Ketkä Pudasjärvellä kannattaa tuulivoimaa? Ensisijaisesti muualta tänne potkitut virkamiehet,ja etenkin ihmiset jotka ei omista maata ees kynsiensä alta.Täällä se kateus,ja toisen omaisuudella pitää päästä kaikkien hyötymään siitä.Kaupungin päättäjät,kaupungin hallitus ja valtapuolue on vuosia vain tehnyt huonoja päätöksiä.Äänestän nyt uutta ihmistä läpi,entiset on kyllä jo näyttäneet osaamisensa.Toivottavasti näin jokaisessa puolueessa ajateltas,nyt ei kurkoteta toisten taskuihin ja tuulivoimaa ihanoimalla olemme voimayhtiöitten kätyreitä.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Pappa on tuhkamu na
- Anonyymi
Sinä sen parhaiten tiedät
- Anonyymi
pakkoko se on vuokrata maita tuuliyhtiölle jos et halua. pijä rämeikkösi.
- Anonyymi
Tyhmä kommentti. Muut maan omistajat vieressä kärsii sähkön siirrosta kantaverkkoon. Ei se myllyn sähkö tuulen mukana kulje sinne. Taidatkin olla noita tyhmiä päättäjiä tai se maaton idiootti.
- Anonyymi
Maan vuokraamisesta voisi saada jopa rahaa.
Sellaista rahaa jota rämeikkö ei eläissään tuota.
- Anonyymi
Aivan,politikot munaneet kaupungin kassan Suviseuroihin,Syötteeseen..nyt yksityisten alettava heittään pelastusrengasta,mitä apua ei saa rauhanyhdistyksen suunalta.
- Anonyymi
Miten papan oman kassan laita on nyt?
- Anonyymi
Ja Jääliin muutto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla varmasti kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jääliin muutto?
Oikein odotat että pääset tupareihin jatkaan sitä mihin täällä jäit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mie se vain olen pitäny kassani ja kassini kunnosa. muutennii olen kasehtiny maallista mammonaa reilusti.
- Anonyymi
Hotelli Iso-Syöte aloittaa pääsiäisen jälkeen laajennuksen. Taitaa Papalla kyr piä.
- Anonyymi
Joka niemeen notkoon ja saarelmaan tuulimyllyn tahtoisin pystyttää.
- Anonyymi
Vaalit lähenee niin kiima kiihtyy kun persuilla kannatus laskee.
- Anonyymi
No persuilla ei ookkaan tenu-ukkoja ja vanhoja kommunisteja listoilla kuten....😉😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400