Jos sanon 4 tuntia ja olen 8 tuntia

Anonyymi-ap

Miten se työllisyyspalvelut tietää olenko 4 vai enemmän?
Miten helppo on huijata jos kanttia on näissä tuntimäärissä omassa työssä ja ottaa soviteltua ?
Tulotkin voidaan "sovitella" oman mielen mukaan.
Siinä on riski maksajalla kova ajan oltuun muutama vuosikin kun menee.

12

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kelaa oikeastaan kiinnosta montako tuntia olet ollut töissä vaan se, montako euroa olet tienannut. Ne tiedot se tarkistaa itse. Palkan määrää ei edes tarvitse ilmoittaa. Siihen hakemuksen taulukkoon kannattaa laittaa edes työpäivät oikein ettei tukien maksu viivästy kun tiedot ei täsmää.

Eri asia on jos saat osan palkasta käteisenä pimeästi. Siitä ei kannata huudella. Nyt suojaosan poiston jälkeen se on houkutteleva vaihtoehto.

• Anonyymi

Työlisyyspalveluita kiinnostaa aika ja maksajaa reha. Niinhän se menee näissä. Vaemasti houkutus on pimeään iso mutta houkutukset on tehty voitettaviksi. Ehkä valitsen rehellisyyden omaksi parhaaksi.

• Anonyymi

Tottakai palkan määrrä ilmoitetaan millä se sovitellaan sitten jos ei ole mihin sovittaa. Eri asia jos tulorekisteristä selviää.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Peruskokoomus ajatushautomon mukaan ei mahdollista.

• Anonyymi

Miksi pitää tulla huutelemaan tänne typeryyksiä? Täällä puhuu jotkut asiaa ja yksi mellastaa.

• Anonyymi

Turhaa lätinää itse mellastat eniten ja mukamas sivullisena paheksut oksentelujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa lätinää itse mellastat eniten ja mukamas sivullisena paheksut oksentelujasi.

täällä oksentaa ihan muut.

• Anonyymi

Sivullisia kaikki on asiaan. Siinä oli vaan esimerkki.

• Anonyymi

Ostan toimeentulolla olutta

Tupauuno, rautavaara.savo

• Anonyymi

osta olutta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe