Hallitus patistaa työttömiä töihin ansioturvan leikkauksilla. Se arvioi porrastuksen kohentavan työllisyyttä.
Hallitus patistaa työttömiä töihin leikkauksilla ansioturvaan
68
440
Vastaukset
- Anonyymi
🤔🤔🤔 Miksi sitten työttömyys kasvaa.
- Anonyymi
.ja täytyy sanoa
- Anonyymi
Työttömille vaan peilit käteen, sieltä se työttömyyden syy näkyy...
- Anonyymi
Sait vastauksen peilistä, joten hyvä kun selvisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait vastauksen peilistä, joten hyvä kun selvisi.
Minulla on ihan erilainen peili.
Sieltä näkyy pitkän työuran tehnyt ja hyvän eläkkeen tienannut eläkeläinen.
Katsokaa tekin siihen peiliinne ja jos sieltä näkyy työtön, niin menkää töihin ja lopettakaa ulinanne.
Onnenne on ihan omissa käsissänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa tekin siihen peiliinne ja jos sieltä näkyy työtön, niin menkää töihin ja lopettakaa ulinanne.
Onnenne on ihan omissa käsissänne.nii'miekii koti-tilalla elelin,
tukiaisilla ostelin mehtäpalstoja,
töitä en tehnä kun sua siitä näppyjä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii'miekii koti-tilalla elelin,
tukiaisilla ostelin mehtäpalstoja,
töitä en tehnä kun sua siitä näppyjä...Voi sinnuu raukkoo...
sen tauttakos sinusta
viherkommunisti tuli...? - Anonyymi
Mitä se märkäkorva on tietävinään? Sinä et ole helvettiä nähnytkään, et ryssän etkä muuta!
Ei sitä kuule silloinkaan sinun tapaiset vötkylät töitä viitsineet tehdä, ulisivat vain niin kuin sinä nyt ja hakivat sossusta rahaa.
Nyt on ihan samalla tavalla töitä kuin silloinkin, mutta kun teistä vökäleistä ei ole työelämään, ei kerralla minkään tekijäksi.
Helppo homma pitäisi olla ja johtajan palkka ja lyhyet päivät että teidän korkeudellenne kelpaisi.
Hävetkää stnat ja menkää töihin! Ja syy työttömyyteenne todellakin näkyy sieltä peilistä. - Anonyymi
Mäne inisemmään työvoimatoimistoon peilis kanssa, niin saat oikean vastauksen.
Äläkä ala inisemmään virkailijoille, sillä kyllä ne tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäne inisemmään työvoimatoimistoon peilis kanssa, niin saat oikean vastauksen.
Äläkä ala inisemmään virkailijoille, sillä kyllä ne tietää.Sellainen ymmärryskyky sinulla...
Väännetäänkö rautalangasta?
'En tarvitse työvoimatoimistoa, koska olen pitkän työuran tehtyäni nyt hyvällä eläkkeellä.'
Lue oikein hitaasti tuo, jos vaikka ymmärtäisit.
Vilkaise nyt vaan sinne peiliin että näet sen työttömyytesi syyn, etkä syyttele muita saamattomuudestasi. Sen jälkeen ala mieheksi ja tee jotakin elämällesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen ymmärryskyky sinulla...
'En tarvitse työvoimatoimistoa, koska olen pitkän työuran tehtyäni nyt hyvällä eläkkeellä.'
Vilkaise nyt vaan sinne peiliin että näet sen työttömyytesi syyn, etkä syyttele muita saamattomuudestasi. Sen jälkeen ala mieheksi ja tee jotakin elämällesi.tottuushan se napsahti niin kipiästi ohtaan,
et viesti piti poistaa,
olethan sinä kertonut ihmeellisiä tarinoita työuraltasi,
siis tarinoita... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaise nyt vaan sinne peiliin että näet sen työttömyytesi syyn, etkä syyttele muita saamattomuudestasi. Sen jälkeen ala mieheksi ja tee jotakin elämällesi.Eläkkellä ei tarvitse töitä tehdä, joten katsohan uudestaan sinne peiliisi ja jatka sitä ruikuttamistasi. Toiset nauttii eläkkeestä, mutta sinä keskityt ruikuttamiseen. Onko elämä tosiaan niin vaikeaa eläkkeellä, jotta täällä pitää ruikuttaa eläkkeestä nauttimisen sijaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkellä ei tarvitse töitä tehdä, joten katsohan uudestaan sinne peiliisi ja jatka sitä ruikuttamistasi. Toiset nauttii eläkkeestä, mutta sinä keskityt ruikuttamiseen. Onko elämä tosiaan niin vaikeaa eläkkeellä, jotta täällä pitää ruikuttaa eläkkeestä nauttimisen sijaan?
Minä tiedän, koska olen elänyt, tehnyt työni ja ansainnut eläkkeeni.
Te ette ole saanut aikaan yhtään mitään, edes ammattia ja työpaikkaa itsellenne.
Muut joutuu teitä elättämään, oletteko ylpeitä itsestänne?
Nouskaa seisomaan, katsokaa siihen peiliin ja tehkää jotakin itsenne hyväksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottuushan se napsahti niin kipiästi ohtaan,
et viesti piti poistaa,
olethan sinä kertonut ihmeellisiä tarinoita työuraltasi,
siis tarinoita...Sinä nyt et ymmärtäisi tehdä elämällesi mitään itse, vaikka lekalla otsaan lyötäisiin.
Kaikki pitäisi saada valmiina käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nyt et ymmärtäisi tehdä elämällesi mitään itse, vaikka lekalla otsaan lyötäisiin.
Kaikki pitäisi saada valmiina käteen.nuinko kovasti se talikkokommunistia hävettää,
että on elämänsä elänyt toisten siivellä... - Anonyymi
Siinä taas yksi urvelo peräkammarin puolelta peilistään katsoo maailmaa ja samaa unta näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ette ole saanut aikaan yhtään mitään, edes ammattia ja työpaikkaa itsellenne.
Nouskaa seisomaan, katsokaa siihen peiliin ja tehkää jotakin itsenne hyväksi!Sinä et tiedä yhtään mitään toisista. Toiset elää eläkkeellä, mutta sinä se vaan ruikutat. Sitäkö se eläkkeellä eläminen on, että täällä pitää ruikuttaa päivästä toiseen samaa virttä? Hanki vaikka harrastus Miedon Juhan tyyliin. Sauvakävely luonnossa on hyvä harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnenne on ihan omissa käsissänne.Tarinoita, tarinoita se vätys tänne rustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään toisista. Toiset elää eläkkeellä, mutta sinä se vaan ruikutat. Sitäkö se eläkkeellä eläminen on, että täällä pitää ruikuttaa päivästä toiseen samaa virttä? Hanki vaikka harrastus Miedon Juhan tyyliin. Sauvakävely luonnossa on hyvä harrastus.
Sauvakävelyä sängyssä, niin ei palellu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään toisista. Toiset elää eläkkeellä, mutta sinä se vaan ruikutat. Sitäkö se eläkkeellä eläminen on, että täällä pitää ruikuttaa päivästä toiseen samaa virttä? Hanki vaikka harrastus Miedon Juhan tyyliin. Sauvakävely luonnossa on hyvä harrastus.
Juu, katsos eläkkeellä joutaa vaikka vähän morkkaamaan työtä vieroksuvia vötkylöitä, niitä jotka ovat koko iän ottaneet päähän, mutta ei ole töissä ollessa joutanut huomioimaan.
Ja ihan tarpeeksi olen elämäntapatyöttömiä nähnyt, että tiedän niistä myös puhua.
Minusta hiihto on kyllä paljon monipuolisempi laji kuin dementiakävely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinoita, tarinoita se vätys tänne rustaa.
No neee....
Vaikeehan se on viherpunukan uskoo
jotta joku on tehnä töitähi elläissään
ja tienannu muutahi ku kansaneläkkeen...
Punukka ei tiijä muuta ansiotulloo
kun rahaseinän... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yksi urvelo peräkammarin puolelta peilistään katsoo maailmaa ja samaa unta näkee.
Vilkaisehan siihen peiliisi ja lopeta tuo säälittävä ruikutus.
Pistä asiasi kuntoon, äläkä odota valmista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, katsos eläkkeellä joutaa vaikka vähän morkkaamaan työtä vieroksuvia vötkylöitä, niitä jotka ovat koko iän ottaneet päähän, mutta ei ole töissä ollessa joutanut huomioimaan.
Ja ihan tarpeeksi olen elämäntapatyöttömiä nähnyt, että tiedän niistä myös puhua.
Minusta hiihto on kyllä paljon monipuolisempi laji kuin dementiakävely.Hiihto on junttien laji. Eläkkeellä joutaa siis valittamaan mieluisan tekemisen sijaan?
Joillekkin se eläkkelle jääminen on elämän vaikeimpia asioita.
Jos meinaat ääntä saada kuluumaan, niin kannattaa suunnata torille ja julkisille paikoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hiihto on kyllä paljon monipuolisempi laji kuin dementiakävely.Luuletko täällä huutelulla olevan jotain merkitystä?
Eläkkeellä sulla on aikaa, joten mene kertomaan tarinoita vaalikojuille.
Vaalikojuilla on naamaa/väriä moneen lähtöön.
Voivat vaikka tarjota sitä peiliä. 👳👲🧔🧔♂️🧔♀️👳♂️👳♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihto on junttien laji. Eläkkeellä joutaa siis valittamaan mieluisan tekemisen sijaan?
Joillekkin se eläkkelle jääminen on elämän vaikeimpia asioita.
Jos meinaat ääntä saada kuluumaan, niin kannattaa suunnata torille ja julkisille paikoille.Mistäs tiedät etteikö tuolle valittaminen olisi sitä mieluista tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaise nyt vaan sinne peiliin että näet sen työttömyytesi syyn, etkä syyttele muita saamattomuudestasi. Sen jälkeen ala mieheksi ja tee jotakin elämällesi.Olen aina ihmetellyt näitä minä minä minä tyyppejä . He ovat kuin hevosia, joilla on silmälaput silmien sivuilla. Heille maailma on putki, jossa minä minä minä pärjäsin, joten ala sinäkin mieheksi ja mene töihin. Elämä ei kuitenkaan ole tällä tavalla yksinkertaistettavissa, vaikka yksinkertainen minäkeskeinen ihminen näin voi jopa vilpittömästi ajatella. Olen itsekin tehnyt pitkän työuran erittäin kuluttavilla aloilla ja päässyt kohtalaisen terveenä hiljattain eläkkeelle, mutta ymmärrän ihmisten erilaisia mahdollisuuksia elämässä, paljon on myös onnesta kiinni , minkälaiset lähtökohdat on saanut. Ymmärrän kyllä, että myös pinnareita ja väärinkäyttäjiä on, mutta heitä on marginaalisen vähän. Useimmat yrittävät niillä mahdollisuuksilla jota heille on suotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät etteikö tuolle valittaminen olisi sitä mieluista tekemistä?
Voi olla sille ihan jokapäivästä. Työuran jälkeen on aikaa valittaa vaikka "työkseen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nouskaa seisomaan, katsokaa siihen peiliin ja tehkää jotakin itsenne hyväksi!Kovasti tuntuu olevan "varmaa" tietoa ihmisistä. Ihan vaan näin eläkeläisenä kommentoin, Hartikaiselta jäin eläkkeelle jos tuo tieto riittäs kumoamaan tuon sinun väitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä minä minä minä tyyppejä . He ovat kuin hevosia, joilla on silmälaput silmien sivuilla. Heille maailma on putki, jossa minä minä minä pärjäsin, joten ala sinäkin mieheksi ja mene töihin. Elämä ei kuitenkaan ole tällä tavalla yksinkertaistettavissa, vaikka yksinkertainen minäkeskeinen ihminen näin voi jopa vilpittömästi ajatella. Olen itsekin tehnyt pitkän työuran erittäin kuluttavilla aloilla ja päässyt kohtalaisen terveenä hiljattain eläkkeelle, mutta ymmärrän ihmisten erilaisia mahdollisuuksia elämässä, paljon on myös onnesta kiinni , minkälaiset lähtökohdat on saanut. Ymmärrän kyllä, että myös pinnareita ja väärinkäyttäjiä on, mutta heitä on marginaalisen vähän. Useimmat yrittävät niillä mahdollisuuksilla jota heille on suotu.
Eikäs sitä silmälappuilua ole sekin kun "minusta ei ole mihinkään, eikä kukaan ota töihin kun en osaa mitään, niin ei muillakaan saa olla asiat sen paremmin..."?
Ihan vastaava rajoittunut näkökulma...
- Anonyymi
Ei ole leikkauksia.Maksetaan vain vähemmän euroja.Vätkylät onnesta mykkänä.
- Anonyymi
Paremmin kävisi tämä päivärahoista tinkiminen, jos olisi töitä tarjolla. Monikin on kusessa sen vuoksi, kun ammattitaito ja vapaat työpaikat eivät kohtaa. Pitäisi varmaan ruveta panostamaan uudelleen koulutukseen sellaisille aloille, jossa työtä olisi tarjolla.
- Anonyymi
Oikea asenne! Siten se peilin tarvekin vähenee... 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea asenne! Siten se peilin tarvekin vähenee... 👍
bbuuuuaahahahhaa,
peräkammarin nettosaaja peukuttaa,
omia nyyhkyjä sepustuksijaan...
- Anonyymi
Olen heti valmis talvisin ruohonleikkaajaksi ja kesällä jääsurffaajaksi, jos voi tehdä etänä. Ei voi yrityksen puutteesta syyttää.
- Anonyymi
mie voisin olla keällä peruskoulun opettaja,
talvella sisävesilaivan kapteeni...
- Anonyymi
Eläkeläisten hyvä valittaa, saavat 5-kertaista eläkettä minkä ovat oikeasti maksaneet. Luulisi olevan tyytyväinen kun nykyiset työikäiset maksavat makoilun. Eläkkeitä leikkaamalla saataisiin talous kuntoon ja nykyisille työläisille pienemmät maksut.
- Anonyymi
Minulla vain 3 mistä saisi 2 lisää?
- Anonyymi
Niin työssä käyvät maksaa, eli ei siis aiheuta sinulle kustannuksia, pummi.
- Anonyymi
Isot ikäluokat ovat varastaneet kaiken ja ovat hyvillä eläkkeille ja olihan se helppoa kun oli sama työnantaja 40v ja muutenkin töitä oli tarjolla joka paikassa.Nykyään saa töitä etsiä ihan töikseen ja jos pääsee edes haastatteluun niin on ihme.Itse kun olen vanha niin eipä taida mitään eläkkeitä edes olla tai se on niin pieni ettei riitä edes vuokraa ja eipä taida silloin mitään tukiakaan olla joten ei muuta kuin kadulla asua vanhana ja tälläistä maata pitäis lähteä puolustamaan ja antamaan oma henkensä.Älkää nyt viitsikö! naurattaa 😆,en varmasti lähde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot ikäluokat ovat varastaneet kaiken ja ovat hyvillä eläkkeille ja olihan se helppoa kun oli sama työnantaja 40v ja muutenkin töitä oli tarjolla joka paikassa.Nykyään saa töitä etsiä ihan töikseen ja jos pääsee edes haastatteluun niin on ihme.Itse kun olen vanha niin eipä taida mitään eläkkeitä edes olla tai se on niin pieni ettei riitä edes vuokraa ja eipä taida silloin mitään tukiakaan olla joten ei muuta kuin kadulla asua vanhana ja tälläistä maata pitäis lähteä puolustamaan ja antamaan oma henkensä.Älkää nyt viitsikö! naurattaa 😆,en varmasti lähde
Joku apina kohta tänne peiliä tunkee, mutta ei siitä kannata välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että sitä sinulta tositilanteessa kysytään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja tälläistä maata pitäis lähteä puolustamaan ja antamaan oma henkensä.Älkää nyt viitsikö! naurattaa 😆,en varmasti lähde"
Sinusta nyt ei olisikaan mitään puolustamaan, mokoma vetämätön vellihousu.
- Anonyymi
Miksi eivät ota töihin???
- Anonyymi
Koska ei osaa eikä jaksa mitään.
- Anonyymi
Saahan sitä arvioida vaikka mitä, mutta jos yrityksillä ei ole kykyä/halua työllistää, niin siinä ei "Satu-Petterin" arvioilla ole paskankaan merkitystä.
Todellisuudessa hallituksen tavoitteena on tehdä huomattava tulonsiirto palkansaajalta -> pääomalle, ja mieluummin tämän hallituskauden aikana. Siihen tarvitaan näitä "arvioita".
Tollot äänesti kaltaisensa Arkadialle päättämään ja nyt sitten itketään.
Muistakaa nuo kokoomuslaisten, persujen, kristillisten ja ruåttalaisten touhut hallituksessa. Älkää äänestäkö heitä sen enempää näihin tuleviin valtuustoihin kuin seuraavaan eduskuntaankaan.- Anonyymi
Yritykset kyllä työllistää sen verran kuin se yritystoiminta työvoimaa tarvitsee, mutta vain sellaisia joista on yritykselle todellista hyötyä.
Laiskojen sätkänkäärintään ja kännykän näpräämiseen erikoistuneiden 'ammattilaisten' saattaa olla vaikeampi työllistyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritykset kyllä työllistää sen verran kuin se yritystoiminta työvoimaa tarvitsee, mutta vain sellaisia joista on yritykselle todellista hyötyä.
Laiskojen sätkänkäärintään ja kännykän näpräämiseen erikoistuneiden 'ammattilaisten' saattaa olla vaikeampi työllistyä.Eivät vastaa puhelimeen, koska se on usein äänettömällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät vastaa puhelimeen, koska se on usein äänettömällä.
Kyllä sika laiskuudelleen aina syyt löytää, milloin on kärsä kipeä, milloin maa jäässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskojen sätkänkäärintään ja kännykän näpräämiseen erikoistuneiden 'ammattilaisten' saattaa olla vaikeampi työllistyä.09:13:16 Kännykän näpräämisestä puheenollen, katsopas telkkarista eduskunnan täysistunto lähetyksiä.!! Hyvin ovat työllistyneet ja aika hyvällä palkalla ja eduilla...
Jopa ministeriaitiossa, ei kiinnosta valtakunnan asiat, vaan enempi vaan se kännykkä vetää puoleensa.
SIITÄKÖ NIILLE MAKSETAAN.???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
09:13:16 Kännykän näpräämisestä puheenollen, katsopas telkkarista eduskunnan täysistunto lähetyksiä.!! Hyvin ovat työllistyneet ja aika hyvällä palkalla ja eduilla...
Jopa ministeriaitiossa, ei kiinnosta valtakunnan asiat, vaan enempi vaan se kännykkä vetää puoleensa.
SIITÄKÖ NIILLE MAKSETAAN.????Mistäs sinä tiedät ettei valtakunnan asiat kiinnosta ja mitä siellä näprätään?
No et mistään, kunhan omia kuvitelmiasi täällä latelet.
Olisit mennyt sinne itse hyvällä palkalla istumaan, mutta kun sinusta ei ole edes alkeellisimpaan työhommaan, joten ota nyt vain se peili käteesi, sillä työttömyytesi syy näkyy siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät ettei valtakunnan asiat kiinnosta ja mitä siellä näprätään?
No et mistään, kunhan omia kuvitelmiasi täällä latelet.
Olisit mennyt sinne itse hyvällä palkalla istumaan, mutta kun sinusta ei ole edes alkeellisimpaan työhommaan, joten ota nyt vain se peili käteesi, sillä työttömyytesi syy näkyy siitä.17:27:45 Olettaisin, että sinäkin tiedät, miltä matkapuhelin näyttää? Ainakin uskoisin näin, voin olla väärässäkin, jos sinulla onkin vielä lankaliittymä.
Ja mitä minun töihini tulee, ne on tehty ja takana päin.
Ja jos samaan pystyt, nostan sinullekin hattua.!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17:27:45 Olettaisin, että sinäkin tiedät, miltä matkapuhelin näyttää? Ainakin uskoisin näin, voin olla väärässäkin, jos sinulla onkin vielä lankaliittymä.
Ja mitä minun töihini tulee, ne on tehty ja takana päin.
Ja jos samaan pystyt, nostan sinullekin hattua.!!Tiedätkös sinä mitä kaikkia toimintoja siinä älypuhelimessa on?
Olisiko siinä vaikka viestisovelluksia joita päättäjät käyttävät työtehtävissään?
No sittenhän me olemme samassa 'ammatissa', itselläkin jo 7 vuotta tätä 'uraa' takana.
Ei vaan aina jaksa näitä ruikuttajia, joille kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi ja valmiina eteen, ilman että itse tekisivät itsensä hyväksi mitään.
Oikeuksia ja vapauksia pitäisi olla, mutta ilman velvollisuuksia.
Työttömyyttä ruikutetaan ja työnantajien pitäisi ottaa nämä 'töihin' ja maksaa hyvää palkkaa, vaikka ruikuttaja eivät ole mitään osaamista ja pätevyyttä vaivautuneet hankkimaan josta kannattaisi maksaa jotakin.
Muuta osaamista ei ole kuin pskan puhuminen ja sätkän kääriminen ja tätä rupusakkia tuntuu olevan nykyään paljon ruikuttamassa.
Ei oikein mene minun lokeroon tällainen touhu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mitä kaikkia toimintoja siinä älypuhelimessa on?
Olisiko siinä vaikka viestisovelluksia joita päättäjät käyttävät työtehtävissään?
No sittenhän me olemme samassa 'ammatissa', itselläkin jo 7 vuotta tätä 'uraa' takana.
Ei vaan aina jaksa näitä ruikuttajia, joille kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi ja valmiina eteen, ilman että itse tekisivät itsensä hyväksi mitään.
Työttömyyttä ruikutetaan ja työnantajien pitäisi ottaa nämä 'töihin' ja maksaa hyvää palkkaa, vaikka ruikuttaja eivät ole mitään osaamista ja pätevyyttä vaivautuneet hankkimaan josta kannattaisi maksaa jotakin.
Muuta osaamista ei ole kuin pskan puhuminen ja sätkän kääriminen ja tätä rupusakkia tuntuu olevan nykyään paljon ruikuttamassa.
Ei oikein mene minun lokeroon tällainen touhu.ruikuttaja on peräkammarin nettosaaja pummi,
rahat pitää antaa käteen mitään tekemättä,
iltalypsyjä pitää luonnollisesti kerjätä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mitä kaikkia toimintoja siinä älypuhelimessa on?
Ei oikein mene minun lokeroon tällainen touhu.13:10:26 Missähän ammatissa olit, jos viestejä luit ja näpyttelit 7 vuotta.?? Ja kaikki tämä työajalla.
Minä jos olisin tehnyt saman, olisi pomo tullut koputtamaan olkapäälle ja sanonut, että "kassan kautta ja kiitos". Ei tänne ole palkattu kännyä räpläämään, vaan oikeisiin töihin.!!
Ja tiedän muuten aikas hyvin nykyisen älypuhelimen toiminnot ja käytön mahdollisuudet. Veikkaanpa, ettei uuninpankkosimulaattori poika tiedä edes puoliakaan niistä...
Sinulla varmaankin joku "peili fetissi".? En löytänyt sille lääketieteellistä termiä netistäkään, se luultavasti on joku persujen oma juttu. Onks sulla uuninpankon kattoon liimattu iso peili, mihin voit hokea "kerro, kerro kuvastin, kellä lentää nopeimmin".?? Siihen Sievin jalkineiden kupeeseen, nehän antaa persulle hyvät kiksit... ; ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13:10:26 Missähän ammatissa olit, jos viestejä luit ja näpyttelit 7 vuotta.?? Ja kaikki tämä työajalla.
Minä jos olisin tehnyt saman, olisi pomo tullut koputtamaan olkapäälle ja sanonut, että "kassan kautta ja kiitos". Ei tänne ole palkattu kännyä räpläämään, vaan oikeisiin töihin.!!
Ja tiedän muuten aikas hyvin nykyisen älypuhelimen toiminnot ja käytön mahdollisuudet. Veikkaanpa, ettei uuninpankkosimulaattori poika tiedä edes puoliakaan niistä...
Sinulla varmaankin joku "peili fetissi".? En löytänyt sille lääketieteellistä termiä netistäkään, se luultavasti on joku persujen oma juttu. Onks sulla uuninpankon kattoon liimattu iso peili, mihin voit hokea "kerro, kerro kuvastin, kellä lentää nopeimmin".?? Siihen Sievin jalkineiden kupeeseen, nehän antaa persulle hyvät kiksit... ; )No eihän se taas tajunnut... Rautalankaa, rautalankaa...!
Ymmärsin että olet työsi tehnyt ja olet eläkkeellä.
Itsekin olen ollut samassa 'ammatissa', eli eläkkeellä jo 7 vuotta.
Mutta käsityskykysi huomioiden; Ei muuta kysyttävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruikuttaja on peräkammarin nettosaaja pummi,
rahat pitää antaa käteen mitään tekemättä,
iltalypsyjä pitää luonnollisesti kerjätä...Ihan ku pottukuopasta
kuulus punukan ininätä...
Liekö mualaisliiton murhamiehii piilossa,
vai sängynalusnatsitko ne pelottaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se taas tajunnut... Rautalankaa, rautalankaa...!
Ymmärsin että olet työsi tehnyt ja olet eläkkeellä.
Itsekin olen ollut samassa 'ammatissa', eli eläkkeellä jo 7 vuotta.
Mutta käsityskykysi huomioiden; Ei muuta kysyttävää.13:10:26 Ei minun käsityskykyäni ole vielä kukaan kyseenalaistanut. Eläke ei ole mikään "ammatti". Vaan se on ammatin jälkeinen olotila työuran jälkeen.... Hyviä eläkepäiviä vaan.. Uuninpankolle.. "virn"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13:10:26 Ei minun käsityskykyäni ole vielä kukaan kyseenalaistanut. Eläke ei ole mikään "ammatti". Vaan se on ammatin jälkeinen olotila työuran jälkeen.... Hyviä eläkepäiviä vaan.. Uuninpankolle.. "virn"
Nyt kyseenalaistetaan, koska et ymmärrä edes mitä lainausmerkit tarkoittaa.
- Anonyymi
Aikoinaan Salpakadulla eläkeläiset tekivät kokoonpanotyötä. Palkkaa saivat 2€/tunti.
Kehitysvammaisiakin siellä oli vielä muistaakseni 2014, mutta heidät korvasivat nuoremmalla työvoimalla. - Anonyymi
Se laskuri mitä puolueet käyttää eduskunnassa laskee,että jos kaikki työttömyysetuudet otetaan pois niin on 0 työtöntä.Joku poliitikko sanoi näin,että kannattaisko kehittää parempi laskuri 🤣
- Anonyymi
Työkkäri on ajojahdissa minua kohtaan, teen Juusot ja saikutan
- Anonyymi
En päässyt edes haastatteluun kun hain vuokrafirman kautta.
Siihe loppui vuokrafirmojen käyttö työnhaussa.- Anonyymi
Näkivät varmaan heti millainen vötkylä olet, ei tarvinnut edes haastatella...
- Anonyymi
Missä ne työpaikat on? Pitääkö kaikkien mennä Arkadianmäelle? Onko siellä töitä?
- Anonyymi
Kaikki pitäisi valmiiksi eteen tuoda, mitäs jos ihan itse etsisit työpaikan, osoittaisit edes jonkinlaista omatoimisuutta niin herättäisit työnantajissakin positiivista huomiota.
- Anonyymi
Itse haen työpaikkoja vain kirjepostilla. Postikulut ja kirjeet maksaa, mutta rahaa se vain on.
- Anonyymi
Työnhakukirjeet kannattaa postittaa ilman postimerkkiä että työnantaja joutuu lunastamaan kirjeen postista. Näin annan itsestäsi osaavan ja säästäväisen kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnhakukirjeet kannattaa postittaa ilman postimerkkiä että työnantaja joutuu lunastamaan kirjeen postista. Näin annan itsestäsi osaavan ja säästäväisen kuvan.
Hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522055
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271260Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901127- 121970
- 35918
- 67899
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59777Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?45723