Onko rehellinen yrittäjä?
Uskaltaako tehdä yhteistyötä?
Yrittäjä Petter Vaarsalo.
26
3255
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa googlettaa, Kai Petteri Hyttinen.
- Anonyymi
Petter Vaarsola jotkut tutustuneet myös Hyttiseen.
- Anonyymi
ei missään tapauksessa
- Anonyymi
Tunnetaan myös kai hyttisenä. Tunnettu petoksentekijä ym huijari turun seuduilta. Kannattaa vähintään antaa nenille jos törmää.
- Anonyymi
Saroton Oy yrittäjänä tehtaili huijauksia mm. Savon suunnalla, ainakin Varkauden seudulla.
- Anonyymi
Kukas hän on?
- Anonyymi
Mukavan oloinen
- Anonyymi
Huijari
- Anonyymi
Rehellinen🙂
- Anonyymi
Olen hiukan tutkinut Petter Vaarsola/ Kai Hyttisen tekemisiä ja olen löytynyt yllättävän paljon kaverilta yrityksiä, puhelinnumeroita, osoitteita ihan julkisista lähteistä 6 eri yritystä, 6 eri puhelinnumeroa, 4 eri sähköpostia, 8 eri osoitetta.
Viimeisin Vaarsola/Hyttinen viritys eli Suomen Laituriasentajat Oy käyttää nettisivuillaan toisen laiturifirman kuvia ominaan:) - Anonyymi
Top Up
- Anonyymi
Jos edes yrityksen nettisivujen sisältö ei ole omaa tuotantoa, niin mitä voi muuhunkaan toimintaan luottaa?
- Anonyymi
Kaikki toiminta epärehellistä.
- Anonyymi
rehellinen yrittäjä on satuolento ei sellaista vaan ole!
- Anonyymi
Sarjahuijjari
- Anonyymi
Tämä juippi on täys huijari.
Pohjasakkaa ihmisenä! - Anonyymi
Kai Petteri Hyttinen.
Varkaudesta kotoisin oleva sarjahuijjari. - Anonyymi
- Anonyymi
Kannattaa varoa!
- Anonyymi
Ei minkäänlaista yhteistyötä tämän huijarin kanssa.
- Anonyymi
Luuseri huijari.
- Anonyymi
Ammatti huijari, taas vapaalla vankilasta, toistaiseksi. Kusetettuja ihmisiä on tolkuton määrä. Jos tulee vastaan niin hampaat kurkkuun vaan.
- Anonyymi00027
Lusimassa tällähetkellä. 16.1 pääsee vapaalle ja saa nähdä kuinka käy kun kaverit törmää.
- Anonyymi00028
Älkää ikinä tehkö kauppaa.
- Anonyymi00029
älkää sekaantuko ikinä! todella raukkamainen reilu 50v pappa joka ei ole edes miehen kokoinen. huijaa kaikessa missä vaan voi ja missä raha liikkuu
- Anonyymi00030
nyt jäi kaiffari ja paljon velkaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181