Onko muilla tällaista? Itseäni kiihottaa poikien/miesten kusiset kalsarit. Niiden etumusta on kiimasta päästä nuuhkimaan.
Kusiset bokserit
16
727
Vastaukset
- Anonyymi
Hei täs ois yks jonka sais nuuhkia nuolla hieroa munalla runkata niihin spermata voitas nähdä livenä paikka on asunto löytyy .
- Anonyymi
Millanen kyrpä sulla on? Onko boksereissa millaiset hajut?
- Anonyymi
Onko pakko olla boxeri malliset?
- Anonyymi
Käy myös muun malliset, vaikka aukollesit joista saa kielellä helposti kaivettua kyrvän esille. Tai sitten pitkät kalsarit joissa kans muna-aukko.
- Anonyymi
Olen vanhempi mies pidän pitkiä alushousuja ja niissä on sepalusaukko joita voisit tutkia ja nuuhkia ja kopeloida ja tutkia kulliani ja pallit
Kik = pussihousu
- Anonyymi
Ois kiimasta jos kusiset kalsarit olis sun jalassa ja kielellä onkisin kyrvän esille etumusaukon kautta
- Anonyymi
On tullut nuuhkittua yhden vanhemman tutun alkkareita. Ihania tuoksuja :)
- Anonyymi
Bokserit, joissa on kunnon etumus muotoiltu, kiihottavat
- Anonyymi
Kunnon kyrvän haju kiihottaa boksereissa. Useamman päivän esinahka ja terska ollut boksereiden muotoillussa etumuksessa. Saispa sellaiset naamalle nuuhkittaviksi.
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa. Vähän kusiset ja spermaiset. Juuri nuuhkin kaverin alkkareita kun aamulla runkattiin yhdessä ja pyyhittiin mällit housuihin. Pakko taas vedellä, niin kiihottava tuoksu.
- Anonyymi
Voin pissata boxereihin ja voit nuolla mun kullia oon 50kg 18v poika
- Anonyymi
Voit kuohia ittes kapinen kusikeppi
- Anonyymi
Kusisitko yhtäaikaa kun nuolen kulliasi?
- Anonyymi
Tykkään haistella vanhemman karhumiehen hikiset ja mälli siä boxereita! Jos jotain kiinnostaa nii pistäkää viestiä kik joukou12
- Anonyymi
Eipä ole vielä ollut tilaisuutta tuoksutella toisen kalsareita. Omia kyllä välillä ja nekin kyllä saa aikaan säväreitä.
- Anonyymi
Voin jättää jonnekin (espoo) käytetyt ja spermatut bokserit. Toivon vastinetta. Tietäjät tietää paikan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2119785Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen494569Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1304080Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1143959- 2103723
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik433058Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL171711Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561607Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its961558- 1151346