Miten toimii vakuutusyhtiö kun jouduin syksyn ajalta toimittamaan tositteita lääkäri käynneistä joissa oli maksussa vähän heittoa. Aina maksanut kaikki ajallaan maksut ja muut vakuutukset keskitettynä myös. Onko kokemuksia? Katkeaako vakuutus vai selviääkö nuhteluilla?
Vakuutus uhkassa irtisanoa
9
251
Vastaukset
- Anonyymi
Eli et ole maksanut ajallaan mutta olet maksanut ajallaan?
- Anonyymi
Näillä tiedoilla sanoisin, että kiitos soitosta ja kuulemiin
- Anonyymi
Eli kaikki vakuutuslaskut aina maksettu ajallaan mutta lääkärikäyntien maksuissa heittoa eli vakuutusyhtiö mielestä väärin perustein haettua korvausta.
- Anonyymi
No korjaa ne kulut oikein.
- Anonyymi
Tottakai tarjouduin maksamaan ja maksan heitot takaisin. Muutamissa käynneissä heittoja oman huolimattomuuden vuoksi summissa. Eli vakuutusyhtiön mielestä vilppiä. Vakuutusyhtiö jaksaa nyt hieroa asiaa. Voiko vakuutukset katkeaa tässä tilanteessa? Olen ollut VUOSIA asiakas ja hoitanut kaikki mallikkaasti. Siksi kismittää tämä asian suurentelu.
- Anonyymi
No jos pyöristelet kuitin lukemia ylöspäin niin se on vilppiä. Varsinkin kun puhut vielä monikossa.
Missä tilanteissa menneisyys korvaa nykyhetken”
”Olen vuosia ollut tappelematta, mutta nyt pamautin yhtä hermannianpäähän, ei kai se ole paha”
”Olen vuosia ajanut nätisti, ei kai ekasta 200km/h ylityksestä saa sakkoa?”
”Yleensä maksan ostokseni, mutta nyt pistin sisäfileen povarion, mutta oikeesti yleensä maksan”
”Yleensä en tee vakuutuspetoksia, mutta nyt pyöristin kaikki maksut ylöspäin, eiks se oo ok?” - Anonyymi
Kommentoijat ovat näemmä ymmärtäneet, mitä aloittaja tarkoittaa. Kun itse luin aloituksen, pääni oli aivan pyörällä, enkä saanut sekavasta tekstistä mitään tolkkua.
- Anonyymi
Muutaman tunnin yrittämisen jälkeen kävi ilmi, että aloittaja on tehnyt vakuutuspetoksen ilmoittamalla vakuutusyhtiölle kulut yläkanttiin ja ihmettelee, että häntä syytetään vakuutuspetoksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman tunnin yrittämisen jälkeen kävi ilmi, että aloittaja on tehnyt vakuutuspetoksen ilmoittamalla vakuutusyhtiölle kulut yläkanttiin ja ihmettelee, että häntä syytetään vakuutuspetoksesta.
Siitäkin huolimatta, että vakuutusmaksu on maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306