Äiti- tai isäpuolesta tehdään ns. Vihollinen ja ulkopuolinen jota automaattisesti syytetään ja pidetään vihollisena. Ihan sen vanhemman toimesta joka sen äiti tai isäpuolen kanssa on suhteessa.
Itsellä on pieni lapsi, mutten ikinä voisi ilman pätevää näyttöä pitää vihollisena uutta kumppaniani. Ja jos viholliseksi paljastuisi jättäisin heti ettei lapselleni tule vahinkoa. Mutta jos suhteessa olen uuteen kumppaniin niin hän on osa perhettäni. Hän ei ole ulkopuolinen tunkeutuja vaan arjessa mukana lapsen elämässäkin näkymässä.
Ei suhteet toimi jos uusia pitää ulkopuolisina vihollisina ja asetta asenteen minä ja lapsi vs tuo uusi ihminen
En ymmärrä ajattelua, että
10
151
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään kukaan uutta kumppaniansa pidä "vihollisena".
Se on sen entisen kumppanin uusi kumppani, joka on se "vihollinen".- AnonyymiUUSI
Olen kyllä ollut huomaavinani sellasta ylisuojelevaa asennetta joillain vanhemmilla että he eivät kykene suhteisiin ollenkaan kun kokee että uudet on vihollisia ja kohtelee heitä ulkopuolisena siihen hänen YH-kuplaansa
- AnonyymiUUSI
Onko sulla gubbekuiskaaja kaikki ihan ookoo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ollut huomaavinani sellasta ylisuojelevaa asennetta joillain vanhemmilla että he eivät kykene suhteisiin ollenkaan kun kokee että uudet on vihollisia ja kohtelee heitä ulkopuolisena siihen hänen YH-kuplaansa
No ei siinä mitään. Ei kaikki välttämättä edes halua olla siinä YH-kuplassa sisällä.
- AnonyymiUUSI
” Itsellä on pieni lapsi, mutten ikinä voisi ilman pätevää näyttöä pitää vihollisena uutta kumppaniani.” Miten nämä ns attribuutit liittyvät palstasetä toisiinsa?
- AnonyymiUUSI
Mistä aloittaja otit aiheen ikävä palstalle?
- AnonyymiUUSI
Miksi yrität nousta suosta suhteessa palstaäijän avaukseen kun arvokkuus meni jo?
- AnonyymiUUSI
” Ja jos viholliseksi paljastuisi jättäisin heti ettei lapselleni tule vahinkoa. Mutta jos suhteessa olen uuteen kumppaniin niin hän on osa perhettäni.” Onko sinulla palstaäijä jotain sellaisia ajatuksia lapsia kohtaan, että sinut voisi tulkita ns viholliseksi? Retorinen kysymys, näkyy kyllä rivien välistä.
- AnonyymiUUSI
M naiselle kolahti nilkkaan. Juha R:llä näyttää olevan lapsia ja tää päätä aukova mielisairas on diskattu kun on noin karsee haukkumaan.
Siinä sais Juhan lapsetkin kyytiä
- AnonyymiUUSI
Juu näinpä ääliöitä on jotkut ihmiset ihan kun niillä ei ole tajua ajatella asioita siksi haluisinkin sellaiset aivot että kuinka tyhmä sellainen ihminen oikein on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762251Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2621863Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59854- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54754
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723