Miltä tuntuu olla heikko mies?

Anonyymi-ap

Sekä henkisesti että fyysisesti? En ole koskaan ollut sellaisten kanssa tekemisissä niin kiinnostaa, saako se aikaan katkeruutta, vihaa, jopa rikollisuutta koska kukaan nainen ei käytännössä muuta tee kuin sylkee suuntaasi 🤔

Naisvihan ymmärrän, tai sen syyn sen takana, koska ei kenellekään kelpaa. Mutta muiden lapsista kirjoittelu vie suoraan monttuun. ☺️

29

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gubbe on heikko mies mutta voimaantunut nainen, ja kaikki samaan aikaan. Ja 10 lapsen äiti ja kolmen teinin äiti ymymym 😂

• Anonyymi

Ei ätmi tähän vastaa mitään. Siirtyy taas totuttuun tapaan tor-verkkoon rähisemään naisiin kohdistuvilla väkivaltafantasioilla.

Luuuuseeeeer

• Anonyymi

Aivan valtakunta, tuo kiinnostava hahmo kymmenen lapsen äiti pohjanmaalta sekä original kolmen lapsen kotiäiti Vihdistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ätmi tähän vastaa mitään. Siirtyy taas totuttuun tapaan tor-verkkoon rähisemään naisiin kohdistuvilla väkivaltafantasioilla.

Luuuuseeeeer

Kirjoitteleehan se myös tätä raikasta hakkaus-saagaa naisten seinään heittelemisestä yliluonnollisten voimien avulla. Abracadabra, siinä on okkultismista kiinnostuneille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuuuseeeeer

Köyhän miehen buffalo bill. Paitsi tässä paradoxissa taitaa olla ne naiset jotka tämän läjän kaivossa uittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan valtakunta, tuo kiinnostava hahmo kymmenen lapsen äiti pohjanmaalta sekä original kolmen lapsen kotiäiti Vihdistä

Ja "Prinsessasi" niitä hetkiä varten kun gubbe pukeutuu kotonaan pieneksi koulutytöksi, siitäkin löytyy muuten melko karmeaa kuvamateriaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitteleehan se myös tätä raikasta hakkaus-saagaa naisten seinään heittelemisestä yliluonnollisten voimien avulla. Abracadabra, siinä on okkultismista kiinnostuneille

Havainnointini mukaan nämä monet nimet jotka hakkauksissaan vilahtelee lienee jo peruja ihan kouluajoilta ja työelämästä, jossa kusiainen ihme kyllä joskus ollut. Naiset ehkä kattoneet vähän vinoon ja supissut että mikäs stanan rapakeijo se tuo on, ja pääsivätkin guben psykooseihin mukaan.

Gubbe on psykologinen tutkimuskohde, joten ei aivan turha sitten kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän miehen buffalo bill. Paitsi tässä paradoxissa taitaa olla ne naiset jotka tämän läjän kaivossa uittaa

Väittää olevansa rikas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väittää olevansa rikas

Kuten väittää olevansa myös nainen. Eiköhän tästä sekopååstå ole kaikki tieto ongittu jo pikkuhiljaa, eikä se näytä hyvältä.. Mitäs läksi skideistä jauhamaan ym. Kuten olen sanonut latu on auki.

Etkä sinä pskahousu niihin tietoihin pääse käsiksi vaikka yrittäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja "Prinsessasi" niitä hetkiä varten kun gubbe pukeutuu kotonaan pieneksi koulutytöksi, siitäkin löytyy muuten melko karmeaa kuvamateriaalia.

Uskon. Sitten on myös tämä vielä pedahtavampi puputyttönen. Hyissaakeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Havainnointini mukaan nämä monet nimet jotka hakkauksissaan vilahtelee lienee jo peruja ihan kouluajoilta ja työelämästä, jossa kusiainen ihme kyllä joskus ollut. Naiset ehkä kattoneet vähän vinoon ja supissut että mikäs stanan rapakeijo se tuo on, ja pääsivätkin guben psykooseihin mukaan.

Gubbe on psykologinen tutkimuskohde, joten ei aivan turha sitten kuitenkaan.

Näin minäkin olen ymmärtänyt, että äijä ei ole päässyt jostain yläkouluajoista yli

• Anonyymi

En tiedä miltä tuntuu asua palstalla ja jankata harhasena jtn jonnenjoutavia päivästä toiseen trollien kanssa

• Anonyymi

Älä sitten tee sitä, problem solved or not

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten tee sitä, problem solved or not

Ei stana oot dorka hanki elämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niillä ole elämää siksi pitää pilata toisten elämät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂
        Älä lähde soitellen miekkailemaan jos omat resurssit ei kestä lopputulosta, jonka olet itse aiheuttanut nettirunqqu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂
        Älä lähde soitellen miekkailemaan jos omat resurssit ei kestä lopputulosta, jonka olet itse aiheuttanut nettirunqqu

Mitä helvettiä sää hourailet spede katos ku mä en vietä täällä aikaani päivittäin kirjottelemas ja väittelemäs just sunkaltasten urpojen takia jotka tunnistelee täällä tuntemattomia ajautuen aina päin mäntyjä olettamusten kans omas toiminnass ette nää mitään vikoi ikin vaa syyttelette tääll 24 h muita eli projisoitte toisiin just sitä mitä ite teette kuole pois mun puolest

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvettiä sää hourailet spede katos ku mä en vietä täällä aikaani päivittäin kirjottelemas ja väittelemäs just sunkaltasten urpojen takia jotka tunnistelee täällä tuntemattomia ajautuen aina päin mäntyjä olettamusten kans omas toiminnass ette nää mitään vikoi ikin vaa syyttelette tääll 24 h muita eli projisoitte toisiin just sitä mitä ite teette kuole pois mun puolest

No joo alemman tason ameeba, näinhän se on ja nyt taas laitahan pikkumekkoa päälle ja käy kävelyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo alemman tason ameeba, näinhän se on ja nyt taas laitahan pikkumekkoa päälle ja käy kävelyllä

Samat jutut vuodesta toiseen sulla 🤣 nolo äijä henkisesti vajukin tasolla huutelet netis kun et irl uskalla kellekkää mittää sanoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat jutut vuodesta toiseen sulla 🤣 nolo äijä henkisesti vajukin tasolla huutelet netis kun et irl uskalla kellekkää mittää sanoo

Sehän siinä onkin lapsia dösäpysäkeillä kyttäävä skitsoidi että kun uskaltaa paljonkin niin pitää pitää itsensä aisoissa, muiden teoista en ota vastuuta 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän siinä onkin lapsia dösäpysäkeillä kyttäävä skitsoidi että kun uskaltaa paljonkin niin pitää pitää itsensä aisoissa, muiden teoista en ota vastuuta 😇

Jaa-a enpä kyl matkustele busseilla tai notku pysäkeillä 😆 semmoset trollailut taas sieltä mee takas ylikselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Palstaäijän bussipysäkki. Nooh joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Palstaäijän bussipysäkki. Nooh joo

Muovailuvahamiehen juttu taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muovailuvahamiehen juttu taas

Kyllä minä sen tiädän

• Anonyymi

Onko se jonkun lapsia solvannut?

• Anonyymi

Gubbe on tehnyt paljon pahempaa kuin solvannut lapsia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe on tehnyt paljon pahempaa kuin solvannut lapsia..

Ätmihän on kivoja kuvatiedostoja muille lähettelevä saasta. Not so funny man but definetly something that gets him to the other side

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Ihan kiva olo on.

• Anonyymi

En usko että on, kaipaat huomiota sairaalloisesti jopa heteromiehiltä ällötys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      513
      22183
    2. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      155
      2653
    3. IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä

IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut
      Maailman menoa
      37
      1540
    4. Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle

Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist
      Haapavesi
      54
      1484
    5. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      25
      1216
    6. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1200
    7. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      71
      1185
    8. Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!

Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja
      Ähtäri
      35
      1110
    9. HYRYLLÄ KADONNUT

Kuka katosi tänään Hyryllä?
      Hyrynsalmi
      13
      1071
    10. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      44