Niinhän se on aina

Anonyymi-ap

Ollut, että haluat kulta mut kokonaan. Ei välimuotoja. Sulle ei kelpaa mikään muu kuin se että saisit mut aivan kokonaan. Et kaipaa mitään hetkiä vaan aina viereesi. Mä olisin halunnut tunnustella ja varmistella mut tiedän ettei se käy sulle. Sulle pitää olla kaikki tai ei mitään

48

510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ketää halua osittain eikä osapäivä-rakkaaksi 😞Se ei aiheuta kuin lisää surua

• Anonyymi
        UUSI

Mun olisi pitänyt varmistua susta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun olisi pitänyt varmistua susta

Miten? Miksi niin ajattelet? Olenko niin epävarma? Enkö ole antanut selkeät vihjeet

• Anonyymi
        UUSI

Mikäkö mä oon? Oon joku vaan, satunnainen matkailija. Määränpää tuntematon. Millään muulla ei ole väliä kun että saa rakastaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Miksi niin ajattelet? Olenko niin epävarma? Enkö ole antanut selkeät vihjeet

Varmistua että olet aidosti kiinnostunut. Ihminen johon voisin luottaa täysin. Ihminen joka ei tuottaisi tuskaa tai pelkoa. Rehellinen tunteistaan. Sitä et ole. Et ole rehellinen tunteistasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmistua että olet aidosti kiinnostunut. Ihminen johon voisin luottaa täysin. Ihminen joka ei tuottaisi tuskaa tai pelkoa. Rehellinen tunteistaan. Sitä et ole. Et ole rehellinen tunteistasi.

Rikkoiko mun sekoamine taanoin
        Luottamuksen pysyvästi.
        Epäilet koko ajan mitä sanon nyt
        Voitko enää ikinä luottaa ja
        Saanko ikinä tapahtunutta anteeksi
        Minulla on siitä paha olo
        Ja tiedän et tein väärin
        Ja tiennyt kaikkea silloin.
        Yritä antaa joskus anteeksi.
        En tiedä palaako se luottamus mikä kerran oli.
        Voisit kertoa mitä minun tulee
        Tehdä että luotat taas ?
        Vai onko tässä syy ajautua erileen?
        Podinpa vain syystä ja sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi? Tietysti pitää tunnustella, että tietää mitä haluaa. Enhän minäkään voi mitenkään tietää.

• Anonyymi
        UUSI

Olisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi?

Olisin siis halunnut kun on ollut mahdollisuuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Se on kerrasta poikki, sanon suoraan sen. Sua mä toisien kanssa en jaa.

• Anonyymi
        UUSI

En mäkään jakaa omaani ja olen valmis jättämään kaiken taakse. Huomenta sinne jonnekin ☀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään jakaa omaani ja olen valmis jättämään kaiken taakse. Huomenta sinne jonnekin ☀️

Täältä jostain sinne jonnekin ei ehkä sinne kuitenkaan kiitos ja hyvää yötä 🌙🌃
        Toi olis täydellistä jos noin sanois eräs.
        Mut en mä enää jaksa uskoa tai pysty uskomaan turhiin unelmiin.

• Anonyymi
        UUSI

Toivotaan että saat palstaäijän avauksen kautta välitettyä tämän ukaasin targeti..siis aidon rakkauden kohteelle

• Anonyymi
      UUSI

Joo kyllä ne leikit on leikitty ja irlssä arvostan tavallista kahden ihmisen muodotamaa parisuhdetta ja meidän perhettä. Skippaan kaiken muun turhan suosiolla. Pyrkyrit ei kiinnosta. Voin ehkä hetken pelleillä mukana palstalla mutta eihän se tunnu missään. En ole teini aivan sama mitä joku väittää. Se on pskapuhetta. Pystyn sulkemaan ns turhat tunteet ja jättää ne omaan arvoonsa kun oon suhteessa. Oikeestaan mulla ei olisi edes aikaa miettiä kun kultani,mun ja meidän kuvioita jos ja kun niikseen tulee. Ookko muuten miettiny ikinä miten luja hyvä duo voitas olla.Mä oon. Nään sussa jotain semmosta mitä ei ole kaikissa. Aitous ja se suoruus tiedäks kuin paljon arvostan sitä ja sehän meissä onkin samaa. 🫂

• Anonyymi
        UUSI

Olen miettinyt.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi tuo tunnusteluosio jäi sitten puuttumaan? Ainahan se on alussa tunnustelua.

• Anonyymi
        UUSI

En saanut kontaktia

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata tuhlat aikaa, vaivaa ja rahaa jos toinen ei tiedä mitä haluaa

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa jotenkin aika epäilyttävältä mihin niitä juoksevia kuluja vois mennä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin aika epäilyttävältä mihin niitä juoksevia kuluja vois mennä

Kaikki maksaa.

• Anonyymi
      UUSI

Näin se olut. Ei mull.

• Anonyymi
      UUSI

Niin kulta, haluat kokonaisen. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Tunnustelu osio ei kestä 2-3kk kauempaa, eihän sitä ketää loputtomiin odota

• Anonyymi
        UUSI

Tässä tapauksessa kestää kun sotkettu asiat ihan olan takaa

• Anonyymi
        UUSI

Odotat silti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odotat silti

Kauanko olen odottanut vuosi/kk? laitan viestin IRL jos osuu kohdalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olen odottanut vuosi/kk? laitan viestin IRL jos osuu kohdalle.

Hän on kaikesta päätellen odotellut jo vuosia, eikä tarvitse laitella mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kaikesta päätellen odotellut jo vuosia, eikä tarvitse laitella mitään

Olet pitänyt toista löysässä hirressä vuosia?? Ei siis osunut kohdille. Puhelimesi ei piippaa, älä huoli

• Anonyymi
      UUSI

Jos on varma että hän on puolikas menneiden haamut haihtunut ja haluaa oikeasti olla parempi ihminen ei siinä tunnustella enää vaan tunnetaan vahvasti ja aidosti

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluaa tunnustella ja varmistella, niin se on täysin fine, mutta sekin pitää tehdä mahdollisimman rehellisellä ja suoralla tavalla, ettei alussa ole mitään epäselvyyksiä mitä jatkossa halutaan. Jos jo alussa on mukana epävarmuutta,a epämääräisyyttä, tietämättömyyttä, se helposti ohjaa orastavaa suhdetta väärään suuntaan.

• Anonyymi
      UUSI

Luotan siis olen

• Anonyymi
      UUSI

Kun niiden hienojen hetkien jälkeen alkaa se välttely ja hiljaisuus. Liian raskasta, en jaksa sellasta. Miten sä Ap olet itse toiminut?

• Anonyymi
      UUSI

HALUAN KUNNON PARISUHTEEN LAPSIEN TAKIA JA KUNNON PELISÄÄNNÖT PARISUHTEESEEN.

AIKUISENA IHMISENÄ OSAAT MYÖS ITSE TEHDÄ RAJAT MITKÄ ON HYVÄT JA MITKÄ EI.

LAPSISTA EI TAPELLA, VAAN NIITÄ SUOJELLAAN KAIKESTAPAHASTA.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tarvitse huutaa

• Anonyymi
        UUSI

Mutta et kunnioita toisen rajoja

• Anonyymi
        UUSI

ei multa tämmönen vaik pointti hyvä -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Millainen kunnon suhde ja pelisäännöt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskittyy perheeseen numero 1

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse huutaa

No meinasitko sukeltaa guben kuvitteelliseen lapsiperhearkeen kun neuvottelet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tämä äijä haluaa nääs jakaa mm vastuun kuvitteellisista mukeloista tasan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskittyy perheeseen numero 1

Haluiks sä mut omien lasten elämään?

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin tuostakin pidän sinussa mies
        Mut tiedän etten koskaan voisi olla perheesi osa.

• Anonyymi
      UUSI

Olisit sanonut että haluat tunnustella ja varmistella etkä sanonut niin miten sanoit.

• Anonyymi
        UUSI

No miten sanoin

• Anonyymi
      UUSI

Täysin sun ilman mitään välimuotoja 😘🥰
      Rakastan sua ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Viimeisen laulun sinulle tein....((((())))))

• Anonyymi
      UUSI

Tunnustelijoiden paratiisi tämä palsta.
      Aloittajaa saattaisi joku luonnehtia yksisuuntaiseksi kaveristelijaksi. Silloin kuin itselle sopii tunnustella.
      Välimaastoon mallia .

• Anonyymi
      UUSI

Hauska mutta tärkeä oivallus! Näinhän se usein menee jos toista rakastaa, silloin tunnustellaan omistamis tarkoituksella. Ihmiset eivät ole leikkikaluja, vaikka tunteet joskus sekoittavatkin ajatukset ja se voi unohtua. Rakastuessa näkee toisen omalla tavallaan ja kokee ne kauneimmat unet ja haaveet toista ajatellessa, silloin toisen toivoisi oikeasti olevan läsnä muuten kun suunnittelemassa elämänkuvioitaan tai vertailemassa "kokemuksiaan". Rakkaus on hyvin herkkä tila, silloin saattaa ääni väristä tai kädet täristä, silmiin ilmaantua kaipuun utuinen katse, silloin kyseessä on kaikki tai ei mitään kuin venäläisessä ruletissa. Joskus yhteisellä sopimuksella voi kuitenkin tunnustella, hienovaraisesti ehkä jopa suudella myös, mutta hetkessä täytyy olla valppaana, ei koskaan saa antaa tapahtua mitään peruuttamatonta, jollei ole varma että haluaa jakaa sen tulevaisuudessa uudestaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=Ci6ixDKkccY

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2271
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      263
      1875
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      864
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      818
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      817
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      764
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      747
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      745
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      723
    Aihe