Ikävä mua ❤️ nään sen. Pystytkö koskaan musta luopumaan 🥺
Sulla on tosi
65
593
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En pysty. Pitääkö?
- AnonyymiUUSI
Mitä itse ajattelet? Tämäkö riittää että silität tällä tavoin minua. Sekö riittää sinulle?
- AnonyymiUUSI
Miksi olen niin tärkeä sinulle? Mitä tapahtuisi jos luopuisit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olen niin tärkeä sinulle? Mitä tapahtuisi jos luopuisit?
Sivusta. Minkälainen ihminen olettaa, että rakkaudesta voi luopua niinkuin heittäisi pois jonkin tarpeettoman esineen.
No tietenkin sellainen, joka ei ole kokenut oikeaa rakkautta.
Ja sellainen kuvittelee voivansa antaa ohjeita rakkaudesta luopumiseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Minkälainen ihminen olettaa, että rakkaudesta voi luopua niinkuin heittäisi pois jonkin tarpeettoman esineen.
No tietenkin sellainen, joka ei ole kokenut oikeaa rakkautta.
Ja sellainen kuvittelee voivansa antaa ohjeita rakkaudesta luopumiseen.Tiedän sen. Tuskin kukaan on kokenut tätä mitä on meidän välillä
- AnonyymiUUSI
Oliko tämä miehelle vai naiselle?
- AnonyymiUUSI
Ja jos tää emojiäijä vastaa, että naiselta niin sä saat siitä jonku epiphanyn?
- AnonyymiUUSI
Et ole mun, niin ei ole mistä pitäisi luopua. Aina ihana nähdä sua.
- AnonyymiUUSI
Vähän taidan olla. Mut miksi haluat nähdä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän taidan olla. Mut miksi haluat nähdä?
Koska nautin siitä ja tulen hyvälle tuulelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nautit siitä ja tulet hyvälle tuulelle jos näet laittautumattoman ja pervon tyypin🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nautit siitä ja tulet hyvälle tuulelle jos näet laittautumattoman ja pervon tyypin🤪
Sepä se. Meillä kaikilla on omat fetissimme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis olenko joku fetissi vaan sulle? Luulen koko ajan että olet rakastunut ja haluat mun kans enemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et IRL halua nähdä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis olenko joku fetissi vaan sulle? Luulen koko ajan että olet rakastunut ja haluat mun kans enemmän.
Olen pakastunut. Tänään on kylmempi päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pakastunut. Tänään on kylmempi päivä.
Jaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lämmittääkö ne sitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä montakin. Näyttää taas poistattelevan ihmisten kommentteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et IRL halua nähdä?
No ehkä tämä emojiäijä ei ole se nainen jonka kuvittelet kirjoittelevan sinusta guben yksinpuheluissa joihin tunget väliin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä montakin. Näyttää taas poistattelevan ihmisten kommentteja.
Minusta tuntuu että tuo yks on joku eri niljake
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vähän hölmöä olettaa jonkun rakastavan, jos ei ole tunnustanut sitä. Vikahan on sinun käsityksessä, eikä siinä, jos toinen ei rakasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vähän hölmöä olettaa jonkun rakastavan, jos ei ole tunnustanut sitä. Vikahan on sinun käsityksessä, eikä siinä, jos toinen ei rakasta.
On se sanonut että rakastaa täällä palstalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se sanonut että rakastaa täällä palstalla
xD okei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä tunget tähän palstaäijän dialogiin pätemään? Tiedät itsekin että väärä kohde ns.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä tunget tähän palstaäijän dialogiin pätemään? Tiedät itsekin että väärä kohde ns.
Kohteella ei ole väliä, kun faktat on faktoja. Kirjoita sinäkin joskus asiaa äläkä aina palstaäijälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohteella ei ole väliä, kun faktat on faktoja. Kirjoita sinäkin joskus asiaa äläkä aina palstaäijälle.
Eli sinä siis myönnät, että yrität kohdistaa tätä puheenpartta tietylle yksilölle, mutta ns pakitat ku asia tulee puheeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
xD okei
Yritä nyt reppana vielä roikkua teinitiinana tässä äijän sekostuksessa, sillä pelastat kasvosi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä siis myönnät, että yrität kohdistaa tätä puheenpartta tietylle yksilölle, mutta ns pakitat ku asia tulee puheeksi?
Ps jos oisin kyr*ä, niin oisin kyllä ihan superky*ä aina retoriikan kanssa miekkailemassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää vois olla multakin Jollekin
A-nainen sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan juuri päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
xD okei
Aijaa siis täällä anonyymipalstalla? Ja sä uskoit eli oli just SE. Pitäiskö sun asetella uudelleen palikoita päässäs? 🤨🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää vois olla multakin Jollekin
A-nainen sivustaÄlä höpötä A-naiseksi tekeytyvä trolligubbe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa siis täällä anonyymipalstalla? Ja sä uskoit eli oli just SE. Pitäiskö sun asetella uudelleen palikoita päässäs? 🤨🤪
Pitää joo xD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä! Kirjoittaako täällä joku jotain ihan asiaakin?? Hah hah voi sua reppanaa. Anonyymipalstalla ei ole mitään faktoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä A-naiseksi tekeytyvä trolligubbe.
Onhan hänellä tai sillä (it) näitä kirjaimia millä pelailla näissä aloituksissaan
- AnonyymiUUSI
Niin mulla onkin.
Kerrankin semmoinen miehen pää,joka sopii minulle.
Aivoituksineen
Minä nimittäin olen ottanut selvää omista päänsisäisistä asioista.
Voin olla jonkin sortin invalidi issishermon takia, mutta näin ollen mulle passaisikin "kolme korvanen" vähintään. - AnonyymiUUSI
Mistä näit? Ootko mies joka näit naisesta sen tunteen? Onko se puoleltasi toivottavaa että pystyisin luopumaan susta ? ❤️
- AnonyymiUUSI
O ei tod. ole, vaan päinvastoin. Sivusta
- AnonyymiUUSI
En totisesti pysty. Tarvitsen ja haluan sua niin paaaaaaaaaaljon, koska rakastan sua. 🧡💛💚💙
- AnonyymiUUSI
Miksi tarvitset ja haluat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarvitset ja haluat?
Itse tarvitsen toista jumalattoman paljon koska se toinen ihminen tuntuu niin omalta. Sitä ei pysty edes selittämään.
Mutta meidän suhteemme on myös raadollinen sen lisäksi että meillä on vetovoima. Näytämme toisillemme kaikki käsittelemättömät traumat ja epävarmuudet.
Eilen illalla mä pääsin yhteen traumaan kiinni lapsuudesta ja sain sen pois mielestä..
En nyt meinaa että suhteemme olisi traumakemiaa. Tuntuu kuin toinen lukisi minua ilman sanoja ja tuntisi tunteeni, kuten minä häntä.. Tätä ei oikein pysty sivuuttamaan. Se on hirmu voimakasta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse tarvitsen toista jumalattoman paljon koska se toinen ihminen tuntuu niin omalta. Sitä ei pysty edes selittämään.
Mutta meidän suhteemme on myös raadollinen sen lisäksi että meillä on vetovoima. Näytämme toisillemme kaikki käsittelemättömät traumat ja epävarmuudet.
Eilen illalla mä pääsin yhteen traumaan kiinni lapsuudesta ja sain sen pois mielestä..
En nyt meinaa että suhteemme olisi traumakemiaa. Tuntuu kuin toinen lukisi minua ilman sanoja ja tuntisi tunteeni, kuten minä häntä.. Tätä ei oikein pysty sivuuttamaan. Se on hirmu voimakasta.
SivustaEn tiedä oliko minulle? Hän yleensä kieltää suhteen mutta tässä nyt sitä käyttää. Itse olen käyttänyt sitä pidempään. Jokin meissä vain vetää. Olemme ehkä toistemme parhaat ystävät kaikesta huolimatta. Välitämme vain paljon toisista koska meissä on samaa herkkyyttä ja ajattelevaisuutta. Aina on langan päässä toinen kun jokin mieltä risoo. Läheisyyden haemme muualta kun emme epävarmuuden vuoksi osaa sitä ja yritämme käyttäytyä asiallisesti.
Epävarmuus vain ajaa meidät erilleen.
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua ihan helvetisti.❤️
Tiedän et en luovu ikinä. Oot aina sydammessä mukana. Sinä ihana mies.❤️
Muut viestit ei oo multa.
Kaikki muu tässä särkeenkin sydänmet.
A-nainen- AnonyymiUUSI
Mä pystyn jatkossaki näkeen kyllä
Koska oon aina palannu kun on ihana nähdä.
Jos voin palaan vielä takasi.
En halua pitää sua omana se riitää mitä meillä on ja on ollu .. enkä vaadi enenpää.❤️
Eikä oo tarvetta vaatia koska niin sinä kun minäkin haluamme olla jollain tapaa vapaita.
Tavallisen ja tylsän ulkopuolla...
Käsittelen tunteet pois.
Se tuo tilaa ajatella elää omin tavoin omannäköisesti. - AnonyymiUUSI
Gubbeparka vielä vaan jatkaa tätä A naisena viestittelyä itselleen. Mitä se sua hyödyttää elää mielikuvitusmaailmassa vanha ukkoparka. Onko se psyyken taso taas tuossa jamassa? Yritäppä siirtyä elämässä jo eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbeparka vielä vaan jatkaa tätä A naisena viestittelyä itselleen. Mitä se sua hyödyttää elää mielikuvitusmaailmassa vanha ukkoparka. Onko se psyyken taso taas tuossa jamassa? Yritäppä siirtyä elämässä jo eteenpäin.
Samoilla sapluunoilla tuntuu toimivan nämä guben herjausviestitkin näille a-naisille ym. Hänellä on välillä iha teemaviikko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei oo sun gubbe hahmosi ketjussa olenkaan mieheksi luulija.
- AnonyymiUUSI
Luopuminen on mahdollist sen jälkeen ku sä kerrot et
et oo kiinnostunut musta tulevana puolisonas.- AnonyymiUUSI
Eli päätyyn asti.
- AnonyymiUUSI
Tuota juoksin karkuun pitkään ettei tarvitsisi vastata.
Tiedät etten haluais susta luopua mutta olen niin epävarma ettei tosikaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota juoksin karkuun pitkään ettei tarvitsisi vastata.
Tiedät etten haluais susta luopua mutta olen niin epävarma ettei tosikaan🥺🥺❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli päätyyn asti.
Päätyyn asti.
- AnonyymiUUSI
Haluatko sä irl tuon vastauksen
- AnonyymiUUSI
En pysty. Oon sun kanssa vaikka näin etäsuhteessa siihen asti,että saadaan mun järkkäämässä kotona asua kahestaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat mua niin paljon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat mua niin paljon?
Voi voi näitä teinireppanoita eikö ole muuta tekemistä kun täällä roikkua keksimässä trollitarinoita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi näitä teinireppanoita eikö ole muuta tekemistä kun täällä roikkua keksimässä trollitarinoita?
Tää gubbe on kuule kaukana teinistä. Ihan 53-vuotias kajahtanu luuseri on.
- AnonyymiUUSI
Seksin ja läheisyyden puute on yksi kaukosuhteiden haasteista. Seksi ei ole ainoastaan biologinen tarve, vaan myös tunnepohjainen. Välimatkasta huolimatta, voitte pitää suhteen seksuaalista kipinää yllä lähettämällä eroottissävyisiä viestejä toisillenne.
- AnonyymiUUSI
Auts! 💕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Auts! 💕
Oletko sortunut etäsuhteessa koskaan tähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sortunut etäsuhteessa koskaan tähän
Olen ja ihan liian pitkään vielä 😞
Naiselta sivusta.
- AnonyymiUUSI
Olen jo luopumassa pikkuhiljaa.
- AnonyymiUUSI
Pakko luopua. 💔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713