Aivan oikein vain kauppiaat hyötyy mauista kun ne ostaa kansan rahoilla niiden kaupoista
Kansan ei osta kun ei varaa kun rahat menee mamujen elöttämiseen
Kuka hyötyy maahan muutosta siis akuista eniten ja niitä,haluaa
8
62
Vastaukset
Voisitko tuon kirjoittaa suomenkielellä? Pelkät suomalaiset sanat eivät riitä, pitää olla myös suomalainen ajatus niitä yhdistämässä!
Kansan raha ON NYKYÄÄN EURO, JOTEN SILLÄ TOSIAAN PITÄÄ TEHDÄ HANKINTANSA!- Anonyymi
Kuka hyötyy maahan muutosta siis mamuista eniten ja niitä, Suomeen haluaa
Aivan oikein vain kauppiaat hyötyy mamuista kun ne ostaa kansan rahoilla niiden kaupoista
Kansan ei osta kun ei varaa kun kansan rahat menee mamujen elättämiseen.
Kauppias kiittää kun kokoomus hakee makuja satosen kanssa ulkomitta
Kansan elätettäväksiAinakin minulle vanhalle työeläkeläiselle on itsellekin riittänyt rahaa elämiseen! Son katsos niin Lyyli, jotta pitää opetella tulemaan omillaan toimeen!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ainakin minulle vanhalle työeläkeläiselle on itsellekin riittänyt rahaa elämiseen! Son katsos niin Lyyli, jotta pitää opetella tulemaan omillaan toimeen!
Kohta se halkeaa tuohon itsekehuunsa !
No , onpahan paskainen loppu ? Anonyymi kirjoitti:
Kohta se halkeaa tuohon itsekehuunsa !
No , onpahan paskainen loppu ?Enemmänhän sitä kehua täällä näkee jotta joku muu vie minun rahani ja syöttää niillä maahantulijoita! Samaa kehuahan se on. Minähän vain kerroin jotta kun on hoitanut asiansa hyvin tai aika hyvin ainakin niin kyllä sitä riittää omaankin suuhun laitettavaa. Vanha sanontahan kertoo, Niin makaat kuin petaat! Ja tuo sopii tähänkin mainiosta joskin se on teillä ay orjilla unohtunut työsopimuksistanne!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ainakin minulle vanhalle työeläkeläiselle on itsellekin riittänyt rahaa elämiseen! Son katsos niin Lyyli, jotta pitää opetella tulemaan omillaan toimeen!
tulehan rovaniemi suomi24 sivulle moktar gubta....manu
- Anonyymi
Kokoomuksen bisneslogiikkaan on aina kuulunut verorahoilla pyörivä talous ja porvareiden taskuihin valuva verovaranto. Ei kokoomus muuhun kykene
- Anonyymi
Moni suomalainen ei ymmärrä puolikkaasta mitään
Luulee olevansa moni miljonääri
Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista ja päättämistä kenelle veeovarat annetaan , köyhille tarpeeseen vain rikkaille jotta saavat vaan lisää ilman tarvetta.
SDP N ansita on kaikki nykyiset edut esim kesälomat , sairaslomaa
Kokoomus haluaa poistaa ne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852230- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721584- 761366
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261204- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401037- 39983