Onko muilla tällaista? Itseäni kiihottaa poikien/miesten kusiset kalsarit. Niiden etumusta on kiimasta päästä nuuhkimaan.
Kusiset bokserit
10
416
Vastaukset
- Anonyymi
Hei täs ois yks jonka sais nuuhkia nuolla hieroa munalla runkata niihin spermata voitas nähdä livenä paikka on asunto löytyy .
- Anonyymi
Millanen kyrpä sulla on? Onko boksereissa millaiset hajut?
- Anonyymi
Onko pakko olla boxeri malliset?
- Anonyymi
Käy myös muun malliset, vaikka aukollesit joista saa kielellä helposti kaivettua kyrvän esille. Tai sitten pitkät kalsarit joissa kans muna-aukko.
- Anonyymi
Ois kiimasta jos kusiset kalsarit olis sun jalassa ja kielellä onkisin kyrvän esille etumusaukon kautta
- Anonyymi
On tullut nuuhkittua yhden vanhemman tutun alkkareita. Ihania tuoksuja :)
- Anonyymi
Bokserit, joissa on kunnon etumus muotoiltu, kiihottavat
- Anonyymi
Kunnon kyrvän haju kiihottaa boksereissa. Useamman päivän esinahka ja terska ollut boksereiden muotoillussa etumuksessa. Saispa sellaiset naamalle nuuhkittaviksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kiihottaa. Vähän kusiset ja spermaiset. Juuri nuuhkin kaverin alkkareita kun aamulla runkattiin yhdessä ja pyyhittiin mällit housuihin. Pakko taas vedellä, niin kiihottava tuoksu.
- AnonyymiUUSI
Voin pissata boxereihin ja voit nuolla mun kullia oon 50kg 18v poika
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237