https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/45ab9592-9740-44cc-885b-bed6a2e42b41
vertaa tästä
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
poliisi valitsi öljynsyöntimoottorit? onko hajoava DSG?
61
670
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua reppanaa.
Poliisilla on pitkä kokemus VW:n autoista ja he tietävät kuinka ne kestää ja kestää ja täyttävät poliisin tarpeet ja vaatimukset.
Skoda on maailmalla kovin yleinen poliisin käytössä.- Anonyymi
saako korjaamokäynnit yleiseen seurantaan?
TM-Mot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saako korjaamokäynnit yleiseen seurantaan?
TM-MotHyvät kokemukset ja siksi Skoda, kertoo kalustovastaa Poliisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saako korjaamokäynnit yleiseen seurantaan?
TM-MotMiksi ne pitäisis saada? Saisiko sinun vessareissusi myös seurantaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät kokemukset ja siksi Skoda, kertoo kalustovastaa Poliisista.
veronmaksaja maksaa kulut-ei kalustovastaava
- Anonyymi
Ja miksi ?
KOska on HALPIS. - Anonyymi
180km/h kulkevilla etana-tojotilla ei rosvoja kiinni saa. Todennöisesti itsehinkkaava ei lähde talvella edes käyntiin virkavallan kahvipaussin jälkeen. Rosvot nauravaisivat tojotilla ajavilla jepareile mennessään pankkiin.
- Anonyymi
Konstaapeli ajaa, jos auto toimii. Kun ei toimi, niin valtio maksaa remontit ja maahantuoja hieroo käsiään. Varaosia menee. DSG on helppo vaihtaa - mitäs kuluista.
- Anonyymi
Yleishyödulliset tahot hankkivat autonsa Leasing- sopimuksella. Silloin heitä ei haittaa vaikka autot hajoilee, koska korjaukset maksaa vuokraaja! Esimerkiksi Poliisilla on paljon autoja käytössä, niin ei haittaa vaikka muutama auto on aina remontissa.
- Anonyymi
Poliisi ostaa tietenkin autonsa, koska se on taloudellisempaa niin.
Ei poliisi ota autoja joiden tiedettäisiin olevan usein rikki, ei ylimääräisiä tietenkään hankita talliin varalle. Kyllä se on yksinkertaisesti luotettavuus, käytettävyys, hyvät kokemukset ja kuskien toiveet jotka vaikuttavat eniten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ostaa tietenkin autonsa, koska se on taloudellisempaa niin.
Ei poliisi ota autoja joiden tiedettäisiin olevan usein rikki, ei ylimääräisiä tietenkään hankita talliin varalle. Kyllä se on yksinkertaisesti luotettavuus, käytettävyys, hyvät kokemukset ja kuskien toiveet jotka vaikuttavat eniten.miten ne poliisin skodat saadaan kestämään jos siviilin skodat hajoaa dsg alta sadantuhannen ajolla ja öljynsyönti iskee 150000km ajettuna
yhteensä ainakin 10000e remontti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten ne poliisin skodat saadaan kestämään jos siviilin skodat hajoaa dsg alta sadantuhannen ajolla ja öljynsyönti iskee 150000km ajettuna
yhteensä ainakin 10000e remontti...Eivät Skodat kestä poliisillakaan, mutta niiden ei tarvi itse maksaa korjauksia. TOYOTA kestäisi parhaiten poliisin käytössä, mutta kun heille ei kelpaa Japanilainen auto. Poliisit taistelee Euroröttelöiden kanssa ja veronmaksajat maksaa kulut. Toyota Corolla on yleinen poliisiauto muualla maailmassa, vaan ei Suomessa.
- Anonyymi
Kylläpä taas Skodan menestys ottaa väärään merkkiin uskovaa reppanaa koville.
- Anonyymi
Ihme että VW Transportterit kestää poliiseilla todella hyvin todella kovaa käyttöä.
Skoda on samaa kestävää laatua. myös Skoda tarjoo hyvät tilat takana jos asikas saa sakot tai muusta syystä pääsee Poliisi Skodan kyytiin.
On se kova paikka taas selitellä, jotain höpöhöpö juttuja VW tuotteista.- Anonyymi
Vai kestää!! Tv:n Poliisi ohjelmassakin Poliisilla hajosi Transportteri kesken rosvojen takaa-ajon, ja tuskin oli ainoa hajoaminen Poliisilla.. että se siitä kestävyydestä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kestää!! Tv:n Poliisi ohjelmassakin Poliisilla hajosi Transportteri kesken rosvojen takaa-ajon, ja tuskin oli ainoa hajoaminen Poliisilla.. että se siitä kestävyydestä!!
Tojotan patonki proace hajoasi heti kättelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kestää!! Tv:n Poliisi ohjelmassakin Poliisilla hajosi Transportteri kesken rosvojen takaa-ajon, ja tuskin oli ainoa hajoaminen Poliisilla.. että se siitä kestävyydestä!!
Kaikkihan voi hajota joskus, mutta kyse onkin siitä miten auto yleisesti ottaen kestää poliisin käyttöä. Esimerkiksi vuosia sitten poliisi hankki Nissan Primeraa (ensimmäistä korimallia) partioautoksi, ja vaikka tuo oli hyvä auto yksityiskäytössä, niin sen alusta ei kestänyt yhtään rajumpaa ajoa (sukulainen oli tuohon aikaan vielä poliisina). Tuon vuoksi autot poistuivat aika nopeasti poliisikäytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan patonki proace hajoasi heti kättelyssä.
Tojotan Proace ei ole Tojota, sen jo paatuneinkin tojotafani on tunnustanut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan Proace ei ole Tojota, sen jo paatuneinkin tojotafani on tunnustanut..
ei ole skodakaan skoda-VW tekniikkaa se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole skodakaan skoda-VW tekniikkaa se on
Kyllä juuri noin, Skoda-VW tekniikkaa ne ovat, parasta laatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juuri noin, Skoda-VW tekniikkaa ne ovat, parasta laatua.
"parasta laatua" joo, menkää katsomaan esimerkiksi simolammikko Youtude videoita.. sieltä selviää Vw- konsernin laatu! Tälläkin hetkellä monen viikon jono, että Vw-konsernin auto pääsee kalliiseen remonttiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan patonki proace hajoasi heti kättelyssä.
Proacessahan ei ole toyotaa kuin logot, se on sisuksiaan myöten ranskalainen.
- Anonyymi
Skodalla saa jopa moottoripyörärosvot kiinni.
https://www.youtube.com/watch?v=gKj8lu4L_58- Anonyymi
Takaa-ajokuvattu skoda octavia rs tuulilasikameralla, Hurja vehe, 🤬kulkee välillä kahdellla pyörällä.
- Anonyymi
Hysss
- Anonyymi
Hansel, ei Poliisi, hankkii poliisille niitä autoja mitkä parhaiksi on todennut.
Toyota Avensiksiakin testasivat partioautoina viime vuosikymmenellä, mutta paska mikä paska, kallis varustaa poliisiautoksi, ei kestänyt kilometrejä ja muutenkin rähjääntyi pikavauhtia. Volkswagen-konsernin tuotteet täyttää parhaiten poliisin vaatimukset ja ovat kokonaistaloudellisimpia. Löytyy useita tehtäviin soveltuvia malleja.
Näin se menee!- Anonyymi
Poliisi hommasi Skodan koska kauppaan kuului Huoltosopimus, eli Huoltosopimukseen kuuluu kaikki korjaukset.. eli aina kun Skoda hajoaa, Poliisin ei tarvi maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi hommasi Skodan koska kauppaan kuului Huoltosopimus, eli Huoltosopimukseen kuuluu kaikki korjaukset.. eli aina kun Skoda hajoaa, Poliisin ei tarvi maksaa.
Niinkö? Nuo sopimukset eivät ole julkista tietoa.
Höpöpoika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi hommasi Skodan koska kauppaan kuului Huoltosopimus, eli Huoltosopimukseen kuuluu kaikki korjaukset.. eli aina kun Skoda hajoaa, Poliisin ei tarvi maksaa.
Tiedätkö yhtään automerkkiä joka ei tarjoaisi huolto- tai huolenpitosopimusta uuteen autoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö yhtään automerkkiä joka ei tarjoaisi huolto- tai huolenpitosopimusta uuteen autoon?
Tuo huoltosopimus on Skodan kohdalla hyvin tärkeä, koska niissä on paljon vikopja. Ne on enemmän kotjaamolla kuin ajossa. Toyotan autoissa ei ole koskaan vikoja. Ne on viattomuudestaan kuuluisia ja kestäviksi todettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo huoltosopimus on Skodan kohdalla hyvin tärkeä, koska niissä on paljon vikopja. Ne on enemmän kotjaamolla kuin ajossa. Toyotan autoissa ei ole koskaan vikoja. Ne on viattomuudestaan kuuluisia ja kestäviksi todettuja.
Joo ja asia on poliisien kokemuksella just päin vastoin. Skoda ja Transportter on todettu hyviksi ja vahvoiksi ja kokonaistaloudellisesti parhaaksi valinnaksi. Näiden kriteerien perusteella tehdään autonvalinnat.
Esim Sodasta poliisilla on jo pitkäaikainen kokemus. Ajoittain, siis määräajoin poliisihallinnossa testataan ja tehdään uudet arviot kulloistenkin vaihtoehtojen suhteen ja valitaan sopivin ja paras vaihtoehto. Millään mututuntumalla ajoneuvohankintoja ei nykyisin tehdä.
Ihan eri aika oli 1976 poliisien ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan lakon jälkeen jolloin poliisille pitkään osoitettiin kaapinpaikka mm. kaikin mahdollisin säästötoimin koskien myös auto kalustoa. Paljon ilmestyi käyttöön Ladoja, varsinaiset partioautot Saab 99:t hankittiin pienimmillä mahdollusimmilla moottoreilla, joilla jäi lähinnä jalkoihin ja maijoiksi tuli täysin epäkurrantteja Bedfordeja.
Sittemmin Saabien jälkeen on ollut mm. Ford Mondeota, Nissan Primeraa, Toyotaa eri malleina , niin partio kuin "siviili" malleina ym, mutta kaikki em. ajoneuvot osoittautuivat huonoiksi vaihtoehdoiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo huoltosopimus on Skodan kohdalla hyvin tärkeä, koska niissä on paljon vikopja. Ne on enemmän kotjaamolla kuin ajossa. Toyotan autoissa ei ole koskaan vikoja. Ne on viattomuudestaan kuuluisia ja kestäviksi todettuja.
toyotassa korinvaihto onko yleistä?
- Anonyymi
moktar gubta ajaa skodalla?
- Anonyymi
Moktar gubta vw
- Anonyymi
Mitä on öljynsyöntimoottorit?
VW:llä oli joskus 2009-2011 ongelmaa asian suhteen, mutta ei tuon jälkeen.
DSG on ollut hyvä ja kestävä laatikko toistakymmentä vuotta.
Ei se muuten Poliisille kelpaisi kun heillä on kokemusta paljon konsernin autoista.- Anonyymi
Öljynsyönti on edelleen joidenkin VW-konsernin moottorien ongelma samoin jakopään ketju. Toyotan valmistamissa moottoreissa ei koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ne ovat kestävyydeltään lähes ikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljynsyönti on edelleen joidenkin VW-konsernin moottorien ongelma samoin jakopään ketju. Toyotan valmistamissa moottoreissa ei koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ne ovat kestävyydeltään lähes ikuisia.
Volkswagen ei ole valmistanut jakoketjullisia henkilöauton moottoreita yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljynsyönti on edelleen joidenkin VW-konsernin moottorien ongelma samoin jakopään ketju. Toyotan valmistamissa moottoreissa ei koskaan ole ollut mitään ongelmia. Ne ovat kestävyydeltään lähes ikuisia.
Voi kun ei ole ollut ongelmaa kuin Toyotan moottoreissa jotka ovat syöneet aina reilusti öljyä ja siksi yltiö lyhyt huoltoväli ja välillä pidennetty öljytikku.
Miksi Toyotat paalataan hyvin pienillä kilometreillä, onko se ruoste, vai "ikuisen moottorin" antautuminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun ei ole ollut ongelmaa kuin Toyotan moottoreissa jotka ovat syöneet aina reilusti öljyä ja siksi yltiö lyhyt huoltoväli ja välillä pidennetty öljytikku.
Miksi Toyotat paalataan hyvin pienillä kilometreillä, onko se ruoste, vai "ikuisen moottorin" antautuminen?Skoda paalataan pienemmillä kilometreillä kuin Tojo. Tojon koneet kestävät vähintään puoli miljoonaa kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda paalataan pienemmillä kilometreillä kuin Tojo. Tojon koneet kestävät vähintään puoli miljoonaa kilometriä.
Kommenttisi on kuin suoraan Putinin propagandaoppikirjasta. Totuus löytyy kun propagantaväitteen kääntää 180°.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on kuin suoraan Putinin propagandaoppikirjasta. Totuus löytyy kun propagantaväitteen kääntää 180°.
Voi kääkkä, uskoisit muutakin kuin politrukin puheita.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://img.ilcdn.fi/koyIRdW3QzbSZfkx9CoHuC0mGXo=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg&tbnid=DS9_xKEV8QAj_M&vet=1&imgrefurl=https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016051921593165&docid=X4VlxdE9XlG0LM&w=920&h=649&source=sh/x/im/m5/0&kgs=c911c0b49f289b81 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda paalataan pienemmillä kilometreillä kuin Tojo. Tojon koneet kestävät vähintään puoli miljoonaa kilometriä.
Toyotat ovat virheettömiä autoja. Niitä ei tarvitse korjailla. Riittää kun huollot tekee ajallaan. Miljoona kilometriä on Toyotalle normi suoritus. Ne eivät ruostukaan lainkaan.
- Anonyymi
https://moottorihiomo.fi/oljynkulutus/
hih-onko niitä vain seinäjoella VWaudiseatskoda öljynsyöntituhoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://moottorihiomo.fi/oljynkulutus/
hih-onko niitä vain seinäjoella VWaudiseatskoda öljynsyöntituhoja?Mainos ja vanhat moottorit aiheena, tyhmähän sinä olet, taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat virheettömiä autoja. Niitä ei tarvitse korjailla. Riittää kun huollot tekee ajallaan. Miljoona kilometriä on Toyotalle normi suoritus. Ne eivät ruostukaan lainkaan.
Hauska poika. Miksi Toyota lanseerasi Relaxin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska poika. Miksi Toyota lanseerasi Relaxin?
Toyotalla tiedetään, että heidän autoissa ei ole vikoja. Silloin voi antaa kuinka pitkän takuun tahansa, koska siitä ei aiheudu kuluja.
- Anonyymi
En tiiä mutta omassa 1,5tsi dsg octaviassa ainaskin piti yhen kerran lisätä öljyä öljynvaihtovälillä. 66tkm nyt mittarissa. Oltiin käymässä tammikuussa Tampereella kun yhtäkkiä virrat päälle laittaessani lävähti ilmoitus kojetauluun että lisääpä öljyä. Ajoin Hatanpään liikkeeseen ja huollon kaveri lisäsi melkein litran. Pikkusta vajaa 30e/litra oli öljyn hinta, mitä pidän kohtuu hintavana kyllä. Muuten ollut hyvä ja virheetön auto, vm 2020 kolmos facelifti.
- Anonyymi
Skoda on erikoistunut ja valmistaa vaikka lentokoneen.
- Anonyymi
Kuka hullu uskaltaisi nousta Skoda-merkkisen lentokoneen kyytiin?
- Anonyymi
Rajavartiostolla on paljon Transporttereita. Joillakin on veivattu yli 500tkm. Tiedä sitten onko kaikki tekniikka pariin kertaan vaihdettu. Olen nähnyt heillä olevan myös Mersuja nykyään.
- Anonyymi
bbyta
- Anonyymi
VW konserni selittää mitä? miksi kansa kärsii 10000e remonteista?
- Anonyymi
Elä nyt viitsi olla noin lapsellinen hölmö.
- Anonyymi
Vwskodaudiseat sama
- Anonyymi
Poliisilla on pitkä kokemus VW:n autoista ja siksi valitsivat parhaan.
- Anonyymi
Kansa maksaa veroina
- Anonyymi
Aivan, verovaroilla poliisia pidetään yllä ja siksi kaluston valinta tehdään järjellä ja kokemusten perusteella taloudellisia ja käyttöön liittyvien asioiden pohjalta ja siksi VW/Skoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, verovaroilla poliisia pidetään yllä ja siksi kaluston valinta tehdään järjellä ja kokemusten perusteella taloudellisia ja käyttöön liittyvien asioiden pohjalta ja siksi VW/Skoda.
Sillähän Poliiseilla on pitkät rivit Skodia ja Transporttereita parkissa, että joku on aina kunnossa ja loput rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän Poliiseilla on pitkät rivit Skodia ja Transporttereita parkissa, että joku on aina kunnossa ja loput rikki.
Aivan Skoda Octaia ja VW transporten tarvii paljon vara autoja. Osa on kokoajan remontissa. Toyotia ei tarvisi olla yhtään varalla, koska ne on kestävyydeltään lähes ikuisia. ne on kovia kulkemaan niillä saa rosvotkin kiinni, mutta Skodalla ei. Yariksen menestys ralleissa kertoo kaiken oleellisen Toyotan ominaisuuksista nopeassa ajossa.
- Anonyymi
Poliisilta tyly viesti.
Talvirenkaat ja kesärenkaat vaidettava 2 päivän välein.
Ei muute onnistu.
Käytännössä mahdotonta. Rengasliikkeet eivöt ehdi vaihtaa vaikka tekisivät yötäpäivää töitä.- Anonyymi
Liikenteessä on paljon ihmisiä ,jotka eivöt vammansa vuoksi voi itse huoltaa autoa.
Siis poliisin pitää ymmärtää,et keli tirdotkasn eivöt ole 100 % oikein.
Kyllä pitää olla suhteellisuuden tajua.
Keli vaihtuu päivittäin viikolla.
Ei kukaan vanha renkaita 3 × viikossa.
Olet illalla vaihtanut kun säätietoja niin sanoi.
Aamulla sadepilvi menikin eri reittiä...
Tyly viesti o tässä kohtaa lainvastaista .
Lukekaan mitä sanotaan tieliikenne laissa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2203042Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191329Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141324Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111318Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3881273- 1111123
- 951074
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4231044- 46934
- 66934