Vihoviimeinen Asia on uusien virastojen perustaminen! Onko Suomessa valeoikeisto hallitus. Ei uusia virastoja. Vanhat virastot pois, ei uusia tilalle. Suomessa ei todellista johtajuutta. Virkamiesrottien tunkio.
Julkiset menot kuriin!
Sosialismi-kommunisni torjuttava!
EU on sodassa kansallisvaltioita vastaan. EU tukee Etela-Afrikan kommunisteja! EU tukee valkoisten murhaamista.
Ei uusia virastoja! Julkiset menot kuriin!
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustupa siihen mitä Argentiinassa tapahtui kun sikäläinen paikallinen persun kaltainen idiootti valittiin presidentiksi. Eipä tullut kansalaisille onnea ja autuutta rajusti supistettujen julkisten palveluiden myötä. kävi lievästi sanottuna päinvastoin.
- Anonyymi
Nyt on kyse Suomesta ja Suomen rikollisista päättäjistä. Päästiin eroon Marinin sosialismi-koronaketku tyranniasta ja saatiin tilalle valeoikeistohallitus joka nyt on perustamassa tähän persaukiseen mutta kalliiseen "onnelaan" lisää virastoja ja toimipaikkoja!
Marinin SOTE suursyömäri laitos nielee valtion varat, ja nyt tämä hallitus perustaa lisää virastoja ja toimipaikkoja että saadaan himmeli "toimimaan".
Samaan aikaan pienyrittäjiä ja yksinyrittäjiä kuritetaan toinen toistaan pahemmilla vedätyksillä. YEL maksu näistä ehkä karvain, joka nousi yli 100% monella yrittäjällä vaikka tulot eivät lisääntyneet.
Älkää ihmetelkö miksi verosuunnittelu on muodostunut niin keskeiseksi elinkeinoksi kun valtio ajaa yritykset konkurssiin.
Tyrannia ei edes soisi että saisi asua vakituisesti kirjoilla omassa vapaa ajan asunnossa. Virkamies haluaa tunkeutua asuntoon tarkastamaan miten siellä asutaan.
Vihreä tyrannia-idiotismi vatii seuraavaksi että vessapaperin käyttö kielletään. Pyyhkikää perseenne käsillä. Suomalainen nyökkää kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882988Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4772301- 891612
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa15874- 31866
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767