Vakuutus uhkassa irtisanoa

Anonyymi-ap

Miten toimii vakuutusyhtiö kun jouduin syksyn ajalta toimittamaan tositteita lääkäri käynneistä joissa oli maksussa vähän heittoa. Aina maksanut kaikki ajallaan maksut ja muut vakuutukset keskitettynä myös. Onko kokemuksia? Katkeaako vakuutus vai selviääkö nuhteluilla?

10

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli et ole maksanut ajallaan mutta olet maksanut ajallaan?

• Anonyymi

Näillä tiedoilla sanoisin, että kiitos soitosta ja kuulemiin

• Anonyymi

Eli kaikki vakuutuslaskut aina maksettu ajallaan mutta lääkärikäyntien maksuissa heittoa eli vakuutusyhtiö mielestä väärin perustein haettua korvausta.

• Anonyymi

Vakuutusvilpin takia vakuutuksesi voidaan päättää.

• Anonyymi

No korjaa ne kulut oikein.

• Anonyymi

Tottakai tarjouduin maksamaan ja maksan heitot takaisin. Muutamissa käynneissä heittoja oman huolimattomuuden vuoksi summissa. Eli vakuutusyhtiön mielestä vilppiä. Vakuutusyhtiö jaksaa nyt hieroa asiaa. Voiko vakuutukset katkeaa tässä tilanteessa? Olen ollut VUOSIA asiakas ja hoitanut kaikki mallikkaasti. Siksi kismittää tämä asian suurentelu.

• Anonyymi

No jos pyöristelet kuitin lukemia ylöspäin niin se on vilppiä. Varsinkin kun puhut vielä monikossa.

Missä tilanteissa menneisyys korvaa nykyhetken”

”Olen vuosia ollut tappelematta, mutta nyt pamautin yhtä hermannianpäähän, ei kai se ole paha”

”Olen vuosia ajanut nätisti, ei kai ekasta 200km/h ylityksestä saa sakkoa?”

”Yleensä maksan ostokseni, mutta nyt pistin sisäfileen povarion, mutta oikeesti yleensä maksan”

”Yleensä en tee vakuutuspetoksia, mutta nyt pyöristin kaikki maksut ylöspäin, eiks se oo ok?”

• Anonyymi

Kommentoijat ovat näemmä ymmärtäneet, mitä aloittaja tarkoittaa. Kun itse luin aloituksen, pääni oli aivan pyörällä, enkä saanut sekavasta tekstistä mitään tolkkua.

• Anonyymi

Muutaman tunnin yrittämisen jälkeen kävi ilmi, että aloittaja on tehnyt vakuutuspetoksen ilmoittamalla vakuutusyhtiölle kulut yläkanttiin ja ihmettelee, että häntä syytetään vakuutuspetoksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman tunnin yrittämisen jälkeen kävi ilmi, että aloittaja on tehnyt vakuutuspetoksen ilmoittamalla vakuutusyhtiölle kulut yläkanttiin ja ihmettelee, että häntä syytetään vakuutuspetoksesta.

Siitäkin huolimatta, että vakuutusmaksu on maksettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      97
      4193
    2. 77
      3459
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3074
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2539
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2356
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      206
      2141
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2071
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      870
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      801
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      776
    Aihe