Selvittää meidän välejä. Eikö se helpottaisi sinuakin. Mikset luota siinä minuun?
Miksi et halua
56
634
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä tuntuu että tekisin mitä vaan että saisin puhua sinun kanssa asioista. Mieli on jollain tavalla rennompi kuitenkin nyt. Tiedän asioista suhteesi ehkä hitusen enemmän vaikka se on myös sattunut.
- Anonyymi
🫂
- Anonyymi
Miksi sattunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sattunut
Sen toisen suhteen tieto sattui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen toisen suhteen tieto sattui.
Minkä toisen?
- Anonyymi
Luottaa ihmiseen kuka peräänkuuluttaa tätä asiaa suomi24 keskustelupalstalla.
- Anonyymi
ei niitä voi selvittää, koska tuuppaatte paskaanne tänne ja haluatte hyötyä minusta.
TULE TULE RAHA TULE TULE MAMIN LUO, VIE VITTUÄMMÄT JA ÄIJÄT POIS!!
TULE TULE MAMI ODOTTAA JO; MEILLÄ ON PALJON PUUHAA JA KIIRE!!!
TULE TULE!! NOIN KILTTI :) - Anonyymi
Sinulla on maine valittajana. Miksi minun pitäisi avautua sinulle, jos aiot juosta ja valittaa viesteistäni, joissa pyydän jopa tapaamaan kahdestaan? Puhumattakaan tunteiden ilmaisemisesta.
- Anonyymi
Maine valittajana, täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maine valittajana, täh?
No, ei ollut multa tuo edellinen. Mutta silti pitäisi puhua.
- Anonyymi
Eihän tuo ole valittamista,se on juoruamista ja häpäisyä.
- Anonyymi
En valita enää.
Luulin selviäväni näistä tunteista kun rajaan sinua pois mutta se tietty tilanne vaikutti siihen että ymmärsin etten voi yrittää kieltää näitä tunteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maine valittajana, täh?
Kyllä. Että sinä aiheutat minulle ongelmia. Toinen kertoo minulle samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo ole valittamista,se on juoruamista ja häpäisyä.
No jos nämä palstasedän joutavat monologit haluaa näin syvästi välttämättä kokea
- Anonyymi
Sovittu pitää mun puolelta.
- Anonyymi
Mistä olet päätellyt, etten halua selvittää välejä?
- Anonyymi
Et vissiin ikinä meinaa kyllästyä miesoletettu tähän fantasiaan, että tämä palstasetä on epävakaa nainen, joka haluaa setviä vähän asioita sinun kanssa
- Anonyymi
Ei kiinnosta ollaan missään tekemisissä kanssasi ja en tosiaan luota enää pätkääkään.
- Anonyymi
Ok, en tajua kyllä mistä luottamus meni, kun itse olen koko ajan halunnut selvittää asiat kasvotusten.
- Anonyymi
Minuun voi aina luottaa. Semmoista tilannetta ei ole, eikä tule etteikö voisi.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuun voi aina luottaa. Semmoista tilannetta ei ole, eikä tule etteikö voisi.
Naiselta.Heh heh... En ikinä luota enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuun voi aina luottaa. Semmoista tilannetta ei ole, eikä tule etteikö voisi.
Naiselta.Sen takia haluankin selvittää tilanteet, ettei tule vääriä johtopäätöksiä anopalstalla.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh... En ikinä luota enää.
Vähän katkeria aloittajaäijä nämä sinun monologit. Aina löytyy joku houkka näitä fiilistemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh... En ikinä luota enää.
Kannattaisi ♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, en tajua kyllä mistä luottamus meni, kun itse olen koko ajan halunnut selvittää asiat kasvotusten.
Siitä halusta pitää kertoa sille toiselle osapuolellekin 😅
- Anonyymi
Ei täällä kukaan tiedä kuka sinä olet...
- Anonyymi
No miksi kenenkään pitäisi ylipäätään tunnistella ihmisiä ihan päällikkönä näistä palstaäijän avautumisista? Sic
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi kenenkään pitäisi ylipäätään tunnistella ihmisiä ihan päällikkönä näistä palstaäijän avautumisista? Sic
Sinä olet yksi iso sic.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet yksi iso sic.
Kaikki on niin suhteellista. Terkuin t nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on niin suhteellista. Terkuin t nainen
Mut me ei kyllä tulla tekeen mitään siccii bebe. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on niin suhteellista. Terkuin t nainen
Et näytä edes ymmärtävän sanaa sic...
- Anonyymi
Rehellisesti pelkää että meidän välillä tapahtuisi jotain mistä ei ole enää paluuta. Siellä kytee jotain pinnan alla enkä oo varma haluanko että se roihahtaa.
- Anonyymi
mikset?
- Anonyymi
Siis pelkäät sitä? Ei ole pakko tavata. Ainakaan silloin kun sovittiin. Joskus myöhemmin, jos haluat. Mut sopii myös kuten ennenkin. Ei enempää.
- Anonyymi
Eikö olisi silloin helpompaa olla erillään, jos et tahdo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi silloin helpompaa olla erillään, jos et tahdo?
Sitä hän just sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pelkäät sitä? Ei ole pakko tavata. Ainakaan silloin kun sovittiin. Joskus myöhemmin, jos haluat. Mut sopii myös kuten ennenkin. Ei enempää.
Ei me olla vielä sovittu mitään. Odotan kuitenkin siirtoa puoleltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla vielä sovittu mitään. Odotan kuitenkin siirtoa puoleltasi.
Ok, no jos ei olla, niin et ole se keneksi luulin.
- Anonyymi
Samaa ajattelen itsekin. Se pelottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla vielä sovittu mitään. Odotan kuitenkin siirtoa puoleltasi.
Pelkäät että roihahtaa, mitä et tahdo. Mutta haluat kuitenkin tavata? Kannattaisiko ensin päättää mitä tahtoo, niin ei käy vahinkoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset?
Ehkä mä vaan pelkään omia tunteitani. Voihan olla että se ois ihan neutraalia ja pelkään vaan turhaan. Ehkä se helpottaisi ja sain vihdoin sanottua sen mikä painaa mieltä. Toisaalta pelkään jos siinä onkin jotain mitä sitten tapahtuu. Tavallaan mulla on hirveän hyvä olo tullut kun ollaan oltu tekemisissä. Mulle tulee rauhallinen olla hänestä. Vähän liiankin hyvä olo.Mut mä en tiedä pystynkö ikinä olemaan vaan ystävä ehkä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät että roihahtaa, mitä et tahdo. Mutta haluat kuitenkin tavata? Kannattaisiko ensin päättää mitä tahtoo, niin ei käy vahinkoja...
Roihu on jo olemassa, mutta ei välttämättä ihmiselle, joka haluaa sen roihuavan.
Täällä on vähän vaarallista kirjoittaa ilmeisesti, koska kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Mitään muuta en haluakaan kuin tavata ja selvittää asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mä vaan pelkään omia tunteitani. Voihan olla että se ois ihan neutraalia ja pelkään vaan turhaan. Ehkä se helpottaisi ja sain vihdoin sanottua sen mikä painaa mieltä. Toisaalta pelkään jos siinä onkin jotain mitä sitten tapahtuu. Tavallaan mulla on hirveän hyvä olo tullut kun ollaan oltu tekemisissä. Mulle tulee rauhallinen olla hänestä. Vähän liiankin hyvä olo.Mut mä en tiedä pystynkö ikinä olemaan vaan ystävä ehkä en tiedä.
Entä jos hän tunteekin samoin? Kuulostaa kuin se olisi huono asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän tunteekin samoin? Kuulostaa kuin se olisi huono asia.
Ja uusi palstaäijän puutaheinää monologi käsittelyssä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla vielä sovittu mitään. Odotan kuitenkin siirtoa puoleltasi.
Onko tämä miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mä vaan pelkään omia tunteitani. Voihan olla että se ois ihan neutraalia ja pelkään vaan turhaan. Ehkä se helpottaisi ja sain vihdoin sanottua sen mikä painaa mieltä. Toisaalta pelkään jos siinä onkin jotain mitä sitten tapahtuu. Tavallaan mulla on hirveän hyvä olo tullut kun ollaan oltu tekemisissä. Mulle tulee rauhallinen olla hänestä. Vähän liiankin hyvä olo.Mut mä en tiedä pystynkö ikinä olemaan vaan ystävä ehkä en tiedä.
Kuulostaa siltä että sinulla on jo vahvoja tunteita, eikä tilanne tuosta ainakaan helpotu. Minusta sinun olisi hyvä kertoa hänelle, voitte sitten yhdessä miettiä kuinka suhdettanne jatkatte. Jos hän ei tunne samoin, on hän kuitenkin ystäväsi ja varmasti ymmärtää. Parhaassa tapauksessa saatte toisenne. 💕
- Anonyymi
Ei ole mitään selvitettävää. Mitään ei ole tapahtunut palstan ulkopuolella eikä tule tapahtumaan. Onneksi!!!
- Anonyymi
Minä haluaisin selvittää kyllä, vaikka se pelottaakin. Ongelma on että hän ei halua.
- Anonyymi
Tämän keskustelun perusteella aika monella tuntuu olevan haluja selvittää välejä joidenkin kanssa
- Anonyymi
Minusta palstaäijä, eli aloittaja on paukutellut itse suurimman osan vastauksista
- Anonyymi
No eihän ole, eikö sulla ole oikeasti mitään muuta elämää kuin soittaa tätä palstaäijän levyä väärinpäin? Mee töihin ym
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483