henkinen väkivalta ja sen vakavat seuraukset

Anonyymi-ap

Henkinen väkivalta ajoi minut siihen että en osaa arvostaa itseäni enkä koe olevani hyvä missään ja en koe osana yhteiskuntaa.

Henkinen väkivalta aiheutti kauheita kokemuksia että en koe olevani osa ihmiskuntaa että mut työnnetään syrjään kaikesta.

Henkisen väkivallan seurauksesta vetäydyin omaan kotiini.

Ei kukaan halua että kiusattu on koko loppuelämän työtön&eläkeläinen joka ei tee töitä tai jos tekeekin niin lähinnä hyvin vähän. Kiusaaja aina kun kiusaa niin hän ei välttämättä nuorena lapsena ymmärrä sitä että voi aiheuttaa kiusatulle sen että hänestä tulee ihminen joka ei tee töitä.

Tunnen kohtalotovereitani joista osa ei käy töissä ja jos käykin niin vähän&hyvin vähän.

jos ihminen ei koe että ei ole hyvä missään ja kokee itsensä arvottomaksi niin aika hankala siinä on sitten mitään tehdä yhteisössä ja jos kaiken lisäksi on vielä tietyissä tilanteissa tai aika monissa tilanteissa hyvin vähäpuheinen ja jopa mykäksikin voi mennä melkein niin ei hyvä yhdistelmä.

Ei kait elämässäni ole mitään muuta kuin nuo kävelylenkit. Oon pannut merkille että monet kohtalotoverit&mt-ongelmaiset tekee kävelylenkkejä koska ei ole muutakaan tekemistä. Kaikesta huolimatta tuntuu että turva ja sisäinen rauha on että esim oma koti on se kaiken turva.

Kirjoittaja Juha pohjola

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kaikesta huolimatta tuntuu että turva ja sisäinen rauha on että esim oma koti on se kaiken turva."

Tuo kuulostaa hyvältä. Kaikilla ei ole omaa kotia, ei asuntoakaan! On siis tosi hyvä tilanne, jos kotona saa olla rauhassa! Sama juttu mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe