Maailma puskee sotaa, väkivaltaisuutta ja vihaa ihmiskunnan keskuuteen.
Rauhan voimien olisi noustava sotaa vastaan kaikkialla.
Olethan rauhanomainen mies tai nainen?
25
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkia kansalaisia tarvitaan rauhantyöhön. Maailma on vaarassa tuhoutua.
- Anonyymi
Olen sodan vastustaja. Haukkukoon sotaiset porvarit mutta en peru. Lisävahvistus tuli telkkarin gaza-ohjelman mukana tänä iltana.
Olemattoman jumalolennon nimissä tuhotaan raa,asti kahden miljoonan ihmisen kodit.
- Anonyymi
Sota tuhoaa luontoakin. Tätä ei yleensä huomata.
- Anonyymi
Jos vois mennä katsoon Ukrainan tilannetta sodan loputtua niin mahtaisko kysyä; kannattiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vois mennä katsoon Ukrainan tilannetta sodan loputtua niin mahtaisko kysyä; kannattiko?
Sota on kyvyttömän hätäkeino.
- Anonyymi
Kyllä.
Sota on tappamista. Tappaminen puolestaan on oikeudessa tuomittava rikos.- Anonyymi
Oman maansa puolustaminen ei ole mikään rikos vaan oikeutettu hyväksytty toimi. Sen sijaan joka ei halua maataan puolustaa syyllistyy maanpetturuuteen ja sellainen ansaitsee teloituksen. Sodan laki on sellainen.
- Anonyymi
Sinimustien (natsipuolue) edustaja on saatu kiinni tappamisen puolustelusta??
- Anonyymi
Aloitus ei ole huomioinut muunsukupuolisia ,,,,?
- Anonyymi
Sinimusta ehti tännekin. Sai tehtyä palveluksen Fyyrerilleen. Fyyrer kirjoitti väkivaltamääräyksen!!!
- Anonyymi
Sinimustalaiset fasistit saisivat mennä Ukrainaan omien natsiensa seuraan.
- Anonyymi
Oikea aika selvittää uusfasismin esiintymisestä. MV-lehden aikaiset fasistit ovat joko ylenneet tai kadonneet ja Perussuomalaisista on löydetty uusia fasisteja.
Jotkut Ukrainan sodassa olevat esiintyvät fasismin mukaisesti.- Anonyymi
Miten sellainen voi olla fasisti joka puolustaa ukrainalaisten käymää taistelua maansa itsenäisyyden puolesta idän karhua vastaan.
Ukrainaa on avustettava kaikin mahdollisin asein jotta he voivat pitää maansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen voi olla fasisti joka puolustaa ukrainalaisten käymää taistelua maansa itsenäisyyden puolesta idän karhua vastaan.
Ukrainaa on avustettava kaikin mahdollisin asein jotta he voivat pitää maansa.Fasistihan ei puolusta lainkaan Ukrainaa. Niin ukrainalaisnatsit kuin kuin suomalaiset sellaiset pyrkivät ainoastaan Hitlerin kaltaisen fasismin kera valloittaa maailma.
- Anonyymi
En voi käsittää miten kukaan voisi rakastaa hävitystä.
- Anonyymi
En käsitä minäkään, kun katselee millaista hävitystä ryssä on saanut aikaan Ukrainassa. Ikävää että meillä on tuollainen idän peto vielä naapurina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä minäkään, kun katselee millaista hävitystä ryssä on saanut aikaan Ukrainassa. Ikävää että meillä on tuollainen idän peto vielä naapurina.
Ihailet kuitenkin Ukrainan ja natomaiden aseilla tehtyä hävitystä?
Jokainen pienikin ilme sodan suuntaan on palkkatyöläisen kukkarosta pois, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailet kuitenkin Ukrainan ja natomaiden aseilla tehtyä hävitystä?
Jokainen pienikin ilme sodan suuntaan on palkkatyöläisen kukkarosta pois,Ihailen suuresti Ukrainan kansan taistelua omasta itsenäisyydestään. Heillä on kysymys omasta isänmaastaan, ryssällä on puolustettava vain Putinin hulluja päämääriä Ukrainan maaperällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailen suuresti Ukrainan kansan taistelua omasta itsenäisyydestään. Heillä on kysymys omasta isänmaastaan, ryssällä on puolustettava vain Putinin hulluja päämääriä Ukrainan maaperällä.
Siinä tuli alaikäisen fasistiksi kasvatettavan pojan lausunto. Valitettavasti muualla käytävät sodatkin nostavat joillekin mielihyvää.
Ukraina säilyy itsenäisenä. Kukaan ei sitä estä. Ukrainan sodan seuraukset näkyvät vasta rauhansopimuksessa.
Miksi ette pysy natsien keskustelupalstalla? Siellä teitä ylistetään.
- Anonyymi
Olen rauhaomainen. En hyväksy sotaa ratkaisukeinona.
- Anonyymi
Kun on pakko puolustaa kotia ja isänmaata, silloin ovat keinot ainoastaan omissa käsissä lähteä taisteluun rintamalle yhdessä muiden kanssa torjumaan vihollista joka yrittää vallata kaiken mitä sinulla on.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että neuvottelu on sotaa parempi ratkaisu.
- Anonyymi
Sääli vain ettei fasistinen ja imperialistinen natZivenäjä ja sen sotakiimainen johto halua neuvotella, eikö olekin?
- Anonyymi
Olen Rauhan mies
- Anonyymi
On surkeaa nähdä kun kelmit parjaavat sodan vastustajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882888Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4732200- 891562
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501316Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 72853
- 30822
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12800Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75776Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41757