Taitaa olla kaikki ohi

Anonyymi-ap

Meidän väliltä.

95

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä olet oikeassa M nainen.

• Anonyymi

Juu kato, mä osaan ennustaa itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kato, mä osaan ennustaa itseäni.

Olet pienisielyinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pienisielyinen ihminen.

Mene välillä itseesi ja mieti omaa toimintaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene välillä itseesi ja mieti omaa toimintaasi.

Osaatko itse miettiä omaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko itse miettiä omaasi?

Osaan todellakin, enkä ole tehnyt sulle/hänelle mitään väärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan todellakin, enkä ole tehnyt sulle/hänelle mitään väärää.

Olet sokea itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sokea itsellesi.

No sitten sun varmaan pitää valaista mua, koska mulla ei mitään tietoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten sun varmaan pitää valaista mua, koska mulla ei mitään tietoa!

Itsereflektio puuttuu täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsereflektio puuttuu täysin.

Ilmeisesti sitten niin ja et voi kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti sitten niin ja et voi kertoa?

En voi kertoa jos et itse näe omaa toimintaasi. Itsetutkiskelun paikka mutta tuskin kykenet siihen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole M nainen.

• Anonyymi

Mietippä sitä ja kuinka ilkeä olet ollut minulle olisit voinut asian korjata jo moneen kertaan mutta ei

• Anonyymi

Ohi? Alkupisteessä ollaan.

• Anonyymi

Lupaatko sitten mies ettei enää tavata?

• Anonyymi

Ei ollut minulta tämä, eikä mitkään muutkaan ilkeät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sinä puhuttelet tätä naista esittävää monologin pitäjää ku hidasälyistä. Toisekseen oletko varma ettei kirjoittele tunteiden vallassa mitä sattuu?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä multa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä multa.

Eikä varsinkaan multa eikä naapurin Seijaltakaan......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä varsinkaan multa eikä naapurin Seijaltakaan......

😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, ettet pistä ilkeitä viestejä. Hyvyys on parasta.

• Anonyymi

Taitaa hiivat olla muualla kuin kotiviinissä 🤭

• Anonyymi

Todellakin on 😁

• Anonyymi

Oletko aloittajamies sairaalloisen kiinnostunut eri ruumiintoiminnoista kuten kuukautiset, erilaiset eritteet jne? Olet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittajamies sairaalloisen kiinnostunut eri ruumiintoiminnoista kuten kuukautiset, erilaiset eritteet jne? Olet

En, varmaan eka kerta kun edes mainitsin 🥸

• Anonyymi
        UUSI

Voi vittu mikä tyyppi. Itse tartuttaa jotain helvetin ihottumaa/ punajäkälää ja kehtaa arvostella naista. Hyi helkkari. En ihmettele yhtään että olet yhä yksin liki 50- vuotiaana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vittu mikä tyyppi. Itse tartuttaa jotain helvetin ihottumaa/ punajäkälää ja kehtaa arvostella naista. Hyi helkkari. En ihmettele yhtään että olet yhä yksin liki 50- vuotiaana.

Ikävä tapa tuo kiroilu...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😆🤪🥱🙈💩

• Anonyymi

Päinvastoin, odotan joka päivä meidän tapaamista.

• Anonyymi

Niin miekii.

• Anonyymi
        UUSI

Voi ku kiva!Onnea teille!sivusta

• Anonyymi

Poissa silmistä, poissa mielessä🫡

• Anonyymi

Höpötystä ♡

• Anonyymi
        UUSI

Mitä enemmän ei näy, sitä suurempi kaipuu❤️🤗

• Anonyymi

Semmoista trollin tuuletusta taas täällä...

• Anonyymi

No niinpä näkyy olevan yksi palstaäijän geneerinen aloitus, mikä tässä oli se probleema?

• Anonyymi

Ei pidä olla täällä ilkeä. Kukaan ei ansaitse sellaista. M-nainen on ihastuttava.

M

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos ♥️

• Anonyymi
        UUSI

kiitos,olen M.ja nyt sanon suoraan!lopettakaa niin sanotut ystävät ja petturit mun kiusaaminen!!Mä en halua näitä kamuja,pettureita mun elämääni!!!!Tiedätte mut!Ja kun suutun ja päätän jotain,se on sit niin!!Mä en kuluta elämääni penttuihin.Joten kiitos ja näkemiin.🫡🤔😌🤬👎💪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos,olen M.ja nyt sanon suoraan!lopettakaa niin sanotut ystävät ja petturit mun kiusaaminen!!Mä en halua näitä kamuja,pettureita mun elämääni!!!!Tiedätte mut!Ja kun suutun ja päätän jotain,se on sit niin!!Mä en kuluta elämääni penttuihin.Joten kiitos ja näkemiin.🫡🤔😌🤬👎💪

M olen minäkin, enkä rustaile tyhmiä.

• Anonyymi

Tapaaminen on vielä edessä,
      Meillä oli kahvitreffit muistan kyllä.
      kaverille.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - kyllä, kuten vuosi sitten 😘

• Anonyymi

Jos niin haluat.

Kumpi sitte parempi.
      Vaik olihan se hankalaa. Ehkä "kuumimmillaan" mun suhteen olit sillon, kun halusit tehdä siitä toisesta mustasukkaisen ja pettämään puolisoaan.
      En tiedä onnistuitko ..... ja mitäs mä tiedän, en mittää.

• Anonyymi

Meidän väliltä kaikki on vasta alussa.

• Anonyymi

Toivon, että päästäisiin alkuun ihanan M naisen kanssa!

• Anonyymi

Montako kirjainta nimessä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kirjainta nimessä?

Kuusi

• Anonyymi
        UUSI

Eli tämän saman böönän, jolle kirjoittelit kuvitteellisen sättimisdialogin monologina ylempänä? Aika erikoista tämä sinun raccaus. Onhan näitä nähty joka versiona on ollut aata, ässää jne. Yksi viesti ylistää toinen on jtn ihan muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tämän saman böönän, jolle kirjoittelit kuvitteellisen sättimisdialogin monologina ylempänä? Aika erikoista tämä sinun raccaus. Onhan näitä nähty joka versiona on ollut aata, ässää jne. Yksi viesti ylistää toinen on jtn ihan muuta

Eikä taaskaan joku ymmärrä selkeää suomen kieltä. Mikä tässä oikee niinkö maksaa?

• Anonyymi
        UUSI

Minä odotan sitä ♥️.

M- nainen

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on M.joo katotaan toki!

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

Juu,en halua enää mitään.En halua pettää puolisoani.

• Anonyymi

juhaa!! lopeta !!! 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

juhaa!! lopeta !!! 🤣🤣

Onko tämä palstasetä joku ikivanha targettisi? Täällä ovat skarppina niin kerro nyt shakaaleille haaskalla. Nolot

• Anonyymi
        UUSI

Hankkikaa nyt jo joukahaiset suhteellisuudentaju ja sen semmonen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä palstasetä joku ikivanha targettisi? Täällä ovat skarppina niin kerro nyt shakaaleille haaskalla. Nolot

Niin saahan sitä vaikka mitä nimipäiväkalenterin kollaasia aikaan ku oikein aivotuhnailee

• Anonyymi
        UUSI

Salli mun nauraa...kuinka monta muutakin oli esim. Meidän puolen vuoden salasuhteen aikana? Kuinka monta lehtolasta joita toinen mies onnellisena kasvattaa tietämättään ettei lapsi olekaan biologisesti hänen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

juhaa!! lopeta !!! 🤣🤣

Kuka on Juha?
        🥸

• Anonyymi

Ei ole, jos olet hän! Tää on vaan vaikea ja sekavaa tilanne mut ajan kanssa kaikki selviää. Meidän pitää puhua hänen kanssaan joku päivä.

• Anonyymi

Meidän välillä oli alusta alkaen kaikki ohi vaikka mentiin naimisiinkin. Elämä on. 🙁🤔

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin sentään ohi, mutta sun tulee laittaa viestiä ja pyytää anteeksi.

Mn

• Anonyymi
        UUSI

En ole ap. mutta on todellakin ohi enkä ole anteeksipyyntöä velkaa. Itse käyttäytyi todella törkeästi. Älä edes unissasi kuvittele että laitan sulle viestiä ja vielä pyydän anteeksi! Narsisti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ap. mutta on todellakin ohi enkä ole anteeksipyyntöä velkaa. Itse käyttäytyi todella törkeästi. Älä edes unissasi kuvittele että laitan sulle viestiä ja vielä pyydän anteeksi! Narsisti!

Höpöhöpö. Ihmiset nauroivat sinua kun sanoin että pidät minua narsistina. Olen maailman kiltein ja rauhallisin ihminen, joka haluaa vain pelkkää hyvää kaikille.
        Loukkaannuit siitä kun sanoin että onko sinua kukaan koskaan aidosti rakastanut? Et muuten pönkittäisi itseäsi pelailemalla niiden kaikkien naisten kanssa. Voi vaimo- parkaa joka ei tiedä mitään sinun touhuistasi P.

• Anonyymi
        UUSI

Laita viestiä, mut ei ole mitään anteeksi pyydettävää 🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita viestiä, mut ei ole mitään anteeksi pyydettävää 🩷

On sulla. Rikoit sydämeni jonka olin vuosien työllä saanut viimein kursittua kasaan. Annoit uskoa yhteisestä huomisesta, annoit minun rakastua sinuun vain vetääksesi maton jalkojen alta ja valehtelit kuinka olette eroamassa vaimon kanssa vaikka mitään aikomustakaan ei ollut. Paljastui kun sulla oli treenikassi mukana kun tulit minua
        tapaamaan ja kerroit että vaimo luulee minun olevan salilla. Halusit vain käyttää hyväksesi rakkauttani ja aitoja tunteitani sekä välittämistäni sinua kohtaan ja teit sen todella julmasti ja kylmästi. Sitten jätit minut yksin ilman kunnon selitystä. Ghostasit ja häivyit antaen yhä pikkuisen lankaa kaipaavalle sydämelleni. Annoit uskoa että olin ainoa vaikka koko ajan pelailit monen muunkin naisen kanssa.
        En koskaan tehnyt sinulle mitään pahaa tai loukannut. Annoin kaiken sen rakkauteni sinulle mitä minulla oli jäljellä ja sinä vain käytit hyväksesi minua.

Mn

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla. Rikoit sydämeni jonka olin vuosien työllä saanut viimein kursittua kasaan. Annoit uskoa yhteisestä huomisesta, annoit minun rakastua sinuun vain vetääksesi maton jalkojen alta ja valehtelit kuinka olette eroamassa vaimon kanssa vaikka mitään aikomustakaan ei ollut. Paljastui kun sulla oli treenikassi mukana kun tulit minua
        tapaamaan ja kerroit että vaimo luulee minun olevan salilla. Halusit vain käyttää hyväksesi rakkauttani ja aitoja tunteitani sekä välittämistäni sinua kohtaan ja teit sen todella julmasti ja kylmästi. Sitten jätit minut yksin ilman kunnon selitystä. Ghostasit ja häivyit antaen yhä pikkuisen lankaa kaipaavalle sydämelleni. Annoit uskoa että olin ainoa vaikka koko ajan pelailit monen muunkin naisen kanssa.
        En koskaan tehnyt sinulle mitään pahaa tai loukannut. Annoin kaiken sen rakkauteni sinulle mitä minulla oli jäljellä ja sinä vain käytit hyväksesi minua.

Mn

Miksi sä laitat näihin teksteihin aina nimirjaimet? Maalittaa toisia ämmiä.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Ihmiset nauroivat sinua kun sanoin että pidät minua narsistina. Olen maailman kiltein ja rauhallisin ihminen, joka haluaa vain pelkkää hyvää kaikille.
        Loukkaannuit siitä kun sanoin että onko sinua kukaan koskaan aidosti rakastanut? Et muuten pönkittäisi itseäsi pelailemalla niiden kaikkien naisten kanssa. Voi vaimo- parkaa joka ei tiedä mitään sinun touhuistasi P.

P.Kuulin että varmasti tietää!EI se M oo mikään idiootti!M on vahva,kiltti ,uskollinen aikuinen nainen!Ja osaa pelata afrikantähteä ym..nousi hätä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mn

Joo näin voi käydä!Oon kokenut!Voimia sulle!Täällä M.nainen.Kyllä miehiä hyviä löytyy!Tsemppiä sulle!

• Anonyymi
      UUSI

en kävis täällä näin hanakasti ja ois täysin tutustumatta muihin jos se ois noin…🧐

• Anonyymi
        UUSI

Mikä vajakki sä oikein olet??!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vajakki sä oikein olet??!

Oginal Alien❤️🩷🩶🤍✨💫⚡💥🪐🔥

• Anonyymi
      UUSI

Saavutitko oikein katharsiksen tuosta, mies?

• Anonyymi
      UUSI

Yritetään kestää se suru

• Anonyymi
      UUSI

no se Robert käytti moottorisahaa yhteyksien katkomiseen. muut paitsi lapset, eli mietitään miten katkotaan heidän kauttaan tulevat jutut tai miten suojataan ulkopuolelta tuleva. Huh helpotus, pystyy jo vaatimaan ja kostamaan 😂😜 eikä unohdu 😜😂

• Anonyymi
      UUSI

kuuluu palveluun saada kaikki tiedot, jotka on tänne velkaa tai vaikuttanut mihinkin asiaan. itsestä saa pyytää ja alaikäiset lapset. ei enää 18 v lapsistakaan tai edes avopuolisosta. oikeasti vihityt saavat tiedot toisistaan. mutta se on molemmin puolista.

• Anonyymi
      UUSI

saa myös pyytää poistamaan itsestä ja alle 18 v tietoisuulsia ja yhteyksiä ja saamaan tiedot. ei enää 18 v tai edes suvusta.

• Anonyymi
      UUSI

minä pyysin kaikista tiedot, ja selvityksen. Ihan vaan kerrotusti ja nätin. ei tarvii näyttää. ja laitoin osan jo perintään.

• Anonyymi
      UUSI

ja tilasin muutaman hakkauksen laillisesti, olivat velkaa niin lyhentävät korkoja niillä 😂😂😂😂😂😂😂😈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂keventää taakkaa 😂😂😂😂😂😂 en ole ollut kellekään velkaa tai saanut mitään, pelkkää luuloa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂nyt on saatu kaikista tiedot ja tekijät ja muut eivätkä voi valehdella 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja osaa nöyryytetään ja hakataan laillisesti pian 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

jotain hyötyä tärkeistä yhteyksistä, tutuista ja entisistä elämistä. helvetin kirjanpito 😂 aina kun joku tekee jotain sieltä etkö tiennyt että se painautuu aina tietoihin, tai että kaikki tekosi voidaan selvittää ja jäljentää niin hyvillä kuin pahoilla, mutta erityisen tarkkaan alhaalla 😂 ei vou muiden juttuja katsoa jos ei liity itseensä, tilauksiin, turhiin syutöksiin, kostoihin tai ostoihin. niistä selviää kaikki. voit toki tarkistaa myös omat tietosi. kerran saa ilmaiseksi sitten pitää vähän maksaa, jos on plussa saldoa kuittaavat niistä 😂

• Anonyymi
      UUSI

Saattaa olla hyvin.Se juttu,jonka Ollin kanssa tehtiin tai annoin tehdä kädellä keskenään mun vehkeelle ja sait tietää siitä.

M47v

• Anonyymi
      UUSI

päänsärkyjen tilaajalle lähetä takaisin, samoin nuo muut jutut lähetä tilaajalle takaisin. ei oo maksanut tai korvannut. suojaa ettei lähde mitään, tehdään samoin. vahinko vain sinne ja samalla tieto keille tehty samalla ja oikeat syylliset. näytä nätin ja anna tieto että voi hakea korvausta ja kuka on tilaaja. lähetän itse takaisin samaa tilaajalle.

• Anonyymi
      UUSI

Sivusta - ei meidän tarina ole vielä ohi M-nainen ❤️. Tulee jatkumaan tänä keväänä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos rakas ♥️
        Odotan sitä. Me vain kuulumme yhteen. Tiedän että et voi elää ilman minua niinkuin en minäkään ilman sinua rakas.

M- nainen

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas ♥️
        Odotan sitä. Me vain kuulumme yhteen. Tiedän että et voi elää ilman minua niinkuin en minäkään ilman sinua rakas.

M- nainen

Se on juuri noin. Yritin unohtaa sinut, mutta ei onnistu ei ❤️. Me kuulutaan yhteen.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sä tahdot niin.

• Anonyymi
        UUSI

En tahdo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tahdo

Tahtoo se.

• Anonyymi
      UUSI

Täytyy olla jotain näytelmää jälleen.

• Anonyymi
        UUSI

Eräs on harrastelijanättelijä. Epäilen hänen kirjoittavan tänne vuorosanoja.

• Anonyymi
      UUSI

Näin se kai on Lm?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      3156
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      36
      2744
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      172
      2136
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      60
      1551
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      209
      1374
    6. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      95
      1143
    7. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      1089
    8. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      88
      1074
    9. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      1010
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      16
      985
    Aihe