ja elämä kuljettaisi teidät lopullisesti erilleen, mitä toivoisit hänen muistavan sinusta sillä hetkellä, kun vanhainkodissa jokin (biisi, tuoksu, esine tmv.) nostaisi aivojen sopukoista hetkeksi sinut hänen mieleensä?
Ellet koskaan saisi kaivattuasi
34
437
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sorsa
- AnonyymiUUSI
Ehkä se hetki, kun seisoimme eräillä portailla ja yhtäkkiä sanoin spontaanisti "sulla on maailman ihanin hymy". Se oli kesää.
- AnonyymiUUSI
Sen, että olin ainut joka katsoi rohkeasti, suoraan, sielun pimeimpään nurkkaan asti ja rakasti näkemäänsä.
- AnonyymiUUSI
Minun tuo piti kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Sitä hän teki kyllä, kiitos hänelle siitä ikimuistoisesta katseesta.
- AnonyymiUUSI
okei james
- AnonyymiUUSI
Patsas
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ei noin jäykäksi mennyt tilanne jo. Edelleen mieluummin pelaisin siinä vanhainkodissa myös sinun kanssasi sakkia kuin muistelisin patsaita. Vaikka epäilen että yrittäisit keksiä miten saada minut voittamaan tai muuta epäreilua.
- AnonyymiUUSI
Sen että hän muistaa kuinka oikeasti rakastin häntä ja tulen rakastamaan aina.
- AnonyymiUUSI
🥹🥹😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
En nauranut usein, mutta toivoisin, että muistaisi nauruni.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅
- AnonyymiUUSI
Itse olen todennäköisesti jo silloin mullan alla, mutta että toivoin hänelle aina vain hyvää fiilistä ja menestystä elämässä.
- AnonyymiUUSI
Toivoisin hänen kokevan hyvää oloa kuullessaan tutun biisin tai aistiessaan hyvän ja tutun tuoksun. Jos hän olisi muistisairas, niin luulen tuon aistimuksen riittävän silloin ihan hyvin eikä hän välttämättä muuhun kykene.
- AnonyymiUUSI
Kaikki se hyvä mitä meillä oli silloin alussa. Kun vaan oltiin ja maattiin vierekkäin ja siliteltiin toisiamme. Tai kun nukahdettiin lusikkaan. Suudeltiin lumisateessa tähtitaivaan alla. Sekä kun samana iltana kun tavattiin tanssittiin hitaita ja muu maailma katosi ympäriltä. Se ilta kun hän kantoi minua reppuselässä yöllä kotiin. Kaikki se kaunis ja hyvä aitous, lempeys sekä rakkaus mitä meillä oli.
- AnonyymiUUSI
Semmosta vthuilua :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta vthuilua :D
Harmi jos muistaa sen noin. En minä muista mitään v* ttuilua oikein koskaan. Hyviä muistoja mulla on. Eihän me edes kunnolla riidelty koskaan. Tuskinpa edes kaipaisin jos mulla ois jäänyt negatiivisia muistoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi jos muistaa sen noin. En minä muista mitään v* ttuilua oikein koskaan. Hyviä muistoja mulla on. Eihän me edes kunnolla riidelty koskaan. Tuskinpa edes kaipaisin jos mulla ois jäänyt negatiivisia muistoja.
No ihana muistohan tuo on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ihana muistohan tuo on.
Joo unohda. Ei ois pitänyt kirjoittaa mitään.
- AnonyymiUUSI
Kuulostat Leenalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat Leenalta.
Vai Lealta?
- AnonyymiUUSI
Haluaisin että hän muistaisi ne illat ja yöt, kun istuttiin vierekkäin sohvalla, juotiin viiniä ja naurettiin yhdessä kaikelle.
- AnonyymiUUSI
Ei tässä vielä olla siinä vaiheessa
- AnonyymiUUSI
Varmaan ryystäisin kahvia kupista tutisevin käsin. Toivottavasti en joudu vanhainkotiin, vaan pysyn toimintakykyisenä tappiin asti. Ajattelin ainakin 100 veeksi elellä. Sen jälkeen joutaa suorilta jaloilta poistumaan.
- AnonyymiUUSI
Kantsii välillä ottaa vähän vauhtia, niin paskat lentää rattaista ja kulku tasoittuu.
- AnonyymiUUSI
En toivo hänen muistavan minusta sen kummempaa.
Toivon, että hän muistaa oman elämänsä tärkeät hetket ja hyvät ihmiset. Sellaiset suojaavat ja kannattelevat hyvät jutut. Joista sai voimaa ja uskoa elämään.
Ja että hänen muistoissaan ja lähellään ovat silloin juuri ne hänelle tärkeimmät ihmiset.
Ne jotka rakastavat häntä.
🧡 - AnonyymiUUSI
Ehkä ne kaikki kommellukset ja huvittavat piirteet koko tuttavuudessa. Voisi sitten hihitellä itsekseen niille ilman tekohampaita.
- AnonyymiUUSI
😄 Oho, ylähampaat jäi suuhun.
- AnonyymiUUSI
Vanhainkotiin asti tule pääsemään, enkä menemään.
Tuskinpa haluaa minua muistella yhtään...
- AnonyymiUUSI
Heppa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin hänen muistavan kuinka rohkea olin, en tavallisesti ole kovin rohkea. Ja kuinka uskalsin antaa tunteideni johtaa itseäni, en pelännyt lainkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=AT5Z60lYKRo - AnonyymiUUSI
Sen meudän välisen lämmön. ❤️ Se tekisi hyvää kenelle tahansa.
- AnonyymiUUSI
Täh??? No en todellakaan, mitä ihmettä???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713