Windowsin etu Linuxiin nähden on mittava.

Anonyymi-ap

Mikä tekee Windowsista hyvän? Windows on yksi yhtenäinen viitekehys, joka on sama kaikkialla ja jopa eri versioiden välillä. Kun opit Windowsin, mikä on suhteellisen helppoa, ne samat opit toimii kaikkialla. Se vapauttaa käyttäjät keskittymään siihen, mihin käyttöympäristö on tarkoitettukin.

Linux on toista maata. Se käsittää jopa satoja erilaisia työpöytäympäristöjä, päällekkäisiä standardeja, ristiriitaisia standardeja, useita eri tapoja käsitellä käyttöliittymää, toisistaan rajustikin eroavia toimintaperiaatteita ja käytäntöjä jne. Jo sopivan jakelun valinta voi olla ongelma, koska niitä on niin suuri määrä, puhumattakaan siitä, että yhden jakelunkin alla voi olla useita versioita. Juuri tämä hajanaisuus, epäloogisuus ja sekavuus karkottaa peruskäyttäjät. Myös virheherkkyys ja ongelmankorjausprosessien hankaluus on ongelma.

Sanomattakin on selvää, miksi Windows-käyttäjiä on yli 70% osuus työpöytäjärjestelmissä ja Linux-käyttäjiä alle 4%. Suosittelen lämpimästi kaikkia halukkaita kokeilemaan jotain Linux-jakelua. Sen jälkeen ei ole vaikea ymmärtää, miksi Windows on parempi vaihtoehto, jopa ainoa oikea vaihtoehto.

Linux ->🚮

37

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Windows on surkein vaihtoehto kaikista ja kumoan kaikki väitteesi. Windows on ongelmallinen koska se rajoittaa käyttäjäänsä!
      Ja mitä tulee linuxien käyttäjämääriin niin katopas tätä:
      https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland

      Linuxit 6,41% Suomessa eli kasvussa on!
      Minä siirryin vuosia sitten linuxeihin ja en vaihda takaisin wintoosaan!

    • Anonyymi00003

      Olet täysin oikeassa.

      • Anonyymi00005

        HAH, itsensä kanssa kirjoittelija on samaa mieltä itsensä ja omien valheidensa kanssa. Naurettavaa ja lapsellista.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        HAH, itsensä kanssa kirjoittelija on samaa mieltä itsensä ja omien valheidensa kanssa. Naurettavaa ja lapsellista.

        Linux on Unixin kopio.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Linux on Unixin kopio.

        Ja alkuperäinen linux on Torvelo kopioinut suoraan Idi Aminin sorsakoodeista. Tästä on todisteet.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ja alkuperäinen linux on Torvelo kopioinut suoraan Idi Aminin sorsakoodeista. Tästä on todisteet.

        Ainoa torvelo jonka tiedän olet sinä itse!!!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ainoa torvelo jonka tiedän olet sinä itse!!!

        Luulet että tiedät kaiken?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Luulet että tiedät kaiken?

        Tiedän että edellä Linusia haukkunut ja Idi Aminista kirjoittanut on torvelo, sen huomaa jo tekstistäkin.


    • Anonyymi00004

      Älä viitsi jauhaa paskaa! Linuxien käyttäjämäärä on suurempi kuin väität ja todisteetkin on sulle esitetty, et vaan halua uskoa niitä koska olet Windows-uskovainen!

      Niin ja Linuxit EI KUULU VESSANPÖNTTÖÖN VAAN KONEISIIN KÄYTETTÄVIKSI!!

      • Anonyymi00006

        Linux on pelkkää puppua. Sinun tarvitsee olla tietotekniikkainsinööri käyttääksesi jotain Linux-versiota tehokkaasti.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Linux on pelkkää puppua. Sinun tarvitsee olla tietotekniikkainsinööri käyttääksesi jotain Linux-versiota tehokkaasti.

        Valhetta!! Ei Linux ole puppua, eikä tarvitse olla inssi osatakseen käyttää linuxia!!


      • Anonyymi00040

        Totta hyvin toimii Ubuntu + Debian + Fedora, multiboot, Lenovo lienee ainut valmistaja joka takaa määrätyiden Linux distrojen toiminnan = tuki ja sertit, Win 11.....on sekin ja taattua Windowsia: asentelee noin parin kuukauden välein 25h2 päivityksen korjauspäivitystä.., onhan tuo jo viisi kertaa tullut, ja: asennus onnistui..., enpä ole lääkettä em löytänyt, ainoastaan keskustelu palstan jossa suuri joukko ihmetteli samaa, että miten estää moinen, win operaattori oli vastannut että eihän se ole mahdollista....,
        Linux on palvelimien ehdoton valtias. Yleisesti ottaen eri arvioiden mukaan 45–63 % kaikista maailman palvelimista käyttää Linuxia. Verkkopalvelimissa ja pilvi-infrastruktuurissa (kuten AWS, Azure ja Google Cloud) sen osuus on kuitenkin murskaava: esimerkiksi maailman top miljoonaa verkkosivustoa pyörittävistä palvelimista noin 96 % toimii Linuxilla.
        Supertietokoneet: TOP500-listalla Linux on ollut vuosia täysin ylivoimainen, pyörittäen 100 % maailman nopeimmista supertietokoneista.


    • Anonyymi00007

      Google AI-vastaus hakusanalle: Microsoft Server market share.

      "For desktop computers and laptops, Microsoft Windows has 60.8%, followed by unknown operating systems at 19.7%, Mac OS at 14.4%, desktop Linux at 3.2%, then Google's ChromeOS at 1.6%, as of March 2026."

      • Anonyymi00008

        Korjaus virheeseen. Lainaus wikipediasivusta "Usage share of operating systems".

        Pahoittelen virhettäni.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Korjaus virheeseen. Lainaus wikipediasivusta "Usage share of operating systems".

        Pahoittelen virhettäni.

        Kuule pelle, wikipedia sivuja voi kirjoittaa ja muokata kuka tahansa, myös sinä winkurahihu!! Joten en luottaisi kovinkaan paljon tuohon sivustoon.


    • Anonyymi00009

      Google AI:n vastaus hakusanalle "Is linux a copy of UNIX":

      "Linux is not technically a copy of UNIX, but rather a "UNIX-like" clone. While it was built from scratch and shares no original UNIX source code, it was designed to function and behave exactly like UNIX."

      "In short: Linux is not UNIX by code or brand, but it is a spiritual successor and functions largely the same way."

      Tämä suomenruotsalainen runososialisti Linus Torvalds ei kehittänyt, sosialistien tavan mukaisesti, mitään omaa vaan kloonasi UNIX:n ja antoi sille oman nimensä Linux.

      Linux on Unixin kopio.

      • Anonyymi00014

        Siis nyt TAAS jauhat pelkkää paskaa! Linux ei ole mikään kopio vaan unixin kaltainen klooni eikä sosialismi liity linuxeihin mitenkään vaikka te winkurahihut niin haluatte väittää!!


      • Anonyymi00025

        Ja taas väärin. Herra Torvalds kehitti GNU-projektin Unixin kaltaisille työkaluohjelmille ajoympäristön, jota kutsui kerneliksi. Sen avulla pystyi siis ajamaan ohjelmia laitteistoriippumattomasti eli se tarjosi yhtenäisen rajapinnan ohjelmille. Näinollen Linux ei ole Unixin kopio, koska se ei tarjoa mitään sen toiminnallisuudesta - vain palveluita muistin käyttöön, ajurirajapinnat laitteiston käyttöön, skedulerin sekä monia muita matalan tason palveluita.
        Kopion määritelmä ei yksinkertaisesti toimi, koska lähes kaikki kirjoitettiin uudelleen ja edes rajapintamäärittelyt eivät ole identtisiä. Toiminnallisuus tulee pitkälti GNU-projektin ohjelmista.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ja taas väärin. Herra Torvalds kehitti GNU-projektin Unixin kaltaisille työkaluohjelmille ajoympäristön, jota kutsui kerneliksi. Sen avulla pystyi siis ajamaan ohjelmia laitteistoriippumattomasti eli se tarjosi yhtenäisen rajapinnan ohjelmille. Näinollen Linux ei ole Unixin kopio, koska se ei tarjoa mitään sen toiminnallisuudesta - vain palveluita muistin käyttöön, ajurirajapinnat laitteiston käyttöön, skedulerin sekä monia muita matalan tason palveluita.
        Kopion määritelmä ei yksinkertaisesti toimi, koska lähes kaikki kirjoitettiin uudelleen ja edes rajapintamäärittelyt eivät ole identtisiä. Toiminnallisuus tulee pitkälti GNU-projektin ohjelmista.

        Eikö Linus Torvaldsilla ollut Minixin ja Unixin lähdekoodi käytössä? Käsitykseni mukaan Unixin lähdekoodi oli saatavilla opiskeluun, mutta sitä ei saanut kopioida.

        Ei hän yksin olisi pystynyt luomaan tyhjästä koko käyttöjärjestelmää. Mahdottomuus yhdelle ihmiselle.


    • Anonyymi00015

      Oma-kehu palstalla oman kilpensä kiillottaja kiillottaa taas kenkälankilla..

    • Anonyymi00016

      Tuleeko näiltä "Linux-kannattajilta" koskaan yhtäkään asiallista ja perusteltua viestiä tai kirjoitusta? Kaikki ovat täynnä pelkkää kiroilua ja huutomerkkejä sekä vihaista sanomaa..

      • Anonyymi00017

        No mutta mitä odotit? Eikös tämä ole windows-palsta? Kaikki kirjoittajatkin taitaa olla windowsilla. Käyttöjärjestelmä kun ei mistään näy, niin näin asia varmastikin on: Omat koirat siis purevat!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        No mutta mitä odotit? Eikös tämä ole windows-palsta? Kaikki kirjoittajatkin taitaa olla windowsilla. Käyttöjärjestelmä kun ei mistään näy, niin näin asia varmastikin on: Omat koirat siis purevat!

        Ei yhtäkään perusteltua ja asiallista viestiä.

        Kaikki pelkkää kiroamista ja raivoamista.

        Kertoo paljon tämän Linux-leirin mielentilasta kun ei muuta tehdä kuin haistatella.


      • Anonyymi00023

        Tulee asiallista ja perusteltua viestiä, toisin kuin winkurahihuilta jotka vaan haukkuu linuxeja!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei yhtäkään perusteltua ja asiallista viestiä.

        Kaikki pelkkää kiroamista ja raivoamista.

        Kertoo paljon tämän Linux-leirin mielentilasta kun ei muuta tehdä kuin haistatella.

        Älä sinä puhu mitään linuxleirin mielentilasta kun teillä winkurahihuilla on selvästi mt-ongelmia!


    • Anonyymi00027

      Ihan helvetin typerää Linus Torvaldsilta nimetä tämä Unix-klooni nimellä Linux.

      Jo pelkkä nimikin kertoo, että kyseessä on klooni ja jos Linus Torvalds olisi lähtenyt bisneksen tekoon, olisi Unixin tekijänoikeushaaste tupsahtanut postiluukusta ja kruununkyyti vienyt vankilaan.

      Jos minulla olisi taitoa ja aikaa ja koodaisin Windows-kloonin niin antaisinko sille nimen Linus Torvalds -tyyliin Wondows tai Wandows tai muun vastaavan?

      Aika helvetin typerää antaa kuukausien työ ilmaiseksi levitykseen - oikeastaan ihan täysin pälliä touhua!

      Tämä tosin on sitä runososialismia, jossa haukutaan bisnesmaailma ja sen lainalaisuudet, isot yhtiöt ja liikevoiton tavoittelu, mutta samalla itse jättäydytään sen actionin ulkopuolelle, koska ei olla valmiit ottamaan niitä riskejä ja tekemään sitä työmäärää, jotka siellä menestymiseksi vaaditaan.

      • Anonyymi00028

        Mitä osaa sanasto klooni et ymmärtänyt? Tämä asia on jo käsitelty.


      • Anonyymi00029

        Etkö tiedä ettei Linus itse edes nimennyt tuota Linuxia vaan joku hänen lähipiiristään sen teki?? Ja se ei kuulu sinulle pätkääkään jos joku haluaa antaa työnsä ilmaiseen levitykseen, onhan kautta aikojen ollut mm. PD-ohjelmia ja freewareakin!

        Joten lakkaa dissaamasta Linusia ja Linuxia!! Taidat itse olla vain kateellinen Linusille!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Etkö tiedä ettei Linus itse edes nimennyt tuota Linuxia vaan joku hänen lähipiiristään sen teki?? Ja se ei kuulu sinulle pätkääkään jos joku haluaa antaa työnsä ilmaiseen levitykseen, onhan kautta aikojen ollut mm. PD-ohjelmia ja freewareakin!

        Joten lakkaa dissaamasta Linusia ja Linuxia!! Taidat itse olla vain kateellinen Linusille!

        Pointtini on tässä se, että Linus Torvalds ei keksinyt tai luonut mitään omaa vaan koodasi Unix-kloonin ja johan sen nimikin kertoo, että kyse on Unix-jäljitelmästä.

        Neuvostoliitossakin kaikki käsiin saatu länsimainen tietotekniikka kloonattiin. Tästä seurasi se, että Neuvostoliiton tietotekninen kehitys tuli länsimaita aina vuosia jälkijunassa eikä syntynyt omaa innovointia ja omia innovaatioita.

        Samoin tulee Linux jälkijunassa ja paitsiossa. Linux ei ole proaktiivinen vaan reaktiivinen asia, joka yrittää jäljitellä kaupallisia käyttöjärjestelmiä - huonolla menestyksellä.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mitä osaa sanasto klooni et ymmärtänyt? Tämä asia on jo käsitelty.

        Linux on runososialisti Linus Torvaldsin koodaama Unix-klooni.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Pointtini on tässä se, että Linus Torvalds ei keksinyt tai luonut mitään omaa vaan koodasi Unix-kloonin ja johan sen nimikin kertoo, että kyse on Unix-jäljitelmästä.

        Neuvostoliitossakin kaikki käsiin saatu länsimainen tietotekniikka kloonattiin. Tästä seurasi se, että Neuvostoliiton tietotekninen kehitys tuli länsimaita aina vuosia jälkijunassa eikä syntynyt omaa innovointia ja omia innovaatioita.

        Samoin tulee Linux jälkijunassa ja paitsiossa. Linux ei ole proaktiivinen vaan reaktiivinen asia, joka yrittää jäljitellä kaupallisia käyttöjärjestelmiä - huonolla menestyksellä.

        Linux EI tule jälkijunassa eikä paitsiossa, eikä sitä ole kopioitu vaan tehty samankaltaiseksi jolloin koodi on eri mutta samat käskyt toimii molemmissa, siis Linuxissa ja Unixissa! Joten turhaan dissaat jälleen linuxia!


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Linux on runososialisti Linus Torvaldsin koodaama Unix-klooni.

        Sosialisti on persiissäs!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Linux EI tule jälkijunassa eikä paitsiossa, eikä sitä ole kopioitu vaan tehty samankaltaiseksi jolloin koodi on eri mutta samat käskyt toimii molemmissa, siis Linuxissa ja Unixissa! Joten turhaan dissaat jälleen linuxia!

        Eli kloonattu.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Linux EI tule jälkijunassa eikä paitsiossa, eikä sitä ole kopioitu vaan tehty samankaltaiseksi jolloin koodi on eri mutta samat käskyt toimii molemmissa, siis Linuxissa ja Unixissa! Joten turhaan dissaat jälleen linuxia!

        Linux on Unixin kopio ja klooni. Ei Linuxissa ole mitään omaa. Tietysti nyt asia on muuttunut kun aikaa on kulunut. Eikö alunperin siinä ensimmäisessä Linux-versiossa ollut rivejä jotakin 10.000 verran, mutta nyt koodirivien määrä mitataan kymmenissä miljoonissa.

        Kuitenkin kyseessä on Unixin kopio ja klooni. Näillä sanoilla voi leikkiä ja niille keksiä kaikenlaisia uusia määritelmiä, mutta tosiasia on se, että Linus Torvalds ei luonut mitään omaa vaan kopsasi/kloonasi/plagioi Unixin ja antoi sille uuden nimen.

        Ihan tyypillistä neuvostoliittomeininkiä kopioida länsimailta tietotekniikkaa ja iskeä päälle oma nimitarra.

        Linux (Unix) ei ole menestynyt Microsoft Windowsin ja Applen Machintosh -tietokoneiden rinnalla kuluttajien ja yritysten tietokoneiden käyttöjärjestelmänä.

        "Corporate Desktops: Linux commands ca. 3% to 6% of the global desktop operating system market, though adoption is trending upward due to better gaming compatibility and security concerns."

        "Enterprise Servers & Cloud: Linux holds a ca. 44% to 70% market share. Major cloud providers—including Amazon Web Services, Google Cloud, and Microsoft Azure—run primarily on Linux infrastructures." --> Juuri tähän Unix olikin tarkoitettu, serverikoneisiin ja suurtehokoneisiin.

        "Windows dominates the corporate desktop market with an estimated 70% to 75% global share across all professional environments. Because corporate networks rely heavily on Microsoft 365, Active Directory, and legacy enterprise software, Windows remains the undisputed standard for business computers globally." --> Microsoft Windows on bisnesmaailman ytimessä ylivoimainen keihäänkärki ja undisputed champion.

        "Desktop Operating System Market Share

        On desktop and laptop platforms, Windows maintains a near-monopoly, although figures vary slightly depending on the tracking metric:

        Windows: ~70% to 72%
        macOS / OS X: ~14% to 18%
        ChromeOS: ~1.6%
        Linux: ~3% to 4%"

        "Windows Ecosystem Breakdown

        Following the end of support for Windows 10, users have aggressively migrated to Microsoft's newest OS:

        Windows 11: ~70% to 73% of active Windows PCs
        Windows 10: ~26% to 28%
        Legacy versions (Windows 7/8/XP): ~2% or less"

        Tässä on paljon suoria lainauksia Google AI:sta, jotka osoittavat sen, että Microsoft Windows on ylivoimainen ykkönen ja kiistämätön mestari pitäen vankasti ykkössijaa. Periaatteessa Linuxista ja Microsoft Windowsista ei pitäisi puhua edes samassa lauseessa, koska Linux on Microsoft Windowsiin verrattuna marginaalia.

        Lainausten lähde: Google AI.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Linux on Unixin kopio ja klooni. Ei Linuxissa ole mitään omaa. Tietysti nyt asia on muuttunut kun aikaa on kulunut. Eikö alunperin siinä ensimmäisessä Linux-versiossa ollut rivejä jotakin 10.000 verran, mutta nyt koodirivien määrä mitataan kymmenissä miljoonissa.

        Kuitenkin kyseessä on Unixin kopio ja klooni. Näillä sanoilla voi leikkiä ja niille keksiä kaikenlaisia uusia määritelmiä, mutta tosiasia on se, että Linus Torvalds ei luonut mitään omaa vaan kopsasi/kloonasi/plagioi Unixin ja antoi sille uuden nimen.

        Ihan tyypillistä neuvostoliittomeininkiä kopioida länsimailta tietotekniikkaa ja iskeä päälle oma nimitarra.

        Linux (Unix) ei ole menestynyt Microsoft Windowsin ja Applen Machintosh -tietokoneiden rinnalla kuluttajien ja yritysten tietokoneiden käyttöjärjestelmänä.

        "Corporate Desktops: Linux commands ca. 3% to 6% of the global desktop operating system market, though adoption is trending upward due to better gaming compatibility and security concerns."

        "Enterprise Servers & Cloud: Linux holds a ca. 44% to 70% market share. Major cloud providers—including Amazon Web Services, Google Cloud, and Microsoft Azure—run primarily on Linux infrastructures." --> Juuri tähän Unix olikin tarkoitettu, serverikoneisiin ja suurtehokoneisiin.

        "Windows dominates the corporate desktop market with an estimated 70% to 75% global share across all professional environments. Because corporate networks rely heavily on Microsoft 365, Active Directory, and legacy enterprise software, Windows remains the undisputed standard for business computers globally." --> Microsoft Windows on bisnesmaailman ytimessä ylivoimainen keihäänkärki ja undisputed champion.

        "Desktop Operating System Market Share

        On desktop and laptop platforms, Windows maintains a near-monopoly, although figures vary slightly depending on the tracking metric:

        Windows: ~70% to 72%
        macOS / OS X: ~14% to 18%
        ChromeOS: ~1.6%
        Linux: ~3% to 4%"

        "Windows Ecosystem Breakdown

        Following the end of support for Windows 10, users have aggressively migrated to Microsoft's newest OS:

        Windows 11: ~70% to 73% of active Windows PCs
        Windows 10: ~26% to 28%
        Legacy versions (Windows 7/8/XP): ~2% or less"

        Tässä on paljon suoria lainauksia Google AI:sta, jotka osoittavat sen, että Microsoft Windows on ylivoimainen ykkönen ja kiistämätön mestari pitäen vankasti ykkössijaa. Periaatteessa Linuxista ja Microsoft Windowsista ei pitäisi puhua edes samassa lauseessa, koska Linux on Microsoft Windowsiin verrattuna marginaalia.

        Lainausten lähde: Google AI.

        Linux EI ole plagioitu Unixista vaan luotu ikäänkuin tyhjästä!! Linux on UNIXIN KALTAINEN mutta ei ole Unix-plagiaatti!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Linux EI ole plagioitu Unixista vaan luotu ikäänkuin tyhjästä!! Linux on UNIXIN KALTAINEN mutta ei ole Unix-plagiaatti!

        Sellainenkin pointti, että Unix oli -70 luvun käyttöjärjestelmä - miltähän vaikuttaisi ajaa sitä nykyajan koneissa? Kivikautiselta varmaan - kehitys mennyt eteenpäin.


    • Anonyymi00041

      Windowsin käyttäminen tietoturvaa vaativissa tilanteissa kuitenkin on mahdotonta, koska lähdekoodia ei ole saatavilla. On vain rikkinäistä binäärikoodia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe