EU mikromanageroi ja vatuloi samaan aikaan, kun Trump ja Putin neuvottelee,

Anonyymi-ap

ei ainoastaan Ukrainan aselevosta ja antautumisesta, vaan koko Euroopan tulevaisuudesta ja ehdoista sekä jopa siitä, mitä tulevaisuudessa EU saa tehdä, kenen kanssa kauppaa käydä ja mitä ostaa milläkin ehdoilla. Trump neuvottelee Putinin kanssa kaasusopimukset Nord Stream putkien kautta Saksaan Saksalta kysymättä yhtikäs mitään, Ukrainan EU jäsenyydestä ja nato jäsenettömyydestä, vaikka itse on eroamassa natosta jne.

Sen sijaan Trump ja Putin eivät keskustele sotarikoksista, eivät vihreästä siirtymästä, eivät muovipullojen korkeista, eivät erilaisista tasa-arvoista, eivät sanan- ja mielipiteenvapaudesta, eivät perustuslaista jne.

Vaikuttaa siltä, että EU jäänyt oman woke-kuplansa sisään ja kiertää sitä näkemättä sen ulkopuolista maailmaa ennekuin kupla puhkaistaan muiden toimesta.

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi elämässä olen havainnut, että on paljon vaikeampaa johtaa jotain asiaa kuin vikistä vierestä. Eu’sta on tullut vikisijää tyyliin: ”Meitä ei hyväksytä, kun me ollaan niin vihreitä ja niin suvaitsevaisia. Me vaan haluamme olla ja elää, meitä ei saa kiusata, kun se ei ole hyväksyttävää.” EUn fataalinen ajatusvirhe on, että muut kansat haluaisivat olla ja elää kuin sosialistisessa EU’ssa. He eivät todella halua. Joten voisiko EU jättää sosialismin levityksen vähemmälle varsinkin, kun se näyttää olevan todellisuudessa kovin diktatuuriin tähtäävä.

• Anonyymi

Putin pyytää ja anoo Trumpilta turvatakuita ehtona tulitaukosopimukseen naton aggressioita vastaan. Ja totta kai Trump turvaa ystävänsä, sillä eihän Venäjä ikinä tehnyt ja halunnut muuta kuin turvata rajojaan yhä laajemmilla turva alueilla.
      Dealer Trump ryssi pahemmin kuin ryssää diilinsä.

• Anonyymi

Lännen media jäi taas kerran kiinni valheista. Kaikki mediat väittivät, että Putin antoi Witkofin odottaa 8 tuntia ennen neuvotteluita.
      Täyttä valhetta taas kerran, kerrotaan Valkoisesta Talosta. EU ja media yrittävät heittää kapuloita Ukrainan rauhanneuvotteluita vastaan ja saada sodan jatkumaan ikuisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1956
    Aihe