin valtakunnallisiin työehtosopimuksiin perustuva palkanmaksujärkestelmä.

Joten kaada itelles vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No kerrohan nyt sitten, että paljonko nyt sitten esimerkiksi äänestysoikeus vaaleissa oikein maksaakaan tavalliselle kansalaiselle?

Ja sinullahan on nyt aina olemassa loistava mahdollisuus tehdä rikosilmoitus ay-liikkeestä viranomaisille jos sinulta vain löytyy tarpeeksi paljon sitä uskottavaa todellista näyttöä siitä että ay-liike on syyllistynyt laittomiin rikoksiin.

Missä kohden tuossa viittaan maksuun äänestysoikeudesta? Voisitko selvittää!

Vai menikö tekstini maailma yli ymmärryksesi? Olisit kysynut siitä jotain tärkeää sillä nut vain osoitit tyhmuytesi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Missä kohden tuossa viittaan maksuun äänestysoikeudesta? Voisitko selvittää!

Vai menikö tekstini maailma yli ymmärryksesi? Olisit kysynut siitä jotain tärkeää sillä nut vain osoitit tyhmuytesi!

Todella mukava nyt huomata kuinka sekaisin nupistasi taas oletkaan. Vai etkö sinä enää muista mitä olet tänne kirjoitellut?

• Anonyymi kirjoitti:

Todella mukava nyt huomata kuinka sekaisin nupistasi taas oletkaan. Vai etkö sinä enää muista mitä olet tänne kirjoitellut?

Minun on helppoa vaikka tarkastaa mitä olen kirjoittanut koska olen kirjautunut. Toista se on sinin anaalitekstiesi kanssa.

Et sitten edes kyennyt tuomaan esiin kohtaa jossa olisin maininnut maksuun äänestysoikeudesta! Itse otit asian esiin!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Minun on helppoa vaikka tarkastaa mitä olen kirjoittanut koska olen kirjautunut. Toista se on sinin anaalitekstiesi kanssa.

Et sitten edes kyennyt tuomaan esiin kohtaa jossa olisin maininnut maksuun äänestysoikeudesta! Itse otit asian esiin!

Taidst olla homo. Sillä sinua sitä näköjään nyt vain jotkin anaalit näyttää kiinnostavan.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

HERÄÄ PAHVI !!

Sinähän ihan itse se kerroit tuossa hiukan ylempänä että yrittäjät muka maksavat aina ihan kaiken.

Ja sitten sinulta vain kysyttiin että paljonko nyt sitten esimerkiksi äänestysoikeus vaaleissa oikein maksaakaan tavalliselle kansalaiselle?

Sitten sinä ihan tapojesi mukaan kun myös itse huomasit että kirjoittelit taas kerran ihan mitä sattuu, niin yrität muuttaa keskustelun puheenaihetta heti johonkin muuhun.

• Anonyymi

Huomatkaa, että oikeisto haluaa ihmisten alkavan yksityisyrittäjiksi, koska heille voi sysätä kaikki riskit, joita isot yritykset nyt ottavat työläisten ja sopimuskumppaneiden kanssa. Alihankinnan voi lopettaa milloin vain, mutta työläisellä on vielä oikeuksia. Siksi pienyrittäjät tarvitsevat tuekseen järjestelmän, joka osaa neuvotella, eikä ole valmiiksi toisen sopimuskumppanin taskussa.

• Anonyymi

🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on kaikkien suomalaisten puolue. 🌹🌹🌹🌹🌹

• Anonyymi

Ay liike on neuvotellut nuo edut ja jos ei maistu niin kieltäydy kaikista eduista. Työnantaja on tyytyväinen jos et pidä lomia, työterveyshuoltoa, ylityökorvauksia, sairausajan palkkaa , viisipäiväiväistä työviikkoa, minä pidän ne kaikki, kyllä kelpaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe