Ei elämää enää

Anonyymi-ap

Ahdistus ja sosiaalinen pelko vaivaa..vaivannut jo kauan..nyt ei enää jaksa,kun rajoittaa elämää. Ketään ei voi nähdä kun ahdistaa ja pelkään paniikkikohtausta. En nuku kun on ahdistava olo ja olen siten aina väsynyt..varasin ajan psykiatrille, en ole ennen käynyt. Mikä lääke tällaiseen vaivaan ja mitä itse käytätte? Mitään rentoutusharjoituksia on turha ehdotella tai lenkkeilyä. Ne on kokeiltu jne...

10

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne, vertaistuki voi olla hyvä voimavara. Laitan tähän alle tiedoksi infoa eri auttamistahoista, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Keskustelu ammattilaisen tai vertaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Lisäksi ma-ke klo 15–19 ja to klo 15–21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkkinä Valoa-ryhmächatit https://tukinet.net/teemat/valoa-teemaillat/ryhmachatit/ joissa on säännöllisesti aiheena: Kaappasiko ahdistus vallan?

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin MIELI Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Aloittajalle ihmisen sana:
      Koko elämä ei ole yhden pahan hetken ja vaiheen asia.
      Joskus tuntuu että on MAHDOTONTA jatkaa ja jaksaa.. ..
      Mutta?

Yön jälkeen nousee uusi päivä. Se voi tuoda positiivista yllätystä.

Ei pidä kadottaa toivoa!

• Anonyymi

Mulla auttanut xanor depot propral ja lyrica. Ei nekään poista kokonaan oireita mutta tekee elämisestä edes vähän helpompaa.

• Anonyymi

Mistä tuo ahdistus ja pelko on tullut sinulle? Onko aina ollut niin?
      Jostain se ehkä johtuu, joitain syitä voi olla olemassa. Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Tarvittais kovaa työtä ja kamppailua leivän eteen. Se veisi muun ahdistuksen kuin nälän pelon.

• Anonyymi

Näiltä sivuiltal öytyy apu,kun niissä linkessä vaikuttaa Jumalan hyvä Pyhä Henkil ja virvoittaa ja ajaa masennuksen hengen pois ja antaa ilon. http://www.voitelu.net

• Anonyymi

Kannattaisi kokeilla l-teaniini, jota saa prismasta ja lifestä, sekä tietenkin tilattua luontaistuoteliikkeistä. Rauhoittaa ja vähentää ahdistusta, ehkäisee paniikkia, sekä parantaa keskittymistä. Kannatta kokeilla, itseäni on auttanut.

• Anonyymi

Meikä janneakin ahistaa vähän joka päivä. Ellen tee päivittäistä pikkuharjoitusta kevyellä painolla, sitten illallakin vielä ahistaa.

Tiedän tämän. Niinpä vähän vastahakoisasti menin pikkutreeninsä tekemään. Treeni vapauttaa sekä mun lannerankaansa, että hartioiden seutua.
      Se vie aikaa ehkä runsas puoli tuntia mutta olo on kun metsänruhtinaalla seuraavaan aamuun.
      Niin ja pännii kai se sitäkin joskus.
      mj.

• Anonyymi

kyllä sitäkin v tuttaa joskus.... sitten se kaataa puita ja puskee niitä ympäriinsä.... jos käyt kattomassa koskematonta metsää niin siellä on aina puita kumossa sen jäljiltä....

• Anonyymi

Joitain voi ahdistaa sosiaalinen elämä ihan vain sen takia, kun ajattelevat olevansa jotenkin huonompia, ehkä jopa " viallisia ", ja mielessä on kysymys " kelpaanko muille ? ".
      Sosiaalisten tilanteiden pelko lähtee ihmisestä itsestään, tavallaan pelkää itseään, että miten päin pitäisi olla, mitä pitäisi tehdä tai sanoa. Mietitään, täytänkö sen mitä muut mahdollisesti odottavat minulta. Kukaan tuskin oikeasti odottaa yhtään mitään erityisempää.
      Enemmän luottoa ja uskoa omaan itseen, niin voi alkaa sujumaan paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe