Asiakkaat ovat numerot 0 mutta kilven kiilotus numero 1. Mutta näinhän se menee kun lestat pääsee hämmentää ja pätemään
Pohde on läpeensä umpikiero instituutti
5
242
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä ongelmia koko Suomessa. Helsingissäkin organisointi ei aina niin toimi. Hansa korttelin asua esim ja siltähän tuo näyttää että Pirkanmaallakin pasahtaa läjä terveyskeskuksia kiinni. Pitää petrata sielläkin, ei vsin pohjoisessa:)
- Anonyymi
Mikä tai mitä se on tuo uudissana Pohde? Pohjolan Demokraattinen jotakin? Niinkuin DDR, Sosialisti Demokraatit, Kansandemokratiat (mm Natsional Demokratsija eli Natsi), Pohjois-Korean Demokraattinen Kansantasavalta ja muut, joitten nimissä esiintyy sana Demokratia eli asia, mitä niissä ei koskaan oikeasti esiinny vähimmässäkään määrin.
Vai miten? - Anonyymi
Kyllä se siitä
- Anonyymi
Purra ja Juuso lestoja?
- Anonyymi
Umpikieroja joutilaita, paskanjauhajia kumpikin. Olkoon he sitten natseja tai lestoja, pilaantuneet sisälmykset saaneet perintönä. Miksi he saavat julkisesti puhua väestönvaihdosta, mutta muut vaijennetaan?
Kyllä heillä täytyy olla aivotoiminnassa vakava puute, kun eivät ymmärrä valtakunnan tilaa. Nooh, kaikki Persut käyvät vajaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909