Katselin silmiin seksikästä miestä tänään bussissa ja mielikuvitus lähti liikkeelle. Olisin niin kovasti halunnut suudella häntä.
Suudelma ventovieraalle
8
263
Vastaukset
- Anonyymi
Sepä kun uskaltas sanoo noissa tilanteissa jotain.
- Anonyymi
Niinpä samoin ajattelen monesti kaupassa kun katseet kohtaa jonkin ihanan näköisen naisen kanssa. Olen monta kertaa ajatellut, että kun uskaltaisi, jollekin sanoa, että hei, olet todella hyvän näköinen tms.
- Anonyymi
Pitäisi uskaltaa sanoa. Jos kauniisti sanoo, niin sitähän luulisi toisen olevan vain otettu.
Kokeillaanko seuraavan kerran? Elämä on lyhyt.
Enkä tarkoita tuota suutelemista, niinhän ei voi tehdä, mutta kauniista sanoista ei kukaan saa suuttua.
-Ap- Anonyymi
Kokeillaan. Sillä eihän sitä tiedä vaikka kohdattaisiin juuri oikea henkilö.
Ajattele, jos minä olenkin se, jota katselin ja minä ajattelin, voi miten ihana nainen seisoo edessäni. Ja emme ikinä saaneet sanotuksi sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeillaan. Sillä eihän sitä tiedä vaikka kohdattaisiin juuri oikea henkilö.
Ajattele, jos minä olenkin se, jota katselin ja minä ajattelin, voi miten ihana nainen seisoo edessäni. Ja emme ikinä saaneet sanotuksi sitä.Jes, näin aion toimia, kun seuraava tilanne tulee. Ja jos joku sanoisi itselleni jotakin kivaa, lupaan ottaa sen hyvin, en nolaa, vaikka itseä ei juuri silloin se henkilö kiinnostaisikaan. Hän on kuitenkin ollu rohkea ja aukaissut suunsa.
Itseasiassa, mulle eräs mies sanoi hyvät päivän jatkot ja nähdään, ihan spontaanisti, tässä yks päivä. Ja voin kertoa, että koko päivän oli niin hyvä olo siitä.
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes, näin aion toimia, kun seuraava tilanne tulee. Ja jos joku sanoisi itselleni jotakin kivaa, lupaan ottaa sen hyvin, en nolaa, vaikka itseä ei juuri silloin se henkilö kiinnostaisikaan. Hän on kuitenkin ollu rohkea ja aukaissut suunsa.
Itseasiassa, mulle eräs mies sanoi hyvät päivän jatkot ja nähdään, ihan spontaanisti, tässä yks päivä. Ja voin kertoa, että koko päivän oli niin hyvä olo siitä.
-ApMinä lupaan myös, jos huomaan, että joku nainen hymyilee minulle, kun katson hänelle. Sanon varmasti päivää, näytät hyvälle. Ehkä vielä, toivottavasti nähdään pian taas
Voi kun vaikka tapasin sinut ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lupaan myös, jos huomaan, että joku nainen hymyilee minulle, kun katson hänelle. Sanon varmasti päivää, näytät hyvälle. Ehkä vielä, toivottavasti nähdään pian taas
Voi kun vaikka tapasin sinut apTuohan olisikin mukavaa, kun joku kaunis nainen sanoisi: "Hei, saanko suudella sinua, mieleni tekee!" Antaisin luvan, ja suutelisimme pitkään ja lopulta kielemme pyörisivät toistensa ympärillä. Vaikkei siitä sen kummempaa seuraisikaan, olisi jo tuo akti kovin voimaannuttava. T. Mies
- Anonyymi
Uskallustapa niin . Aikoinaa joskus 1986 tai niillämain , Kohtasin Porvoon Seura Hovissa viehättävä naisen. Ikäeroa oli , eipä se häirinnyt . Katse osui suoraan sydämmeeni , tunsi sellaista mitä en osannut odottaa. Selvisi myöhemmin että hän oli Leski rouva. Ihana ihminen , tanssitaitoinen ja myöhemmin illasta suudellessani tuntui kuin polvet pettäisivät. Seurustelimme jonkin aikaa. Suren sitä että tiemme erkanivat.
Nykyisin asun kauempana , kesäisin käyn joskus Uudellamaalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161