👺👺👺👺👺🤣👺🤣🌺😭👺
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyttämiseen ainoat keinot on lapsiperheiden köyhyyden lisääminen ja kaljan halpeneminen sekä lääkkeiden hinnan nostaminen. Tämä Orpon hallitus on aivan väärällä polulla, jos yritetään taloutta tasapainottaa.
Äänestä SDP👺👺👺👺👺🤣👺🤣🌺😭👺
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyttämiseen ainoat keinot on lapsiperheiden köyhyyden lisääminen ja kaljan halpeneminen sekä lääkkeiden hinnan nostaminen. Tämä Orpon hallitus on aivan väärällä polulla, jos yritetään taloutta tasapainottaa.
Äänestä SDP
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyt
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Miljardeja aseostoon! Sekin maksettava!
- Anonyymi
Rikkaat voisi maksaa aseeet kun heidän rahojen turvaamiseen ne menee ei köyhän vuokra taloon
- Anonyymi
Kappas! Hymiö-osaaja on taas aktivoitunut! Kuinka söpöä!!
- Anonyymi
LISÄÄ TUNNIN RATOJA JYVÄSKYLÄÄN JNE RUOTSIIN
- Anonyymi
Tunnelit! Mitä ne maksaa?
- Anonyymi
Velkaantumista ei pysäytä mikään muu kuin taloussysteemin täydellinen remontti. Ja se ei taas käy yhdenkään maan päättäjälle. Valtion velkojen pois maksamisesta haaveilevalle kannattaa muistella mieleen kuinka kävi Romanialle 80-90 taitteessa. Ja samoin julkisen puolen alasajosta haaveilevalle kannattaa pieni hetki tarkastella nykypäivän Argentiinaa.
- Anonyymi
Persurutto leviää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288