Vain venjä sen rauhansopimuksen hyväksyi, jossa samat oikeudet Luhanskilla ja Donetskilla.kuin Yhdysvaltai Naton hajottamilla Jukoslaviasta ja lidya salaisena !?
Suomen idiootti johto,ei muka usko Ukrainan aloittaneen sodan, vaikka todisteenaa Minskin rauhanso!?
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Putte vesipää on rikkonut kaikki allekirjoittamansa sopimukset.
Ryssään ei pidä luottaa KOSKAAN.- Anonyymi
Aloittaja on Putinin trolli. Ei kannata vastata.
- Anonyymi
Ukraina hylkäsi kevään 2022 rauhansopimuksen Bidenin hallinnon ja brittihallinnon käskystä!
- Anonyymi
Olet Putinin trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Putinin trolli.
Mikäs rolli sinäolet,joka hyväksyy Yhdysvaltai ja Israeilin sodat,jopa Suomalais sotilailla !?
Etkö ole huomannut, että kaltaisesi ovat rasiteja, sairaitakin !?
- Anonyymi
Hah hah hah!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Turha sota,sanoi Trumb! Ukraina tuhoutui ja tapatti porukkaa eikä natoon!
- Anonyymi
Klouni Zelenski sylkee epätoivossaan edelleen valeita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318