Ensinnäkin aloitan tästä;
A) en ole hyvä heittäytymään asioille
B) kokeilin silti siedätyshoitoa vaikka psykologin ideaa vastustin ensiksi koska tiesin etukätteen että se ei ehkä toimi minulle
No mä otin kopin vastaan eli psykologi ehdotti joskus vuonna 2009 mulle ryhymäterapiaa ja mä kävin siellä noin 10 kertaa mut se oli iha murhaa minulle että menin siellä mykäksi ja voin pahoin että pahoinvointi tuntui ihan kehossa että mä menin mykäksi ja kärsin henkisesti. Alan kärsiä henkisesti jos tulee tilanteita etten saa sanaakaan suusta ulos = iha kauheetA.
Ei siis siedätyshoito toimi kaikille, ei ainakaan mulle.,
Lopetin psykologilla puheterapiassa käynnit noin 10 vuotta sitten.
Se johtui siitä kun koin että olin puhunut samat asiat nii monta kerttaa 15 vuojen aikana.
Kirjoittaja Juha pohjola.
mietteitä siedätyshoidosta
Anonyymi-ap
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850