ei ainoastaan Ukrainan aselevosta ja antautumisesta, vaan koko Euroopan tulevaisuudesta ja ehdoista sekä jopa siitä, mitä tulevaisuudessa EU saa tehdä, kenen kanssa kauppaa käydä ja mitä ostaa milläkin ehdoilla. Trump neuvottelee Putinin kanssa kaasusopimukset Nord Stream putkien kautta Saksaan Saksalta kysymättä yhtikäs mitään, Ukrainan EU jäsenyydestä ja nato jäsenettömyydestä, vaikka itse on eroamassa natosta jne.
Sen sijaan Trump ja Putin eivät keskustele sotarikoksista, eivät vihreästä siirtymästä, eivät muovipullojen korkeista, eivät erilaisista tasa-arvoista, eivät sanan- ja mielipiteenvapaudesta, eivät perustuslaista jne.
Vaikuttaa siltä, että EU jäänyt oman woke-kuplansa sisään ja kiertää sitä näkemättä sen ulkopuolista maailmaa ennekuin kupla puhkaistaan muiden toimesta.
EU mikromanageroi ja vatuloi samaan aikaan, kun Trump ja Putin neuvottelee,
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi elämässä olen havainnut, että on paljon vaikeampaa johtaa jotain asiaa kuin vikistä vierestä. Eu’sta on tullut vikisijää tyyliin: ”Meitä ei hyväksytä, kun me ollaan niin vihreitä ja niin suvaitsevaisia. Me vaan haluamme olla ja elää, meitä ei saa kiusata, kun se ei ole hyväksyttävää.” EUn fataalinen ajatusvirhe on, että muut kansat haluaisivat olla ja elää kuin sosialistisessa EU’ssa. He eivät todella halua. Joten voisiko EU jättää sosialismin levityksen vähemmälle varsinkin, kun se näyttää olevan todellisuudessa kovin diktatuuriin tähtäävä.
- Anonyymi
Putin pyytää ja anoo Trumpilta turvatakuita ehtona tulitaukosopimukseen naton aggressioita vastaan. Ja totta kai Trump turvaa ystävänsä, sillä eihän Venäjä ikinä tehnyt ja halunnut muuta kuin turvata rajojaan yhä laajemmilla turva alueilla.
Dealer Trump ryssi pahemmin kuin ryssää diilinsä. - Anonyymi
Lännen media jäi taas kerran kiinni valheista. Kaikki mediat väittivät, että Putin antoi Witkofin odottaa 8 tuntia ennen neuvotteluita.
Täyttä valhetta taas kerran, kerrotaan Valkoisesta Talosta. EU ja media yrittävät heittää kapuloita Ukrainan rauhanneuvotteluita vastaan ja saada sodan jatkumaan ikuisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767