Miten se työllisyyspalvelut tietää olenko 4 vai enemmän?
Miten helppo on huijata jos kanttia on näissä tuntimäärissä omassa työssä ja ottaa soviteltua ?
Tulotkin voidaan "sovitella" oman mielen mukaan.
Siinä on riski maksajalla kova ajan oltuun muutama vuosikin kun menee.
Jos sanon 4 tuntia ja olen 8 tuntia
12
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kelaa oikeastaan kiinnosta montako tuntia olet ollut töissä vaan se, montako euroa olet tienannut. Ne tiedot se tarkistaa itse. Palkan määrää ei edes tarvitse ilmoittaa. Siihen hakemuksen taulukkoon kannattaa laittaa edes työpäivät oikein ettei tukien maksu viivästy kun tiedot ei täsmää.
Eri asia on jos saat osan palkasta käteisenä pimeästi. Siitä ei kannata huudella. Nyt suojaosan poiston jälkeen se on houkutteleva vaihtoehto.- Anonyymi
Työlisyyspalveluita kiinnostaa aika ja maksajaa reha. Niinhän se menee näissä. Vaemasti houkutus on pimeään iso mutta houkutukset on tehty voitettaviksi. Ehkä valitsen rehellisyyden omaksi parhaaksi.
- Anonyymi
Tottakai palkan määrrä ilmoitetaan millä se sovitellaan sitten jos ei ole mihin sovittaa. Eri asia jos tulorekisteristä selviää.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Peruskokoomus ajatushautomon mukaan ei mahdollista.
- Anonyymi
Miksi pitää tulla huutelemaan tänne typeryyksiä? Täällä puhuu jotkut asiaa ja yksi mellastaa.
- Anonyymi
Turhaa lätinää itse mellastat eniten ja mukamas sivullisena paheksut oksentelujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa lätinää itse mellastat eniten ja mukamas sivullisena paheksut oksentelujasi.
täällä oksentaa ihan muut.
- Anonyymi
Sivullisia kaikki on asiaan. Siinä oli vaan esimerkki.
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla olutta
Tupauuno, rautavaara.savo- Anonyymi
osta olutta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709