Lämpöä ja rakkautta tänään, vaikka muille jakaa. Täältä tulee ihan kaikille, jotka tarvii. Pusuja ja haleja myöskin.
Sydän täynnä
9
171
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mihin ne voi tulla hakemaan
- AnonyymiUUSI
Seuraa sun sydäntä :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraa sun sydäntä :-)
Se on vähän väsynyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän väsynyt
Mä hellin sitä hetken, niin kyllä se taas siitä. <3 tuntuuko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä hellin sitä hetken, niin kyllä se taas siitä. <3 tuntuuko?
Ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Höh. Ota osa tästä mun sekofiiliksestä, niin unohtuu murheet. Ajattelet vaan positiivisia asioita ja että kaikki on mahdollista. Sillä ainakin tää päivä.
- AnonyymiUUSI
Etuoven eteen vaikka, ei nääs tarvi ryysiä seinästä läpi jos on asiaa. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etuoven eteen vaikka, ei nääs tarvi ryysiä seinästä läpi jos on asiaa. Sivusta
Hänellä pinna kiristyi taas tähän vinssikaivon pumppaamisen tasolle
- AnonyymiUUSI
Maa niin jäässä ettei nastan sydän lämpene vaikka kuin ruopisi lähteissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713