Tässä uussinkkuelämästäni nautiskellessani olen tuonut silloin tällöin mieskumppanin kotiin ja sopinut että se on sitten tässä. Tämä on sitten myös pitänyt paitsi ehkä yhden kanssa, joka oli ainut joka osasi tyydyttää minut. Muutoin olen jäänyt miehen lähdettyä masturboimaan ja miettinyt jälkeenpäin miksi yleensä päästän miehiä sisälleni kun voin aivan yhtä hyvin ottaa tuon sauvan. Mun kaveri sanoi myös usein haluavansa - tai joutuvansa masturboimaan yhden illan seksin jälkeen. Onko näin muilla? 🤔 Olen tähän asti pohtinut että seksideittailu voisi olla ainakin vapaata kaikesta parisuhde skeidasta ja sopimusseksistä ja muusta. Mutta en saa tarpeeksi tai ollenkaan ja homma sit jatkuu enempi tai vähempi käsipelillä. Mitenkäs te muut ? - N32
Yhden yön seksin jälkeinen masturbointi
4
929
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on, että antoisa rakastelu ja kunnon hyvänäpito vaatii aikaa ja asiaan paneutumista, hellyyttä ja nautiskelua. Todella mahtavaa ja parasta elämässä! Hienoa myös se, että jatkat hyväilyjä ja runkk….
Terkuin S - Anonyymi
Yleistä on omat sormet pikaseksin jälkeen. Näin olen ymmärtänyt kamuiltani ja näin myös itse todennut tekeväni. Semmoinen huomio että paremmat ru...t tulee kuin ilman että joku ensin rynkyttää eri paikkoihin. Hyvä esileilkki omakivalle saa jatkaa siitä.. 😊
- Anonyymi
Jos kuunnon kielihoito kiinnostaa, niin laita minulle viestiä, niin ei tarvitse enää masturboida. Nuolen pitkään ja taitavasti loppuun asti ja orgasmitakuulla ;)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi - Anonyymi
Kyllä joo usein tulee tyydytettyä seksin jälkeisenä aamuna. Se jotenkin täydentää ton kokemuksen.. Masturboin tosin useita kertoja viikossa joka tapauksessa. Ei sillä varsinaisesti väliä ole onko kuinka pitkäaikainen kumppani (tuon suhteen), enemmänkin että tekee mieli omaa juttua silti ja fiilistellä mitä sain edellisenä yönä. Orkut tulee myös kumppanin kaa usein et ei kiinni sina siitäkään no joskus
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070