Rakkauskuplassa?
Aina välissä tapellaan ja yritetään kaikin keinoin lytätä toinen ja olla jäätävän kylmiä ja sitten palataan joka kerta samaan rakkauskuplaan joka ei taida todellisuudessa puhjeta.
Taasko me ollaan
37
454
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Epävakaa persoonallisuushäiriö?
- AnonyymiUUSI
Ei oo mitään häiriötä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään häiriötä
Ei ole terveen käyttäytymistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole sulta
- AnonyymiUUSI
Haluatko bipolaarinen tarkentaa että kenellä tällä omissa maailmoissaan elävällä palstaäijällä vai jollakin yhtä eitutulla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se sullakaan näytä hyvin menevän tämän palstaäijän provoja lukiessa ns kriisistä kriisiin ajautuen. Välillä ollaan niin samaa mieltä ja välillä kirjoitellaan kummallisia välispiikkejä
- AnonyymiUUSI
Tuollainen ei todellakaan ole aikuisten hommaa.
- AnonyymiUUSI
Saat siis raivarin käytännössä mistä tahansa palstaäijän avauksesta, minkä liität pakkomielteen kohteeseesi koko kirjolla?
- AnonyymiUUSI
Etköhän sä tappele vain sivupersoonies kanssa öklö örkki
- AnonyymiUUSI
No just tämä nettikeijon kupla
- AnonyymiUUSI
Kai se on epävarmuutta toisesta, kun kaikki on niin epäselvää. Sitä sitä sekoilee, mutta tunne vaan on ja pysyy. Sivusta tämä.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä olen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olen
No mitä siitä, aina sitä vähä voi tunteiden vallassa kysellä typeriä ja loukkaavia kysymyksiä väitteiden muodossa. Yolo
- AnonyymiUUSI
Kyllä se puhkeaa
- AnonyymiUUSI
Sähkölatinki. Pistin vaivihkaa huulille luukun raotessa. Sitähän tää kaikki nää.
- AnonyymiUUSI
Yrität siis omatoimisesti hoidella siellä vakavaa masennusta pois. Se on se maskuliininen työkulttuuri varmaan mikä saa panttaamaan.
- AnonyymiUUSI
Yhden miehen kanssa haluisin kyllä olla rakkauskuplassa. Ei me kyllä olla lytätty toisiamme, vaikka vähän kuumaa kylmää ollutkin.
- AnonyymiUUSI
Ei me missään Rakkauskuplassa olla tää on elämää välillä sanaillaan vahvasti ja kumpikin tietää että rakastamme toisiamme syvästi ja ikuisesti ja kuulutaan yhteen myötä ja vastamäessä. Johan tätä yhteistä tietä kuljettu kohta 40 v. Ja todettiin sinäkin et yhtään päivää ei luovuttais. Minä vain tarvitsen enemmän sitä kainaloa ja huomiota, keskustelua, mutta kyllä sinäkin tarvitset ja saatSalaisuuksiahan meillä ei ole, eikä haluta salata mitään. suunnitelmia kesälle mahd.retkeilyä ym ja kohta toteutuva ihana matka.4/2025 Ja meidän yhteiset ystävät joiden kanssa nyt vkonloppuna aikeita tavata.❤️nyyti. Ps.tiedät kuka
- AnonyymiUUSI
joo tiedän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo tiedän.
Sinä et todellakaan voi harrastella tämmöistä että tunnistelet ihmisiä näiden palstaäijän tekstien takaa rienaaja
- AnonyymiUUSI
Jatkuu se suhde näinkin ja monella on samaa
- AnonyymiUUSI
Juu semmonen suhde meillä :D.
Voisin pistää paremmaksikin, mutta yritän vältellä ylilyöntejä, kun ei ole ihan varma sinun puolelta, että onko tää mun fairy kuplavesi samaa sorttia sun kuplatin kanssa. Tietäisit vain, miten tekisi mieli keuli ja revitellä sun kanssa. Siinä on kyllä se vaara, että mopo saattaa lähteä käsistä ja sitten puhallellaan savuja. Jos saatais kuplat yhdestetty ilman puhkeamista, niin sehän olis 👌🫶- AnonyymiUUSI
Ainahan sitä voi vähän revitellä ja siivoo sotkut sit jos tulee, niin myöhemmin. Eiku, ainii mähän oon jo aikuinen...hitto!
- AnonyymiUUSI
pettämistä.Toinen kärsisi...tai sit ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kärsisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pettämistä? En ikinä pettäisi ketään.
- AnonyymiUUSI
Tiedä, kenen kanssa tapoelet täällä?
- AnonyymiUUSI
Itsensä kanssahan tämä kuplagubbe vänkää, joku perversio hakea muiden huomiota
- AnonyymiUUSI
Tätä oon kyllä miettiny et mikä helvetti meidät saa rakastuun mitenkään kohdatessa toiseen yhä uudeleen. .
Muilla kun intohimo katellaan kerran nii mitä me tehään hullaanutaan uudeleen.❤️
Se myös kuluttaa . Siinä missä tuo voimaakin.
Pitäisikö jo siinä alussa asetella rajoja.
Ei kuitenkaan olla enää mitää teinejä
Ja miettiä kummankin uudelleen sitä mikä sytyttää eniten erotiikassa.
Onko tämä todella sitä mitä kumpikin tahtoo ja toivoo..Vai synkää fantasiaa
Ja kuinka paljon kannattaa panostaa.
Ja tarkistaa miten paljon se toinen osapuoli kykenee antamaan todella.
Sä pystyt antamaan paljon olis hyvä et toinenkin antaa
Etkä vain hoivaa kaikkii jotka sua tarvii
Vailka sä oot niin ihana ❤️
Eikä mennä likaa ajattelun ja mielikuvituksen pauloihin.❤️
Sa pystyt ja sun tarvii valita parasta itsellesi myöskin ❤️
Ilman että se on yhtään itsekästä.- AnonyymiUUSI
sanoo parisuhde neuvoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sanoo parisuhde neuvoja.
No jos kerran näin koet, että palstasedästä sulle mentoriksi on👍
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa vähän tutulta, tietenkin jokaisella on oma stoorinsa mutta tuo on tosi kuluttavaa ja vaarallista touhua ja voi koitua toisen mielenterveyden ja fyysisen terveydenkin päälle ja sairastuttaa lopulta. Olen nähnyt tuon läheltä ja se oli toiselle lopulta tuhoavaa ja toinen taas oli se joka pyöritti mennen tullen ja lopulta myös jätti toisen takia ja ihan muutenkin jo oli kyllästynyt koko leikkiin.
Oli pitkään jo ollut joku toinenkin suhde ja rakkaus ja entistä huonommin alkoi kohdella sitä tulevaa entistä. Kannattaa olla varovainen ja ihan oikeasti älä leiki liian pitkään mutta joo jokainen tarina on omanlainen mutta jotain sairasta noissa on ja minun läheisellä aika vakavastikin oli toinen häiriöitynyt ja sairas ja tuhosi lopulta toisen ja ihan tietoisesti. Rakkauspommitus, imurointi, traumaside, traumakierre, taivas, h..vietti, joku pieni sovinto ja sama jatkuu...onko tuttuja termejä yhtään. Mutta ole varovainen! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻- AnonyymiUUSI
Mä tiedän kyllä tämän
Ja tämä kuvio on jatkunu liian pitkään ..molemmat suree ja kumpaakin väsyttää
Siksi yritän tietoisesti toiseen suuntaan
Varsinkin kun oman tulevasuuden faktat ei tue jatkoa.
Kiitos sinulle sivusta
Tiedän nyt että muitaki ihmisiä joilla on ollu outoi ja vaikeita ihmisuhdekuvioita... tiedän nyt miten voin asiaa kuvailla paremin jos kun haen esim apua mielialaan .
Tosin voin sen ossalta jo taas paremmin
Josta yksi ihana on huolisaan vaikka se on auttanu mua taas itsekkin ... niin käyny enenminki ❤️
- AnonyymiUUSI
minä en ole, jotta ei tule väärin käsityksiä, kirjoitan sen vielä tänne.
- AnonyymiUUSI
Hei koetetaan ottaa lähimmäiset huomioon. Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jotkut on järki- ja jotkut tunneihmisiä. Se että täällä jotkut tunne-elämältään kylmät järki- ihmiset mollaa herkkiä tunneihmisiä on kamalaa henkistä väkivaltaa. Mietityttää vaan mikä on heidän oma henkinen tasapainonsa, kun pitää mollata ja lyödä lyttyyn toisia ihmisiä. Sittenkin kaikesta huolimatta haluan koko sydämeni pohjasta sanoa että saatte anteeksi jokainen joka täällä on loukannut ja satuttanut syvästi minua alentavilla kommenteilla. Sitä paitsi olen nainen, vieläpä hyvin naisellinen sanovat . Lopuksi pyydän mieti, entäs jos sittenkin Jeesus on Jumalan poika ja entäs jos sittenkin on tulossa tuomiopäivä ja entäs jos sittenkin Jeesus sinä päivänä syöksee toiset helvettiin ja toiset ottaa luokseen taivaaseen. Älä heti sulje pois mielestä tätä iankaikkisuus näkökulmaa. Toivoisin että miettisit sitä omaksi parhaaksesi.💙🧡💛💚
- AnonyymiUUSI
En väsy häneen tai halua tapella hänen kanssaan. Kyllästyn tähän palstaan, jossa ei voi itse valita seuraansa.
Hänet vain ottaisin. - AnonyymiUUSI
No toi ei oo kyl normaalii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762251Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2621863Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59854- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54754
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723