Ollut, että haluat kulta mut kokonaan. Ei välimuotoja. Sulle ei kelpaa mikään muu kuin se että saisit mut aivan kokonaan. Et kaipaa mitään hetkiä vaan aina viereesi. Mä olisin halunnut tunnustella ja varmistella mut tiedän ettei se käy sulle. Sulle pitää olla kaikki tai ei mitään
Niinhän se on aina
48
510
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ketää halua osittain eikä osapäivä-rakkaaksi 😞Se ei aiheuta kuin lisää surua
- AnonyymiUUSI
Mun olisi pitänyt varmistua susta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun olisi pitänyt varmistua susta
Miten? Miksi niin ajattelet? Olenko niin epävarma? Enkö ole antanut selkeät vihjeet
- AnonyymiUUSI
Mikäkö mä oon? Oon joku vaan, satunnainen matkailija. Määränpää tuntematon. Millään muulla ei ole väliä kun että saa rakastaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Miksi niin ajattelet? Olenko niin epävarma? Enkö ole antanut selkeät vihjeet
Varmistua että olet aidosti kiinnostunut. Ihminen johon voisin luottaa täysin. Ihminen joka ei tuottaisi tuskaa tai pelkoa. Rehellinen tunteistaan. Sitä et ole. Et ole rehellinen tunteistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmistua että olet aidosti kiinnostunut. Ihminen johon voisin luottaa täysin. Ihminen joka ei tuottaisi tuskaa tai pelkoa. Rehellinen tunteistaan. Sitä et ole. Et ole rehellinen tunteistasi.
Rikkoiko mun sekoamine taanoin
Luottamuksen pysyvästi.
Epäilet koko ajan mitä sanon nyt
Voitko enää ikinä luottaa ja
Saanko ikinä tapahtunutta anteeksi
Minulla on siitä paha olo
Ja tiedän et tein väärin
Ja tiennyt kaikkea silloin.
Yritä antaa joskus anteeksi.
En tiedä palaako se luottamus mikä kerran oli.
Voisit kertoa mitä minun tulee
Tehdä että luotat taas ?
Vai onko tässä syy ajautua erileen?
Podinpa vain syystä ja sivusta.
- AnonyymiUUSI
Olisi? Tietysti pitää tunnustella, että tietää mitä haluaa. Enhän minäkään voi mitenkään tietää.
- AnonyymiUUSI
Olisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi?
Olisin siis halunnut kun on ollut mahdollisuuksia.
- AnonyymiUUSI
Se on kerrasta poikki, sanon suoraan sen. Sua mä toisien kanssa en jaa.
- AnonyymiUUSI
En mäkään jakaa omaani ja olen valmis jättämään kaiken taakse. Huomenta sinne jonnekin ☀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään jakaa omaani ja olen valmis jättämään kaiken taakse. Huomenta sinne jonnekin ☀️
Täältä jostain sinne jonnekin ei ehkä sinne kuitenkaan kiitos ja hyvää yötä 🌙🌃
Toi olis täydellistä jos noin sanois eräs.
Mut en mä enää jaksa uskoa tai pysty uskomaan turhiin unelmiin. - AnonyymiUUSI
Toivotaan että saat palstaäijän avauksen kautta välitettyä tämän ukaasin targeti..siis aidon rakkauden kohteelle
- AnonyymiUUSI
Joo kyllä ne leikit on leikitty ja irlssä arvostan tavallista kahden ihmisen muodotamaa parisuhdetta ja meidän perhettä. Skippaan kaiken muun turhan suosiolla. Pyrkyrit ei kiinnosta. Voin ehkä hetken pelleillä mukana palstalla mutta eihän se tunnu missään. En ole teini aivan sama mitä joku väittää. Se on pskapuhetta. Pystyn sulkemaan ns turhat tunteet ja jättää ne omaan arvoonsa kun oon suhteessa. Oikeestaan mulla ei olisi edes aikaa miettiä kun kultani,mun ja meidän kuvioita jos ja kun niikseen tulee. Ookko muuten miettiny ikinä miten luja hyvä duo voitas olla.Mä oon. Nään sussa jotain semmosta mitä ei ole kaikissa. Aitous ja se suoruus tiedäks kuin paljon arvostan sitä ja sehän meissä onkin samaa. 🫂
- AnonyymiUUSI
Olen miettinyt.
- AnonyymiUUSI
Miksi tuo tunnusteluosio jäi sitten puuttumaan? Ainahan se on alussa tunnustelua.
- AnonyymiUUSI
En saanut kontaktia
- AnonyymiUUSI
Ei kannata tuhlat aikaa, vaivaa ja rahaa jos toinen ei tiedä mitä haluaa
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa jotenkin aika epäilyttävältä mihin niitä juoksevia kuluja vois mennä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin aika epäilyttävältä mihin niitä juoksevia kuluja vois mennä
Kaikki maksaa.
- AnonyymiUUSI
Näin se olut. Ei mull.
- AnonyymiUUSI
Niin kulta, haluat kokonaisen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Tunnustelu osio ei kestä 2-3kk kauempaa, eihän sitä ketää loputtomiin odota
- AnonyymiUUSI
Tässä tapauksessa kestää kun sotkettu asiat ihan olan takaa
- AnonyymiUUSI
Odotat silti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odotat silti
Kauanko olen odottanut vuosi/kk? laitan viestin IRL jos osuu kohdalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko olen odottanut vuosi/kk? laitan viestin IRL jos osuu kohdalle.
Hän on kaikesta päätellen odotellut jo vuosia, eikä tarvitse laitella mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kaikesta päätellen odotellut jo vuosia, eikä tarvitse laitella mitään
Olet pitänyt toista löysässä hirressä vuosia?? Ei siis osunut kohdille. Puhelimesi ei piippaa, älä huoli
- AnonyymiUUSI
Jos on varma että hän on puolikas menneiden haamut haihtunut ja haluaa oikeasti olla parempi ihminen ei siinä tunnustella enää vaan tunnetaan vahvasti ja aidosti
- AnonyymiUUSI
Jos haluaa tunnustella ja varmistella, niin se on täysin fine, mutta sekin pitää tehdä mahdollisimman rehellisellä ja suoralla tavalla, ettei alussa ole mitään epäselvyyksiä mitä jatkossa halutaan. Jos jo alussa on mukana epävarmuutta,a epämääräisyyttä, tietämättömyyttä, se helposti ohjaa orastavaa suhdetta väärään suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Luotan siis olen
- AnonyymiUUSI
Kun niiden hienojen hetkien jälkeen alkaa se välttely ja hiljaisuus. Liian raskasta, en jaksa sellasta. Miten sä Ap olet itse toiminut?
- AnonyymiUUSI
HALUAN KUNNON PARISUHTEEN LAPSIEN TAKIA JA KUNNON PELISÄÄNNÖT PARISUHTEESEEN.
AIKUISENA IHMISENÄ OSAAT MYÖS ITSE TEHDÄ RAJAT MITKÄ ON HYVÄT JA MITKÄ EI.
LAPSISTA EI TAPELLA, VAAN NIITÄ SUOJELLAAN KAIKESTAPAHASTA.- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse huutaa
- AnonyymiUUSI
Mutta et kunnioita toisen rajoja
- AnonyymiUUSI
ei multa tämmönen vaik pointti hyvä -sivusta
- AnonyymiUUSI
Millainen kunnon suhde ja pelisäännöt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskittyy perheeseen numero 1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse huutaa
No meinasitko sukeltaa guben kuvitteelliseen lapsiperhearkeen kun neuvottelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tämä äijä haluaa nääs jakaa mm vastuun kuvitteellisista mukeloista tasan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskittyy perheeseen numero 1
Haluiks sä mut omien lasten elämään?
- AnonyymiUUSI
Juuri näin tuostakin pidän sinussa mies
Mut tiedän etten koskaan voisi olla perheesi osa.
- AnonyymiUUSI
Olisit sanonut että haluat tunnustella ja varmistella etkä sanonut niin miten sanoit.
- AnonyymiUUSI
No miten sanoin
- AnonyymiUUSI
Täysin sun ilman mitään välimuotoja 😘🥰
Rakastan sua ❤️ - AnonyymiUUSI
Viimeisen laulun sinulle tein....((((())))))
- AnonyymiUUSI
Tunnustelijoiden paratiisi tämä palsta.
Aloittajaa saattaisi joku luonnehtia yksisuuntaiseksi kaveristelijaksi. Silloin kuin itselle sopii tunnustella.
Välimaastoon mallia . - AnonyymiUUSI
Hauska mutta tärkeä oivallus! Näinhän se usein menee jos toista rakastaa, silloin tunnustellaan omistamis tarkoituksella. Ihmiset eivät ole leikkikaluja, vaikka tunteet joskus sekoittavatkin ajatukset ja se voi unohtua. Rakastuessa näkee toisen omalla tavallaan ja kokee ne kauneimmat unet ja haaveet toista ajatellessa, silloin toisen toivoisi oikeasti olevan läsnä muuten kun suunnittelemassa elämänkuvioitaan tai vertailemassa "kokemuksiaan". Rakkaus on hyvin herkkä tila, silloin saattaa ääni väristä tai kädet täristä, silmiin ilmaantua kaipuun utuinen katse, silloin kyseessä on kaikki tai ei mitään kuin venäläisessä ruletissa. Joskus yhteisellä sopimuksella voi kuitenkin tunnustella, hienovaraisesti ehkä jopa suudella myös, mutta hetkessä täytyy olla valppaana, ei koskaan saa antaa tapahtua mitään peruuttamatonta, jollei ole varma että haluaa jakaa sen tulevaisuudessa uudestaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Ci6ixDKkccY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723