Että haluaisit tavata tai lähentyä. En enää tiedä enkä näköjään halua luovuttaa vaikka pitäisi tai olisi pitänyt jo ajat sitten.
Mukavaa päivää, kohta nähdään
Mitä pitäisi tehdä
30
467
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täytty vauvaa hoitaaa lokakuun jälkeen en pysty tapaamaan
- AnonyymiUUSI
Okei. Tuleeko itselle vai jälkikasvulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Tuleeko itselle vai jälkikasvulle
Palstagubbe synnyttää baby björnin, onhan hän jo suuperheen valtakuntaäiti 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli meinaan muuten nolo keissi se guben sivupersoona valtakunta, kymmenen lapsen reipas uskovainen äippä maalta
- AnonyymiUUSI
No todellakin, terve ihminen osaa poimia syyt käytöksen takana eikä uffailla täällä kuin arvoton teline
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin, terve ihminen osaa poimia syyt käytöksen takana eikä uffailla täällä kuin arvoton teline
Ja siis tästä välistä poistui kommentti toisen henkilön arvio guben hehheehahmon uskottavuuden suhteen, ettei vaan tyhjäpäille jää mitään tilaa avuttomille tulkinnoille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitan edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menes nyt sinäkin sen äitisi luona käymään kahvilla . Muista pestä hampaat ja laita siistit vaatteet. Muista ostaa kukkia ja viedä pullaa mennessäsi. Katso vähän eteesi, äläkö kompastu. Roskat voit viedä lähtiessäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menes nyt sinäkin sen äitisi luona käymään kahvilla . Muista pestä hampaat ja laita siistit vaatteet. Muista ostaa kukkia ja viedä pullaa mennessäsi. Katso vähän eteesi, äläkö kompastu. Roskat voit viedä lähtiessäsi.
Et oikein äijä hallitse tätä teennäisen tyyntä moodia. T se toinen kiusaajanainen
- AnonyymiUUSI
Huomenta:) Ei varmaan mulle, mutta mulle pätee edelleen se, mitä sovittiin, sen yhden paikan edessä silloin joskus, siihen vielä aikaa. Katotaan paikkaa sitten.Jos sulle hankala hetki tai muuten huono päivä, tai et halua, niin ilmoittele jotain kautta.
Kaikki mulla ainakin ok, mutta tullut oltua ihan liikaa puhelimella lähiaikoina. Se näkyy olemuksesta. Nyt täytyy vähentää. Uskon, että lääkäri on samaa mieltä tänään. Mua ei tänään täällä juuri näy, liikkeelle melkein koko päivän. Keväistä päivää:) Voikaa hyvin, muistakaa syödä ja nukkua!🫂❤️ En uskalla tavata enkä lähestyä ketään. Sellaiseksi tämä elämä meni.
- AnonyymiUUSI
No mitä mitä palstaäijä- onko huoltajilla ollut huolta vai mummujako oot yrittäny riiailla?
- AnonyymiUUSI
Miksi et ? Miksi elät noin ? Siis voihan sitä tavata, mikäli ei elä kaksoiselämää ja salasuhteita, mutta jos parisuhteessa, avioliitossa niin sitten en ymmärrä ollenkaan. Vaikutat edm. Että elät kaksoiselämää petät rakastasi ? Olenko oikeassa ?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ? Miksi elät noin ? Siis voihan sitä tavata, mikäli ei elä kaksoiselämää ja salasuhteita, mutta jos parisuhteessa, avioliitossa niin sitten en ymmärrä ollenkaan. Vaikutat edm. Että elät kaksoiselämää petät rakastasi ? Olenko oikeassa ?
Miksi elä noin? Ei mulla ole eron jälkeen ollut 15 vuoteen ketään. Miten lähestytään ketään jos jokainen näyttää siltä etten kiinnosta heitä yhtään? Monilla on jo joku karvapää olemassa.
- AnonyymiUUSI
Oi kyllä nappi ohtaan vaikka tai siis emt
- AnonyymiUUSI
-SIVU lisäyksenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-SIVU lisäyksenä
Säälin äijä pidät omaa fiksuuttas aivan liian arvossa, sivustapa tietenkin jep
- AnonyymiUUSI
Niin niin kerro nyt mikä sinulla mies (tavataan mi-es jos on hahmotusongelmaa niin kyllä minä autan) aina epäonnistuu tämän naisten lämmittelyn suhteen ja päättyy katastrofeihin? Varmaan naisten vika, jotai psykoi kaikki ja sulla aina niin huono tuuri herkän sydämes kanssa
- AnonyymiUUSI
Mä rakastan suakin :-D Halaus kans.
- AnonyymiUUSI
Tunnisteita?
- AnonyymiUUSI
Tämä on osoittautunut haasteelliseksi, välillä ihmetellyt kun morjestaa yhdessä paikassa, sitten vasta ymmärsin kun oli fb kaveriehdotuksissa yhdistelemällä sen asiaan. 🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Kyllä jäbä jaksaa tingata tältä palstaäijältä tunnisteita päänaukomisen jälkeen. Onko sinulla jotakin muistihäiriöitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on osoittautunut haasteelliseksi, välillä ihmetellyt kun morjestaa yhdessä paikassa, sitten vasta ymmärsin kun oli fb kaveriehdotuksissa yhdistelemällä sen asiaan. 🤷♀️
Että sellainen rönsyilevä tilitys hänelle sitten palstaäijä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jäbä jaksaa tingata tältä palstaäijältä tunnisteita päänaukomisen jälkeen. Onko sinulla jotakin muistihäiriöitä?
Suuret ja intohimoiset tunteet, mistä näitä koko suvun toivevävyjä oikein löytyy?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suuret ja intohimoiset tunteet, mistä näitä koko suvun toivevävyjä oikein löytyy?
Linnasta esim
- AnonyymiUUSI
Lähde ap pois vaan niin helpottaa. Kohti uusia tuulia. Mitä roikut ihmisessä joka ei voi olla rehellinen tunteistaan 😔
- AnonyymiUUSI
No kertomalla omista ensin kun selkeästi et ole
- AnonyymiUUSI
Oot kyllä ihan cockoo for cocopuffs koko äijä
- AnonyymiUUSI
Meiän tapauksessa pallo on kyllä oikeastaan kokonaan naisella. Miulla ei oo hänen numeroo, (voisin soittaa tai laittaa viestii hänelle jos ois), enkä oo facebookissa tai instassa, nii eipä oikein oo mahollisuutta tehä mitään.
Ainoastaan pitäis törmätä sattumalta jossain, että vois jutella. Oon oman numeroni antanu kerran hänelle, että jos on tallessa, ni hänellä ois mahollisuus ottaa yhteyttä.
Tämä meni Jiille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762261Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54754
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723