Yksi ongelmani on

Anonyymi-ap

Että en halua vaivata ketään millään asioillani. Siksi on liian korkea kynnys vaivata sinuakaan nainen. Minulla on niin paljon murheita eikä paljon muuta. Tuskin ylpeyskään antaisi myöden.

23

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat ylpeydellä?

• Anonyymi

Olenko yhtään sellainen että koet että voisit luottaa minuun ja kertoa elämästäsi ja tunne että tukisin sinua

• Anonyymi

Mitä murheitä sulla on. Mullle voit kertoa.

• Anonyymi

Oon soiton tai viestin päässä, tietysti näkeminen ei oo pois suljettua jos se rauhoittaa sua

• Anonyymi

Ylpeys ja ennakkoluulo?

• Anonyymi

Voit riisua sen maskin pois, laittaa egon sivuun ja laskee suojamuurit. Täältä olis healingia tulossa. Ei ole mikään helppo tie mutta sen takia pitäis kohdata.

• Anonyymi

Ei minua hän vaivaisi ollenkaan ja murheet puoliksi vaan yhdessä selviten ja tukien ☀️
      Ylpeyden heität kuuhun!

• Anonyymi

Minä olen samanlainen. Kun on tottunut kantamaan kaiken yksin, on hankala pyytää apua vaikka sitä tarvitsisi.

• Anonyymi
        UUSI

Suosittelen, että opettelet pyytämään apua. Taakan kantaminen yksin on raskas ja vaikea tie.

• Anonyymi

Tämä taitaa olla feikki

• Anonyymi

Hyvä. Jaksaisi yhtään kuunnella kenenkään avautumista nyt. Tykkään padota tunteet.

• Anonyymi

Itsekin kankean ylpeyden syntiin kurjuuteni edessä. Ei saa näyttää heikkouttaan saatika anella apua. Se vienee minut hautaan. Ole sinä elämänmyönteisempi= sosiaalisempi.

• Anonyymi

Kenelle ja keneltä? 🤔

• Anonyymi

Voi rakas olet aina ihana. You and me together are powerful. Be strong! I pray that angels are standing around your bed and taking a good care of you! Sleep well. Love

• Anonyymi

Voi teidän kilttien ja huolehtivaisten ihmisten kans
      Ku jokaisella on sama ongelma ei osata vaatia itselle mitään eikä pyytää apua vaikka pitäisi.
      Uskompa mies että voit lähestyä aihetta tästä kuvakulmasta niiden rakkaiden kansaa joiton irl siinä sun ympärillä valmiina kuntelemaan sinua .
      Ehkä juuri sun kilteys onkin se mitä pitää kehitää hiukan siihen suuntaan että saat sen mitä oikeasti tarvitset milloinkin .
      toki jotkin rajut aiheet kandee miettiä kenelle niitä avaa.
      Mutta pointi oli että sä löydät kyllä tavan kertoa ja avata asioita sun läheisille yhteyttä luovalla tavalla. Niin pitää vain joskus tehdä.🖤
      Eikä menä siihen typerään miehet puhu muottiin nykyaikana kun keskutelutaito on arvossa

• Anonyymi

Olet väärässä. Kannattaa laittaa kaikki asiat mitkä vaivaa johonkin taka-alalle kasvamaan korkoa.

Yt. Pökiatri, sivusta

• Anonyymi

Niin, jos pääsisit tuon kynnyksen yli että et halua vaivata ketään asioillasi, voisi murheesi ja ongelmasi keventyä paljonkin. Luottamukselliset keskustelut saattaa auttaa näkemään asioita vähän toisesta suunnasta. Toisinaan sekin riittää kun voi toiselle vain puhua siitä mikä ahdistaa ja toinen kuuntelee.
      Asioiden jakaminen myös lähentää. Ihmisiä me kaikki olemme kaikkine murheineen, heikkouksineen ja puutteineen. Ei kannata olla liian ylpeä.

• Anonyymi

Itse naisena höpötän nykyään asiani ja ongelmani ja murheeni vähän liiankin avoimesti joka suuntaan. Kokemuksen kautta oppinut, että siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa kuitenkin. Lapseni olen myös yrittänyt opettaa samaan. Ylpeys on karissut parikyt vuotta sitten näistä jutuista.

• Anonyymi

Eli kannattaa avautua vain, lisäyksenä. :)

• Anonyymi

Ei tämä nyt ihan puun takaa tullut, joten älä mieti liikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedät että et vaivaa. Että ota yhteyttä vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Onko vaivaaminen ainut tarve toiseen ihmiseen. Kun ei ylpeyden vuoksi kykene siihenkään niin kyllä ihmisestä tulee melko välinpitämätön tai itsekäs.
      Joskus myös veivaaminen on välittämisen muoto.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä sinun kannattaa uskaltaa vaivata minua. Muuten olosi ei muutu paremmaksi. Kun murheet jakaa toisen kanssa, vointi paranee pikku hiljaa. Ja on myös niin että toinen voi tuoda tilanteeseen uutta näkökulmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54