Kiihoittaa nähdä tiukkanahkainen kalu.
Sellainen mistä juuri ja juuri terska kurkistaa.
Onko teillä tai onko kokemuksia näistä?
Tuppikullit
119
1556
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Terska näkyvissä on paras. Näin on itsellänikin.
- Anonyymi
Terska näkyvissä, kulli kovana.
- Anonyymi
Terska paljaana mies on kaikkein alastomin kun kaikki näkevät terskan koon ja muodot. Saunassa laitan kalun reidelle niin vieruskaveri voi tutkiskella terskaani.
- Anonyymi
On se kyllä joillain aika kivan näköinen
- Anonyymi
Kyllä paljasterskainen kulli paremmalta näyttää.
- Anonyymi
Kyllähän se paljasterskainen ehkä enemmän miellyttää silmää, mutta oon usein katsellut mm. faijan kullia, kivasti terska vähän pilkottaa esinahan alta, ja muutenkin kivan näköinen ja kokoinen.
- Anonyymi
Teinien sileät tuppikullit, nami!
- Anonyymi
Kaveria sain runkata ja imeä muutama vuosi sitten.oli kiihottava aika pieni tuppikulli.esinahka todella tiukka jonka alla pieni terska.seisoi todella terhakkaasti ja nopeasti vaikka kaverilla jo ikää liki kuuskut.m48
- Anonyymi
65ukm ja 17/4.5 tuppikulli,
Tiukan esinahakani alta iso terskani kurkistaa vähän,
Hieroessani saan kiimalimaa tulessa vedettyä
esinahakani yli, joskus laitan liukuvoidetta avuksi.
Takaisin menee vasta laukeamisen jälkeen.- Anonyymi
65ukm olisi kiihottava hyväillä tuppikulliasi. 48m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm olisi kiihottava hyväillä tuppikulliasi. 48m
Olet ihana kun sanot noin, saisit hyväillä. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kovana nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kovana nyt.
On kovana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottais tuollainen vanhempi tuppikulli.saisinpa hyväillä sitä.saatko seisokin nopeasti.48m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottais tuollainen vanhempi tuppikulli.saisinpa hyväillä sitä.saatko seisokin nopeasti.48m
Kyllä seisoo nopsaan ; ) haluaisin kokea tuon, olisi eka kertani, vaikka autossa runkkaisit minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä seisoo nopsaan ; ) haluaisin kokea tuon, olisi eka kertani, vaikka autossa runkkaisit minua?
Ottaisitko kaluni käteesi ja hyväilisit.liikuttaisit esinahkaa terskan päällä.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisitko kaluni käteesi ja hyväilisit.liikuttaisit esinahkaa terskan päällä.m48
Kyllä ottaisin, haluaisin tuntea kuinka se kovenisi kun liikuttaisin esinahkaasi terskan päällä,
hyväilisin samaan aikaan kivespussejasi toisella kädellä kunnes laukeisit kädelleni. 65ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottaisin, haluaisin tuntea kuinka se kovenisi kun liikuttaisin esinahkaasi terskan päällä,
hyväilisin samaan aikaan kivespussejasi toisella kädellä kunnes laukeisit kädelleni. 65ukmNyt on tuppikulli kovana.voisit vetää esinahan taakse ja hyväillä isoa terskaa.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tuppikulli kovana.voisit vetää esinahan taakse ja hyväillä isoa terskaa.m48
Hiljaa vetäisin edes takaisin terskasi päällä jos tulisit autoni kyytiin, voisin ottaa suuhunkin jos olet puhdas ja terve, imisin ja runkkaisin vuorotellen kunnes laukeisit, haluaisin nähdä kuinka spermasi lentää. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa vetäisin edes takaisin terskasi päällä jos tulisit autoni kyytiin, voisin ottaa suuhunkin jos olet puhdas ja terve, imisin ja runkkaisin vuorotellen kunnes laukeisit, haluaisin nähdä kuinka spermasi lentää. 65ukm
Kumpi kiihottaa enemmän paljas terskainen vai tuppikulli.mulla tuppikulli mut kun alkaa seisoa niin terska paljastuu .esinahka löysä.missä päin autoilet.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi kiihottaa enemmän paljas terskainen vai tuppikulli.mulla tuppikulli mut kun alkaa seisoa niin terska paljastuu .esinahka löysä.missä päin autoilet.m48
Molemmat kiihottavat mutta kyllä olisi upeaa ja kiimaista nähdä sun terskasi paljaana, minulla seisoo kulli nytkin ja tiukan esinahan alta kurkkii terskani, Keski-Uusimaa. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat kiihottavat mutta kyllä olisi upeaa ja kiimaista nähdä sun terskasi paljaana, minulla seisoo kulli nytkin ja tiukan esinahan alta kurkkii terskani, Keski-Uusimaa. 65ukm
Juuri heräsin ja ajattelen sinua m48, kullini seisoo sulle kovana, terska kurkkii tiukan esinahakani alta, kohta alan hieromaan hiljalleen, tuntuu hyvältä kun kiimalimaa tulee ja tiukka esinahakani liukuu ison terskani päällä, haluisin saada hieroa sun kulliasi samanlailla. 65ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri heräsin ja ajattelen sinua m48, kullini seisoo sulle kovana, terska kurkkii tiukan esinahakani alta, kohta alan hieromaan hiljalleen, tuntuu hyvältä kun kiimalimaa tulee ja tiukka esinahakani liukuu ison terskani päällä, haluisin saada hieroa sun kulliasi samanlailla. 65ukm.
Saisit runkata mun kullia.nyt ihan kovana.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit runkata mun kullia.nyt ihan kovana.m48
Kuvittelin jo kuinka tulisit autoni kyytiin, annettaisiin molemmat toistemme kulleille kyydit,
olen jo pitkittänyt tuloani ja ihan kohta spermat lentää sinulle. 65ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelin jo kuinka tulisit autoni kyytiin, annettaisiin molemmat toistemme kulleille kyydit,
olen jo pitkittänyt tuloani ja ihan kohta spermat lentää sinulle. 65ukmAnna tulla.mulla tulee ihan pian.ajattelen sua.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tulla.mulla tulee ihan pian.ajattelen sua.m48
Tulin jo kun kuvittelin että saan runkata sinua salaa kahdestaan autossa, spermat lensi sykkien sinulle, kiitos sinulle! 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin jo kun kuvittelin että saan runkata sinua salaa kahdestaan autossa, spermat lensi sykkien sinulle, kiitos sinulle! 65ukm
Tulin myös.ajattelin sun kovana seisovaa kullia suussani.saatko uuden seisokin nopeasti vai laskeeko tuppikulli kun lauennut.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin myös.ajattelin sun kovana seisovaa kullia suussani.saatko uuden seisokin nopeasti vai laskeeko tuppikulli kun lauennut.m48
Joskus saan pian uuden seisokin jos on kova kiima päällä, nyt ainakin tuppikullini alkaa seisoo kun ajattelenkin sinua! 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus saan pian uuden seisokin jos on kova kiima päällä, nyt ainakin tuppikullini alkaa seisoo kun ajattelenkin sinua! 65ukm
Olet ihanan kiimainen tuppikulli.tekee mieli.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihanan kiimainen tuppikulli.tekee mieli.m48
Kiitos;) niin sinäkin, haluisin nytkin sinua 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos;) niin sinäkin, haluisin nytkin sinua 65ukm
Nyt tekisi mieli runkata ja ottaa suuhun sun tuppikulli.siitä jo aikaa kun viimeksi olen imenyt.vanhempi tuppikulli kiihottaa.samoin vanhemmat naiset saa mut kiimaiseksi.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tekisi mieli runkata ja ottaa suuhun sun tuppikulli.siitä jo aikaa kun viimeksi olen imenyt.vanhempi tuppikulli kiihottaa.samoin vanhemmat naiset saa mut kiimaiseksi.m48
Voisin yrittää houkutella vaimoa kimppaan meidän kanssa, nautittaisiin kolmistaan, kyllä alkoi tuppikulli seisomaan kun ajattelenkin tuota. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin yrittää houkutella vaimoa kimppaan meidän kanssa, nautittaisiin kolmistaan, kyllä alkoi tuppikulli seisomaan kun ajattelenkin tuota. 65ukm
Eilen Xxl vaimoni oli väsynyt eikä jaksanut rakastella niin en päässyt kysymään suostuisiko kimppaan tai antamaan jos toisin kaverin sänkyyn mukaamme, voin yrittää hiljalleen puhua että miltä tuntuisi nuorempi m48 jolla on iso kova kulli ja saisit nauttia meistä molemmista,
kullini seisoo kun ajattelen että saisin ohjata isoan kullisi pullean vaimoni tiukkaan vittuun ja välillä saisin ottaa sen suuhuni maisten molempien kiiman sun kullistasi kunnes taas nussisit vaimoani, laukeisit sisään niin voisin sitten nuolla molemmat puhtaaksi, nyt kullini seisoo ja terskani näkyy hyvin kiimalimasta märkänä tiukan esinahkani alta, pakko alkaa unelmoida tuosta sessiosta kuvitellen ja runkata kunnes laukean sinulle m48. T.65ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen Xxl vaimoni oli väsynyt eikä jaksanut rakastella niin en päässyt kysymään suostuisiko kimppaan tai antamaan jos toisin kaverin sänkyyn mukaamme, voin yrittää hiljalleen puhua että miltä tuntuisi nuorempi m48 jolla on iso kova kulli ja saisit nauttia meistä molemmista,
kullini seisoo kun ajattelen että saisin ohjata isoan kullisi pullean vaimoni tiukkaan vittuun ja välillä saisin ottaa sen suuhuni maisten molempien kiiman sun kullistasi kunnes taas nussisit vaimoani, laukeisit sisään niin voisin sitten nuolla molemmat puhtaaksi, nyt kullini seisoo ja terskani näkyy hyvin kiimalimasta märkänä tiukan esinahkani alta, pakko alkaa unelmoida tuosta sessiosta kuvitellen ja runkata kunnes laukean sinulle m48. T.65ukmRunkkaan hiljalleen.kulli seisoo aivan kovana kun ajattelen pulleaa vaimoasi.vanha kiimainen nainen saisi katsoa kun imen tuppikulliasi.pantais pullukkaa vuorotellen.nauttis kun saisi kahta kyrpää.joko tuppikulli roiskaisi spermat.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaan hiljalleen.kulli seisoo aivan kovana kun ajattelen pulleaa vaimoasi.vanha kiimainen nainen saisi katsoa kun imen tuppikulliasi.pantais pullukkaa vuorotellen.nauttis kun saisi kahta kyrpää.joko tuppikulli roiskaisi spermat.m48
Kyllä tulin, spermaa lensi sykkien tupesta ja lopuksi vielä valui pitkään kun nautin hieroen tupessa olevaa terskaani, tuntui hyvältä kuvitella samalla sinusta. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulin, spermaa lensi sykkien tupesta ja lopuksi vielä valui pitkään kun nautin hieroen tupessa olevaa terskaani, tuntui hyvältä kuvitella samalla sinusta. 65ukm
Tahtoisin nuolla tuppikullin puhtaaksi.vetäisin tiukan esinahan taakse.imisin ja nuolisin terskaa niin et olisit taas kovana.vaimosi voisi katsoa vierestä.sitten näkisit kun nussin vanhaa kiimaista pullukkaa.kostuuko vaimosi vielä hyvin.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin nuolla tuppikullin puhtaaksi.vetäisin tiukan esinahan taakse.imisin ja nuolisin terskaa niin et olisit taas kovana.vaimosi voisi katsoa vierestä.sitten näkisit kun nussin vanhaa kiimaista pullukkaa.kostuuko vaimosi vielä hyvin.m48
Eilen illalla vaimo oli laittanut valmiiksi seksiasun päälleen, semmoinen korsettimallisen missä nänniaukot ja pullea pillukin hyvin tyrkyllä, hieron ja kehuin kuinka kiihoittavalta näyttää.
Ja että haluisin näyttää ja leuhkia kavereille kuinka kiimainen ja haluttava puuma olet, tunsin että oli varmaan laittanut liukuvoidetta kun sormeni liukuivat pillun huulilla ja klitoriksella, vaimo halusi lusikassa sivulta ja ohjasi kullini sisäänsä ja myötäili ihanasti nussiessani.
Pillu supisteli ja puristi isoa kulliani, samalla kuiskin sille korvaan että juuri tälläin saat antaa kaverillekin paljaalla niin että se saa laueta sisääsi.
Hakuun nuolla sitten pilluasi, oot ihana kiimapillu ja laukesin sisään.
Käänsin vaimoni selälleen ja nuolin pillua kiimassa, spermaa valui ja kuvittelin että se on sinun m48 spermaasi, vaimo inisi ja samalla työnsi pilluaan kasvojani vasten saaden oikein huuto orkun! Olihan ihana sessio. 65ukm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen illalla vaimo oli laittanut valmiiksi seksiasun päälleen, semmoinen korsettimallisen missä nänniaukot ja pullea pillukin hyvin tyrkyllä, hieron ja kehuin kuinka kiihoittavalta näyttää.
Ja että haluisin näyttää ja leuhkia kavereille kuinka kiimainen ja haluttava puuma olet, tunsin että oli varmaan laittanut liukuvoidetta kun sormeni liukuivat pillun huulilla ja klitoriksella, vaimo halusi lusikassa sivulta ja ohjasi kullini sisäänsä ja myötäili ihanasti nussiessani.
Pillu supisteli ja puristi isoa kulliani, samalla kuiskin sille korvaan että juuri tälläin saat antaa kaverillekin paljaalla niin että se saa laueta sisääsi.
Hakuun nuolla sitten pilluasi, oot ihana kiimapillu ja laukesin sisään.
Käänsin vaimoni selälleen ja nuolin pillua kiimassa, spermaa valui ja kuvittelin että se on sinun m48 spermaasi, vaimo inisi ja samalla työnsi pilluaan kasvojani vasten saaden oikein huuto orkun! Olihan ihana sessio. 65ukm.Kiihottaa ajatus pääsisin liukkaille sinun jälkeesi.nuolisin myös tuppikullin puhtaaksi.onko vaimollasi karvainen vittu.mulla nyt ihan kovana.runkkaan hiljalleen m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa ajatus pääsisin liukkaille sinun jälkeesi.nuolisin myös tuppikullin puhtaaksi.onko vaimollasi karvainen vittu.mulla nyt ihan kovana.runkkaan hiljalleen m48
Laukesin.vedin kortsun päälle just ennen kun tulin.kulli sykki pitkään spermaa kauniin kun ajattelin sua.teki hyvää.vieläkin puoli kovana.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin.vedin kortsun päälle just ennen kun tulin.kulli sykki pitkään spermaa kauniin kun ajattelin sua.teki hyvää.vieläkin puoli kovana.m48
Vaimolla ihana luomupillu, karvoitus jo harvempi ja vaalean harmaa,
pullea pillun kumpu mutta kun levittää niin pillun huulet ja pieni herkkä klitoris tulee esiin,
heräsin jo aikaisin ja vaimo vielä nukkuu, tuppikulli alkoi heti seistä kun luin viestisi,
haluisin ottaa kullisi ensin käteeni ja hieroa sitä, sitten nuolisin terskaasi kuin jätskiä ja imisin kuin tikkaria, haluisin saada maistaa kiimaasi ja spermaasi, kohta alan unelmoimaan kullistasi ja runkaan samalla isoa kovaa tuppikulliani kunnes laukean sinulle. 65ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla ihana luomupillu, karvoitus jo harvempi ja vaalean harmaa,
pullea pillun kumpu mutta kun levittää niin pillun huulet ja pieni herkkä klitoris tulee esiin,
heräsin jo aikaisin ja vaimo vielä nukkuu, tuppikulli alkoi heti seistä kun luin viestisi,
haluisin ottaa kullisi ensin käteeni ja hieroa sitä, sitten nuolisin terskaasi kuin jätskiä ja imisin kuin tikkaria, haluisin saada maistaa kiimaasi ja spermaasi, kohta alan unelmoimaan kullistasi ja runkaan samalla isoa kovaa tuppikulliani kunnes laukean sinulle. 65ukmTahtoisin nuolla vaimosi harmaa karvaista vanhaa kiihottavaa vittua.nyt saisit ottaa suuhun mun lauenneen kullin.imisit sen kovaksi uudestaan.hyväilisin sun upeaa tuppikullia.ottaisin sen suuhun ja imisin.tiukka esinahka voisi olla terskan päällä.alkaa taas seisoa kun ajattelen sua ja vaimoani.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin nuolla vaimosi harmaa karvaista vanhaa kiihottavaa vittua.nyt saisit ottaa suuhun mun lauenneen kullin.imisit sen kovaksi uudestaan.hyväilisin sun upeaa tuppikullia.ottaisin sen suuhun ja imisin.tiukka esinahka voisi olla terskan päällä.alkaa taas seisoa kun ajattelen sua ja vaimoani.m48
Vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin nuolla vaimosi harmaa karvaista vanhaa kiihottavaa vittua.nyt saisit ottaa suuhun mun lauenneen kullin.imisit sen kovaksi uudestaan.hyväilisin sun upeaa tuppikullia.ottaisin sen suuhun ja imisin.tiukka esinahka voisi olla terskan päällä.alkaa taas seisoa kun ajattelen sua ja vaimoani.m48
Tulin jo sinua fantasoiden, en vetänyt tiukkaa esinahkaani terskan yli vaan hieron terskaani spermaisen tupen sisällä kun se tuntuu niin ihanalta, haluisin niin että sinä nuolisit ja imisit kaikki spermani jatkaen vaikka se olisi kuinka herkkänä kunnes tulisi uusi seisokki, antaisin sinulle kaikkea mitä vain haluaisit. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin jo sinua fantasoiden, en vetänyt tiukkaa esinahkaani terskan yli vaan hieron terskaani spermaisen tupen sisällä kun se tuntuu niin ihanalta, haluisin niin että sinä nuolisit ja imisit kaikki spermani jatkaen vaikka se olisi kuinka herkkänä kunnes tulisi uusi seisokki, antaisin sinulle kaikkea mitä vain haluaisit. 65ukm
Olisi upea nähdä kun laukeat terska tupessa.nuolisin kaiken sperman.vetäisin tiukan esinahan terskan yli.imisin hellästi välillä rajummin niin et tuntuisi herkässä kalussasi.tekee mieli sua.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi upea nähdä kun laukeat terska tupessa.nuolisin kaiken sperman.vetäisin tiukan esinahan terskan yli.imisin hellästi välillä rajummin niin et tuntuisi herkässä kalussasi.tekee mieli sua.m48
Olet ihana, minunkin tekee mieli sinun kulliasi, haluisin ensin salaa autossa jossain kivassa rauhallisessa paikassa nauttia kanssasi. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana, minunkin tekee mieli sinun kulliasi, haluisin ensin salaa autossa jossain kivassa rauhallisessa paikassa nauttia kanssasi. 65ukm
Autossa kiihottava touhuta.oltiin kaksi kymppisiä kun kaverin kans metsätiellä autossa touhuttiin.kaverilla oli tosi iso kalu.löysänäkin tosi valtava.terska oli tosi pieni varteen verrattuna.runkkasin kaverin mut hän otti suuhun loppuun saakka.tekee nyt mieli sun tuppikullia.vaimoasi myös haluaisin.onko hän yli kuuskymppinen.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autossa kiihottava touhuta.oltiin kaksi kymppisiä kun kaverin kans metsätiellä autossa touhuttiin.kaverilla oli tosi iso kalu.löysänäkin tosi valtava.terska oli tosi pieni varteen verrattuna.runkkasin kaverin mut hän otti suuhun loppuun saakka.tekee nyt mieli sun tuppikullia.vaimoasi myös haluaisin.onko hän yli kuuskymppinen.m48
On +60 pullea piukka pillu isoilla tisseillä. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On 60 pullea piukka pillu isoilla tisseillä. 65ukm
Tekisi mieli sun tuppikullia.seisoo kovana ajatuksesta.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi mieli sun tuppikullia.seisoo kovana ajatuksesta.m48
Oot ihana! täällä tuppikulli seisoo sinulle, haluun sua, alan juuri runkkaamaan fantasoin sinusta m48 . 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana! täällä tuppikulli seisoo sinulle, haluun sua, alan juuri runkkaamaan fantasoin sinusta m48 . 65ukm
Mulla roiskahti jo spermat kun ajattelin sua.tahtoisin imeä sua.sun tuppikulli kiihottaa.onko terska nyt tupessa.anna lastin tulla.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla roiskahti jo spermat kun ajattelin sua.tahtoisin imeä sua.sun tuppikulli kiihottaa.onko terska nyt tupessa.anna lastin tulla.m48
On tiukassa tupessa, hieron sitä ja kiimalimaa tulee liukasteeksi, olen kiimassa sinuun! haluun sua niin paljon, kohta tulen, tuntuu niin ihanalta!!! haluun sun komeata isoa kyrpääsi, saanhan kulta. Nyt tulen, spermat lentää tupesta sinulle.... 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tiukassa tupessa, hieron sitä ja kiimalimaa tulee liukasteeksi, olen kiimassa sinuun! haluun sua niin paljon, kohta tulen, tuntuu niin ihanalta!!! haluun sun komeata isoa kyrpääsi, saanhan kulta. Nyt tulen, spermat lentää tupesta sinulle.... 65ukm
Saat mun isoa kyrpää.anna tulla tuppeen.haluan sun tuppikullia.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat mun isoa kyrpää.anna tulla tuppeen.haluan sun tuppikullia.m48
Olihan ihana sessio kanssasi m48 tulin rajusti!!! haluun saada sun kyrpääsi niin paljon. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan ihana sessio kanssasi m48 tulin rajusti!!! haluun saada sun kyrpääsi niin paljon. 65ukm
Olet kiihottava.saat mut niin kovaksi.haluan sun tuppikullia.nyt täytyy poistua.kiitos teit mulle taas hyvää.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kiihottava.saat mut niin kovaksi.haluan sun tuppikullia.nyt täytyy poistua.kiitos teit mulle taas hyvää.m48
Oot nii kiim kundi et tekis mieli antaa pusu su terskal ja nuolla su munia ja niiden alta pussailla. Maistella kiimalim kirkasta liukasta sua laatua. Kirjoitukses pompautti heti etumuks kireell et täytyi farkkujen napit avata....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppikulli 65ukm on taas kulli kovana sinulle m48, hieron tiukkaa esinahkaa ison terskani päällä kuvitellen että sinä kulta hierot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppikulli 65ukm on taas kulli kovana sinulle m48, hieron tiukkaa esinahkaa ison terskani päällä kuvitellen että sinä kulta hierot.
Ajattelin sua just.tahtoisin hyväillä sua.kiihottaa ajatus sun isosta kyrvästä.tiukka esinahka ison terskan päällä.tahtoisin maistaa sun kiimalimaa.oot ihana.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin sua just.tahtoisin hyväillä sua.kiihottaa ajatus sun isosta kyrvästä.tiukka esinahka ison terskan päällä.tahtoisin maistaa sun kiimalimaa.oot ihana.m48
Kiva kun vastasit kulta, kohta menen salaa kylppäriin runkkaamaan kun vaimo katsoo telkkaria tuossa sohvalla, kuvittelen että otat suihin minulta, kyrpä seisoo jo isona kovana!
65ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun vastasit kulta, kohta menen salaa kylppäriin runkkaamaan kun vaimo katsoo telkkaria tuossa sohvalla, kuvittelen että otat suihin minulta, kyrpä seisoo jo isona kovana!
65ukmMulla aivan kovana kädessä kun istun sohvalla.ajattelen et otat suuhun.ime mua..ime kulta tulen pian.saat suun täyteen spermaa.nyt tulee pian .....ihana tuppikulli...m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla aivan kovana kädessä kun istun sohvalla.ajattelen et otat suuhun.ime mua..ime kulta tulen pian.saat suun täyteen spermaa.nyt tulee pian .....ihana tuppikulli...m48
Laukesin,roiskin päälleni spermat.ajattelin sua kulta.teki todella hyvää.terska hieman arka,sai niin rajua kyytiä haluan sua ja sun ihanaa isoa tuppikyrpää.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin,roiskin päälleni spermat.ajattelin sua kulta.teki todella hyvää.terska hieman arka,sai niin rajua kyytiä haluan sua ja sun ihanaa isoa tuppikyrpää.m48
Olet ihana m48 niin minäkin tulin sinulle tuppeen kylppärissä, vaimo varmaan mietti miksi olin niin pitkään siellä, oli ihanaa kuvitella että otit suihin ja sain laueta suuhusi, spermaa tuli sykkien tuppikullista ja terskani tuli ihanan helläksi. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana m48 niin minäkin tulin sinulle tuppeen kylppärissä, vaimo varmaan mietti miksi olin niin pitkään siellä, oli ihanaa kuvitella että otit suihin ja sain laueta suuhusi, spermaa tuli sykkien tuppikullista ja terskani tuli ihanan helläksi. 65ukm
Haluan sua tuppikulli.kiihottavaa et laukeat vaumoltasi salaa.olen miettinyt et olis upea autossa avata housusi ja ottaa löysä kalusi esille.tahtoisin tuntea kun se kasvaa suvussani täyteen mittaan.imisin ja samalla voisit kertoa miten teen sen et nautit.tulisit suuhuni ja yrittäisin niellä kaiken.jos tahtoisin niin katkaisin vaikka olet lauennut.olisin hellä mut kiimainen.tekisit mulle saman.olet ihana.kiihotun todella vanhemmasta isosta tuppikullista.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sua tuppikulli.kiihottavaa et laukeat vaumoltasi salaa.olen miettinyt et olis upea autossa avata housusi ja ottaa löysä kalusi esille.tahtoisin tuntea kun se kasvaa suvussani täyteen mittaan.imisin ja samalla voisit kertoa miten teen sen et nautit.tulisit suuhuni ja yrittäisin niellä kaiken.jos tahtoisin niin katkaisin vaikka olet lauennut.olisin hellä mut kiimainen.tekisit mulle saman.olet ihana.kiihotun todella vanhemmasta isosta tuppikullista.m48
Saat tehdä tuon kulta ja minäkin haluan tehdä sinulle saman, haluun sua!!! 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö runkk t. Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tehdä tuon kulta ja minäkin haluan tehdä sinulle saman, haluun sua!!! 65ukm
Ota vielä esii ja nauti t. P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisooko noi vanhalla yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisooko noi vanhalla yhtään
Jos jostain olen ylpeä niin siittä että on sopivan kokoinen ja hyvin seisova kulli 17/4.5 joka näyttää jopa isolta tämmöisellä hoikalla jäntevällä 172/65 ukolla, välillä kyllä seisoo housuissa sellaisissa paikoissa missä ei pitäisi, anopille, naapurille ja nykyään nuoremmille komeille kavereille 🫣 voihan olla hyvät geenit ja en polta enkä juo. 65ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jostain olen ylpeä niin siittä että on sopivan kokoinen ja hyvin seisova kulli 17/4.5 joka näyttää jopa isolta tämmöisellä hoikalla jäntevällä 172/65 ukolla, välillä kyllä seisoo housuissa sellaisissa paikoissa missä ei pitäisi, anopille, naapurille ja nykyään nuoremmille komeille kavereille 🫣 voihan olla hyvät geenit ja en polta enkä juo. 65ukm.
Onko tuppikulli nyt kovana.aamu kahvia juon ja runkkaa hiljalleen.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään vain joku päivä auto ajelulle, saat kyllä hyvät kyydit ja saat antaa minullekin 🥰 m48, haluan saada kulliasi, saat ihan mitä haluat kulta, saat tuppikullini seisomaan isona kovana aina kun kirjoitat näitä viestejä, nyt on aamuseisokki päällä ja hieron terskaani tiukan esinahakani sisällä, hyvin liukuu kun kiimalimaa alkaa tulemaan, kuvittelen että sormesi on pepussani ja tuppikullini suussasi ja imet voimalla, aivan varmaan tulen jo kohta sinulle kulta! 65ukm. Ps. Olet ihana kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään vain joku päivä auto ajelulle, saat kyllä hyvät kyydit ja saat antaa minullekin 🥰 m48, haluan saada kulliasi, saat ihan mitä haluat kulta, saat tuppikullini seisomaan isona kovana aina kun kirjoitat näitä viestejä, nyt on aamuseisokki päällä ja hieron terskaani tiukan esinahakani sisällä, hyvin liukuu kun kiimalimaa alkaa tulemaan, kuvittelen että sormesi on pepussani ja tuppikullini suussasi ja imet voimalla, aivan varmaan tulen jo kohta sinulle kulta! 65ukm. Ps. Olet ihana kaveri.
Nyt tekis hyvää kun imisit mun aamu seisokkia.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tekis hyvää kun imisit mun aamu seisokkia.m48
Imisin ja nuolisin komeaa kulliasi, hieroisin samalla pussejasi ja peppuasi, olen aina niin kiimassa sinuun, tänään tulikin nopsaan sinulle kulta, tuppikulli on vielä spermainen. Fantasoin että olimme autossa levähdyspaikalla... 65ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imisin ja nuolisin komeaa kulliasi, hieroisin samalla pussejasi ja peppuasi, olen aina niin kiimassa sinuun, tänään tulikin nopsaan sinulle kulta, tuppikulli on vielä spermainen. Fantasoin että olimme autossa levähdyspaikalla... 65ukm.
Ottaisin sun lauenneen kullin suuhuni.vetäisin tiukan esinahan terskan.nuolisin spermat pois ja imisin uudelleen kovaksi.mulla tulee ihan pian.olet kiihottava tuppikulli.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin sun lauenneen kullin suuhuni.vetäisin tiukan esinahan terskan.nuolisin spermat pois ja imisin uudelleen kovaksi.mulla tulee ihan pian.olet kiihottava tuppikulli.m48
Kiitos olet ihana! tuppikullini odottaa sinun suutasi, saat aina aikaan minulle seisokin, lupaan että saat elämäsi kyydit, saat joskus vaikka nussia mun neitsytpeppua kulta. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos olet ihana! tuppikullini odottaa sinun suutasi, saat aina aikaan minulle seisokin, lupaan että saat elämäsi kyydit, saat joskus vaikka nussia mun neitsytpeppua kulta. 65ukm
Laukesin.kyrpä sykki pitkään sinulle.olet kiihottava.tulisin ilmeisesti nopeasti sun tiukkaan reikään.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin.kyrpä sykki pitkään sinulle.olet kiihottava.tulisin ilmeisesti nopeasti sun tiukkaan reikään.m48
Sä et usko kuinka paljon haluan sinua kulta, haluisin antaa sinulle ihan mitä haluat, sait aikaan uuden kovan seisokin, varmaan pitää vielä runkata kun vaimo lähtee töihin ja saan rauhassa fantasoida sinusta ennen lähtöäni. Kivaa aamua ja päivää kulta. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et usko kuinka paljon haluan sinua kulta, haluisin antaa sinulle ihan mitä haluat, sait aikaan uuden kovan seisokin, varmaan pitää vielä runkata kun vaimo lähtee töihin ja saan rauhassa fantasoida sinusta ennen lähtöäni. Kivaa aamua ja päivää kulta. 65ukm
Pane vaimoasi ennen kuin lähtee töihin.anna kunnolla tuppikullia.olet ihana.haluan sua.mukavaa päivää.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane vaimoasi ennen kuin lähtee töihin.anna kunnolla tuppikullia.olet ihana.haluan sua.mukavaa päivää.m48
Saat mulki stondaa ja valuu.... haittaaks t. Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitko jo runkk ja nauttia komeesta varustuksestasi ? T.Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm runkkasitko vielä aamulla vai laskitko siemenet vaimosi harmaakarvaiseen vittuun.mulla taas ihan kovana kun ajattelen sun isoa tuppikullia.tahtoisin maistaa siitä vaimosi kiimaisen vitun maun.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm runkkasitko vielä aamulla vai laskitko siemenet vaimosi harmaakarvaiseen vittuun.mulla taas ihan kovana kun ajattelen sun isoa tuppikullia.tahtoisin maistaa siitä vaimosi kiimaisen vitun maun.m48
Vaimolla oli kiire töihin niin runkkaisin kuvittelen sinusta, on niin ihanaa fantasoida sinusta 🥰 m48. T. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla oli kiire töihin niin runkkaisin kuvittelen sinusta, on niin ihanaa fantasoida sinusta 🥰 m48. T. 65ukm
Oot ihana.laukesin tiukkaan värisemään tekopilluun rajusti.ajattelin et se on vaimosi tiukka vanha vittu ja katsot vierestä kun otan naisesi.onko vaimosi saanut vierasta kyrpää.olet kiihottava tuppikulli.kulta saat aina mut niin kiimaiseksi.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana.laukesin tiukkaan värisemään tekopilluun rajusti.ajattelin et se on vaimosi tiukka vanha vittu ja katsot vierestä kun otan naisesi.onko vaimosi saanut vierasta kyrpää.olet kiihottava tuppikulli.kulta saat aina mut niin kiimaiseksi.m48
Ei ainakaan minun tietääkseni, vaikka olen sanonut kun on reissussa ym. että nauti jos löytyy joka pitää hyvänä ja haluat saada nauttia vieraasta kullista, usein kyllä sängyssä kuiskin että tuon jonkun kaverin kimppaan nussimaan sun kiimaista tiukkaa pilluasi, vaimo olisi varmaan otettu ja kiimainen jos saisi sun isoa kovaa kulliasi, voisin tulla heti perään liukkaille. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joks taas kovaa.... ja limat valuu... t.pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta m48, eilen illalla kuiskin kiimaiselle vaimolleni että lupaathan olla kiltti ja antaa yhden nuoremmalle kaverillekin kun tuon joskus sen kimppaan, tunsin kuinka vanha kiimainen pillu värisi ja tuli märäksi, vaimo sanoi että olet olet ihana ja kyllä sinä riität minulle rakas, sanoin heti perään että haluan että saat nauttia kanssani tuosta kaverista, vedin tiukan esinahakani terskani yli ja sanoin että nyt saat kaverin isoa paljas terskaista kullia ja laitoin lusikassa vaimon tiukan pillun huulille kyrpäni ja aloin naudan voimalla, vaimo vikisi ja inisi ja vastasi työntöhini pillu ihanasti supistellen, sanoin että nyt saat nuorempaa isoa kyrpää kunnes laukesin kuvittelen että nussit mun vaimoani. Nyt se lähti tyytyväisenä jo töihin, mä alan just runkkaamaan sinusta kulta samalla fantasoiden. 65ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta m48, eilen illalla kuiskin kiimaiselle vaimolleni että lupaathan olla kiltti ja antaa yhden nuoremmalle kaverillekin kun tuon joskus sen kimppaan, tunsin kuinka vanha kiimainen pillu värisi ja tuli märäksi, vaimo sanoi että olet olet ihana ja kyllä sinä riität minulle rakas, sanoin heti perään että haluan että saat nauttia kanssani tuosta kaverista, vedin tiukan esinahakani terskani yli ja sanoin että nyt saat kaverin isoa paljas terskaista kullia ja laitoin lusikassa vaimon tiukan pillun huulille kyrpäni ja aloin naudan voimalla, vaimo vikisi ja inisi ja vastasi työntöhini pillu ihanasti supistellen, sanoin että nyt saat nuorempaa isoa kyrpää kunnes laukesin kuvittelen että nussit mun vaimoani. Nyt se lähti tyytyväisenä jo töihin, mä alan just runkkaamaan sinusta kulta samalla fantasoiden. 65ukm.
Huomenta 65ukm.ajattelen sinua ja vaimoasi.kulli kovana kädessä.Tekee mieli vaimosi harmaa karvaista vittua ja sun ihanaa tuppikullia.laukean ihan pian.tahtoisin tulla sun suuhun.nyt tulee kulta..m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta 65ukm.ajattelen sinua ja vaimoasi.kulli kovana kädessä.Tekee mieli vaimosi harmaa karvaista vittua ja sun ihanaa tuppikullia.laukean ihan pian.tahtoisin tulla sun suuhun.nyt tulee kulta..m48
Kiitos m48, haluun imeä sun komeaa isoa kulliasi ja saada koko lastin suuhuni, olet ihana kaveri, koko ajan haluan sinua enemmän, minä tuli jo ja terskani on hellänä tiukan esinahkani alla josta vieläkin valuu vähän spermaa sinulle kulta. Kivaa aamua ja päivää. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos m48, haluun imeä sun komeaa isoa kulliasi ja saada koko lastin suuhuni, olet ihana kaveri, koko ajan haluan sinua enemmän, minä tuli jo ja terskani on hellänä tiukan esinahkani alla josta vieläkin valuu vähän spermaa sinulle kulta. Kivaa aamua ja päivää. 65ukm
Oot kiihottava.teit taas hyvää mulle tuppikulli.kiitos.mukavaa päivää.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joks taas kovaa.... ja limat valuu... t.pete
Minkä ikäinen ja kokoinen olet Pete?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen ja kokoinen olet Pete?
Parhaassa iässä 16cm, alkoiko jo kovett..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tekis mieli antaa kulli sun suuhun.imisit isoa terskaa.välillä ottaisit syvälle.saisit isoa kyrpää suuhun.tekee niin mieli sua kulta..ja sun tuppikullia.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tekis mieli antaa kulli sun suuhun.imisit isoa terskaa.välillä ottaisit syvälle.saisit isoa kyrpää suuhun.tekee niin mieli sua kulta..ja sun tuppikullia.m48
Aamulla taas pelittää, oot makee m48 mihi lens illalla su kermat, maistoitko....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla taas pelittää, oot makee m48 mihi lens illalla su kermat, maistoitko....
Huomenta m48 eilen illalla tuli anoppi käymään kylässä yllättäen, sain ihailla kahta tyttöä, jäi yöksikin, nyt salaa hieron tuppikulliani sinusta kuvittelen kulta, nussin illalla vaimoni ja varmaan anoppinikin kuuli sen? 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta m48 eilen illalla tuli anoppi käymään kylässä yllättäen, sain ihailla kahta tyttöä, jäi yöksikin, nyt salaa hieron tuppikulliani sinusta kuvittelen kulta, nussin illalla vaimoni ja varmaan anoppinikin kuuli sen? 65ukm
Vien illalla anopin takaisin kotiinsa, saa nähdä jos vaikka saisin anopilta? 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joks kirkasta nupis, mihi lens kermas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vien illalla anopin takaisin kotiinsa, saa nähdä jos vaikka saisin anopilta? 65ukm
Joks stondaa ja kirkasta vuotaa... t.pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm millainen anoppi sinulla on.oli varmaan kiihottava panna vaimoa kun tiesi et anoppi kuulee.nyt tekee mieli sun tuppikullia.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm millainen anoppi sinulla on.oli varmaan kiihottava panna vaimoa kun tiesi et anoppi kuulee.nyt tekee mieli sun tuppikullia.m48
Ovat vaimoni kanssa kuin kaksi marjaa, isot tissit ja peppu, anoppi ollut jo 10v leskenä ja ilman miestä, usein sanonut että haluaisi vielä kokea miehen kosketuksia, usein kyllä kiusallaan vähän vilauttelee minulle. Niin minäkin haluisin sun kullisi ja spermaasi saada, tuppikulli seisoo kun ajattelenkin sinua kulta. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko runkann ja miji lenti su laatuspermst
- Anonyymi
Kyllä itseäni kiihottaa nähdä kunnon paksu tuppikulli, sellainen missä tosi pitkä lerppaesari roikkuu lepotilassa. Sellaisen kun imee seisokkiin ja pyörittää kieltä terskan ympäri esinahan suojissa niin maistuu se kullilta. Sitten vetää pitkä esari oman terskan päälle ja nussii flenat sisään.
- Anonyymi
Minulla myös tiukka esinahka. Terska vai vähän pilkistää reiästä. En saa esinahkaa terskan taakse. Juuri runkkaan kovaa kullia. M47
- Anonyymi
Joks vetelette ja kirkkaan ja liukkaan makustelua...
- Anonyymi
m48 täällä tuppikulli on sulle kovana!!! Haluun sua niin paljon! Lähdetään jokupäivä autoajelulle niin saadaan rauhassa nauttia toisistamme 🥰 Haluun ottaa sun ison kovan kullisi suuhuni ja imeä, nuolla, laittaa sormeni sun tiukan peppusi sisään, teethän samoin minulle kulta. Haluisin tuntea elämäni ensimmäisen kerran miltä kulli tuntuu suussa ja jopa pepussani jos sun kullisi menee neitsyt peppuuni, ratsastaisin sylissäsi kunnes laukeisit sisääni, haluan että imet tuppikullini niin kauan että laukean tupessa ja lopuksi vedät esinahakani terskani yli ja nuolet herkkää terskaani, lupaathan että toteutamme tämän kulta, nyt on tuppikullini isona kovana ja valmiina laukeamaan sinulle. Terveisin sun oma 65ukm.
- Anonyymi
Mulla kovana kädessä.saat mut tosi kiimaiseksi.tekee mieli sun tuppikullia.nyt voisit istua mun ison kullin päälle.saisit paksua kyrpää sisääsi.pian laukean käteeni kulta..m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kovana kädessä.saat mut tosi kiimaiseksi.tekee mieli sun tuppikullia.nyt voisit istua mun ison kullin päälle.saisit paksua kyrpää sisääsi.pian laukean käteeni kulta..m48
Tulitko jo ja mihin roiskit kermas... t. Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm sun iso tuppikulli ollut mielessä taas pitkin päivää.kiihottava kovana seisovan kulli,tiukka esinahka ison terskan päällä.haluan sitä.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65ukm sun iso tuppikulli ollut mielessä taas pitkin päivää.kiihottava kovana seisovan kulli,tiukka esinahka ison terskan päällä.haluan sitä.m48
Olet ihana m48 kun sanoit noin, niin minäkin haluan sinua, tuppikulli seisoo sinulle kulta taas kovana, kohta menen salaa kylppäriin hieromaan terskaani tiukan esinahkani sisällä kuvitellen että se olet sinä ja otat sen lopuksi suuhusi kun laukean tupen sisään, haluaisin myös maistaa kiimaasi ja spermaasi. 65ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana m48 kun sanoit noin, niin minäkin haluan sinua, tuppikulli seisoo sinulle kulta taas kovana, kohta menen salaa kylppäriin hieromaan terskaani tiukan esinahkani sisällä kuvitellen että se olet sinä ja otat sen lopuksi suuhusi kun laukean tupen sisään, haluaisin myös maistaa kiimaasi ja spermaasi. 65ukm
Saisit tulla mun suuhun, tahtoisin maistaa spermaasi.tekisi hyvää kun ottaisit suuhun kovan kullini.ois kiihottava työntyä hitaasti neitsyt reikääsi.saisit paksua kyrpää ja lopuksi laskisin äänekkäästi lastin sisääsi.olet todella kiihottava ihana tuppikulli.haluan sua.m48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit tulla mun suuhun, tahtoisin maistaa spermaasi.tekisi hyvää kun ottaisit suuhun kovan kullini.ois kiihottava työntyä hitaasti neitsyt reikääsi.saisit paksua kyrpää ja lopuksi laskisin äänekkäästi lastin sisääsi.olet todella kiihottava ihana tuppikulli.haluan sua.m48
Tulisin varmaan nopsaan suuhusi jos imisit tuppikulliani, haluisin tuntea neitsyt pepussani sun paksun kullisi miten se täyttäisi reikäni niin syvälle kun menisi ja saada spermasi sisääni, annan edestä ja takaa ihan niin kuinka haluaisit kulta 🥰 65ukm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kun vein anopin kotiin niin puhuttiin kaikesta elämän vaiheista ja sanoin että olen aina ollut vähän ihastunut anoppini 🥰 ja usein jo nuorempana fantasoinut että saisin pitää hyvänä, anoppini sanoi että on kyllä huomannut sen ja on kuulemma itsekkin fantasoinut vävystä, ja leskeksi jäätyään vielä enemmän mutta ei voi tyttärensä takia toteuttaa näitä fantasoita, kyllä mun tuppikullini seisoi koko matkan ja vähän vain koskettilemme toisiamme, nyt mulla seisoo sulle m48, olisi ihanaa jos ottaisit suihin minulta. 65ukm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kun vein anopin kotiin niin puhuttiin kaikesta elämän vaiheista ja sanoin että olen aina ollut vähän ihastunut anoppini 🥰 ja usein jo nuorempana fantasoinut että saisin pitää hyvänä, anoppini sanoi että on kyllä huomannut sen ja on kuulemma itsekkin fantasoinut vävystä, ja leskeksi jäätyään vielä enemmän mutta ei voi tyttärensä takia toteuttaa näitä fantasoita, kyllä mun tuppikullini seisoi koko matkan ja vähän vain koskettilemme toisiamme, nyt mulla seisoo sulle m48, olisi ihanaa jos ottaisit suihin minulta. 65ukm
Huomasiko anoppi et sulla tuppikulli kovana.mulla nyt kovana kädessä kun ajattelen sua.ottaisin suuhun ja runkkaisin sua.m48
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomasiko anoppi et sulla tuppikulli kovana.mulla nyt kovana kädessä kun ajattelen sua.ottaisin suuhun ja runkkaisin sua.m48
Aivan varmaan huomasi, välillä oli pakko vähän kädellä siirrellä housujen päältä sivulle tuppikullia kun teki jo kipeää kun seisoi niin lujaa farkkujen sisällä, nyt kohta laukean sinulle kulta! Kiimalimaa on tupen sisällä ja iso terskani liukuu hyvin tiukan esinahakani sisällä, olet niin haluttava m48! 65ukm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmaan huomasi, välillä oli pakko vähän kädellä siirrellä housujen päältä sivulle tuppikullia kun teki jo kipeää kun seisoi niin lujaa farkkujen sisällä, nyt kohta laukean sinulle kulta! Kiimalimaa on tupen sisällä ja iso terskani liukuu hyvin tiukan esinahakani sisällä, olet niin haluttava m48! 65ukm
Panitko vaimoasi eilen.runkkaa tuppikullia.ajattele et imen sua.anna sperman lentää.mulla tulee myös pian kulta.m48
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Panitko vaimoasi eilen.runkkaa tuppikullia.ajattele et imen sua.anna sperman lentää.mulla tulee myös pian kulta.m48
Kyllä ja samalla kuvittelin että nussin anoppini, taisin jopa vahingossa sanoa ääneen että nyt saa anoppi kyytiä mutta ei tainnut kiimaisena kuullut sitä ja laukesin kyllä voimalla sisään ja vaimokin sai oikein huuto orkun!!! Tulin juuri tuppeen sinulle m48 🤩 haluun sua niin paljon!!! 65ukm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja samalla kuvittelin että nussin anoppini, taisin jopa vahingossa sanoa ääneen että nyt saa anoppi kyytiä mutta ei tainnut kiimaisena kuullut sitä ja laukesin kyllä voimalla sisään ja vaimokin sai oikein huuto orkun!!! Tulin juuri tuppeen sinulle m48 🤩 haluun sua niin paljon!!! 65ukm
Laukesi myös.roiskin spermat päälleni.teki hyvää.olet kiihottava.tahtoisin panna vaimoasi.vanha tiukka vittu tekisi hyvää.sais rouva nuorempaa isoa kyrpää.m48
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laukesi myös.roiskin spermat päälleni.teki hyvää.olet kiihottava.tahtoisin panna vaimoasi.vanha tiukka vittu tekisi hyvää.sais rouva nuorempaa isoa kyrpää.m48
Vieläkö tänään runkk toisen kerran jopa kolmannen, oot niin kiimane laatusperm lennättävä kundi. Katokk nettiporno samalla... millane panee heti nupin kirkkaasta ja liukkaasta kiiltämään. Vastaile ku ehdit t. Pete
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joks pelittäää..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
65ukm tänään taas ollut sun iso tuppikulli mielessä.kiimainen olo koko päivän.tänään meen iltaa viettämään kaveri parin luo.mies liki 70v.todella iso lepo kalu minkä saunassa olen nähnyt.nainen alle 60v aito punapää.todella kiihottava pari.molempia haluaisin.m48
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
65ukm tänään taas ollut sun iso tuppikulli mielessä.kiimainen olo koko päivän.tänään meen iltaa viettämään kaveri parin luo.mies liki 70v.todella iso lepo kalu minkä saunassa olen nähnyt.nainen alle 60v aito punapää.todella kiihottava pari.molempia haluaisin.m48
Samoin m48 olet ollut ajatuksissani, tuppikulli on seissyt sinulle kulta ja olen salaa käynyt runkkaamassa fantasoiden samalla sinusta, vietä kiva seksi ilta parin kanssa, minä pyydän vaimoa ottamaan suihin ja kuvittelen että se olet sinä kulta. 65ukm
- AnonyymiUUSI
Laittakaa kuvia johonkin kuinka kireitä nahkoja, kiihottaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492628- 732609
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on762327- 231851
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2151805Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201461Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121440