Olen jo vanhempi ristiinpukeutuja ja kauhea kiinnostus tavata topmies yhteisiin hetkiin. Missään ei tunnu olevan sellaisia. Ihan parkkipaikkatuttavuus ei kiinnosta vaan vähän pidemmän kaavan mukaan voisi ajatella vaikka mitä.
Crossdresser
9
257
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Moikka! Missäpäin??
- Anonyymi
Jatkona tuohon aiempaan, oon siis länsisuomalainen mutta autoilen mielelläni joten sellainen Helsinki-Tampere-Turku-alue on sopivan matkan päässä.
Kuopiossa olisi kans tyttöiliä karpaasia vailla😘
- Anonyymi
Täällä on erikseen sodomia palstoja, tämä palsta on terveille ihmisille.
- Anonyymi
Miksi sodomiitit tunkeutuvat palstoille jotka ovat tarkoitettu seksuaalisesti terveille ihmisille? Hehän löytäisivät kaltaisiaan paljon paremmin nimenomaan heitä varten varatuilta palstoilta, kuin sellaisilta palstoilla joiden käyttäjät inhoavat heitä.
- Anonyymi
Moi, missä vaikutat?
Kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi
Moi!
Kiva kuulla että joku muukin harrastaa. Itse pukeudun omaksi ilokseni, koska tunnen itseni tosi seksikkääksi stayupeissa ja korkkareissa, korsetti päällä. Monta iloista itsetyydytyshetkeä viettänyt harrastuksen parissa ja olisi kyllä kiva tavata joku samanhenkinen. Ja kuten sinulla, mieluummin pidempiaikainen tuttavuus. T. Mandy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842