Missä menee raja hyväksikäytössä ja auttamisessa.
Kun on yrittäjä niin eikö kuulu hoitaa itse omat asiansa eikä juoksuttaa muita ja hoidattaa muilla työnsä vaikka kuinka ei itse ehdi. Silloinhan palvelu ostetaan toiselta palvelun tuottajalta eikä juoksuteta hyvää hyvyyttään auttavaa sukulaista jonka hyvyys on nyt kyllä jo vitutuksen puolella.
Itseäni ei ole autettu samassa mittakaavassa ja kyynisyys ja katkeruus alkaa olla maksimi lukemissa. Pitäisi ymmärtää lopettaa itse jos ei mistään mitään tule.
Itselläni ei rahkeet tällaiseen auttamiseen riitä kun on omakin elämä ja perhe. Ja vituttaa että työttömyyttä käytetään keppihevosena/kiristyksenä vaikka olen työtön en ole velvoitettu tekemään toisten töitä, vai olenko? Ja minulla on oma päivärytmi oma perhe oma elämä johon ei kuulu hyväksi käyttäjän yritys kaverit eikä mikään mikä rasittaa elämääni. Minäkin olen täällä elämässä omaa elämääni josta päätän itse eikä kukaan muu.
Missä menee rajat
12
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Menee meille raivoamisesi hukkaan täällä, ei me voida sua auttaa.
Oikeasti pitäisi vaan ittesi opetella sanomaan että en nyt ehdi, ja on paikatkin vähän kipeenä. Siksi en voi ainakaan kolmeen viikkoon avuksenne tulla, kiitos ja näkemiin. - AnonyymiUUSI
Aina voi auttaa muita yrittäjiä käyttämällä pienyrittäjien palveluita. Näinä ankeuden aikoina pienikin auttaminen on iso asia. Auttaa voi ostamalla vaikka lahjakortin. Senkin voi nykyään hoitaa näppärästi etänä. Paikanpäälle ei tarvitse mennä. Näin voit hienosti välttää aidon ihmiskontaktin, joka voisi olla päivän paras hetki.
Ihminen auttaa aina ihmistä. Niinhän se kuuluu mennä. - AnonyymiUUSI
Ilmoita, että olet nyt kevytyrittäjä, ja tästä eteenpäin teet vastaavat palvelukset 50 e/tunti + alv.
- AnonyymiUUSI
50 e/tunti + alv on pieni veloitus. Oikeat konsultit veloittavat yli 100e/tunti. Jargonin puhumisesta maksetaan.
Teeppäs oikeita töitä niin laskutushinnat on siellä 50 e/tunti + alv. Autokorjaamoilla tosin laskuttavat 70-100e/tunti + alv. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
50 e/tunti alv on pieni veloitus. Oikeat konsultit veloittavat yli 100e/tunti. Jargonin puhumisesta maksetaan.
Teeppäs oikeita töitä niin laskutushinnat on siellä 50 e/tunti alv. Autokorjaamoilla tosin laskuttavat 70-100e/tunti alv.Minä nyt arvelin, että kyse on juoksupojan hommista eikä jostain erityisalasta, jossa aloittaja on kokenut ammattilainen.
Noilla kun on sentään pieni ero hintatasossa.
Lisäksi autokorjaamoilla ym tuntihinnassa maksetaan myös kalustoa ja seiniä, eikä vain työntekijää ja hänen osaamistaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä nyt arvelin, että kyse on juoksupojan hommista eikä jostain erityisalasta, jossa aloittaja on kokenut ammattilainen.
Noilla kun on sentään pieni ero hintatasossa.
Lisäksi autokorjaamoilla ym tuntihinnassa maksetaan myös kalustoa ja seiniä, eikä vain työntekijää ja hänen osaamistaan.Kovimmat veloittavat on kuitenkin lähinnä mies, läppäri ja myyntipuheet. Siitä maksetaan.
- AnonyymiUUSI
> 50 e/tunti + alv on pieni veloitus. Oikeat konsultit veloittavat
> yli 100e/tunti. Jargonin puhumisesta maksetaan.
Tuommoinen 50 eurookin riittää hyvin pysäyttämään avustuksen pyytelijät. Ilmatteeksi täytyis tehdä, ja kellonajasta riippumatta aina valmiina auttamaan. niin semmonen apua kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Ylimielisyydessä rajaa ei enää ole kun pelailee kaikkien rahoilla.
- AnonyymiUUSI
Minusta työväenluokkaan kuuluva väki saisi olla auttavaisempia suipmalaista selkärankaa, eli PK-yrittäjiä kohtaan. Duunareilta loppuu työpäivä jo 16:00, niin sen jälkeen jos olis tunnin tai pari kiireisen yrittähjän apuna, niin se jo auttaisi elinkeinojamme paljon.
- AnonyymiUUSI
Yllätä muut ja mene töihin ja lopeta valitus. Ehkä sinua yritetään auttaa pitämällä sinut edes jotenkin liikkeessä ja parannetaan itsetuntoa teettämällä jotai höpöhommaa minkä kuitenkin osaat.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa, että aloittaja käyttää toista hyväkseen ja yrittää saavuttaa perusteetonta etua sillä. Muutenkin hauskoja nuo työttömien kiireet. Täytyy repiä märkää valintatalon edessä täysii.”mul on perhe”
- AnonyymiUUSI
Kyllä näitä ilmaiseksi teettäjää on nähty. Älä tee on neuvoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3703023Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.322508Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1702047Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601541Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1841227- 951113
- 681069
- 811007
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69990Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,15926