POP pankin palvelu järkyttävää..

Anonyymi-ap

Minulle on joskus kehuttu POP Pankin palveluja. Olen OP:n asiakas ja soittelin POP pankkiin asiakkuuden vaihtamisesta. Itselläni on sijoitusasuntolainoja aika iso määrä, mutta asuntojen vakuudet ovat paljon enemmän tietenkin. Maksukykyni on aika heikko, kun olen aloittamassa yrittäjyyttä. Kaikki lainani olen aina hoitanut ja luottotietoja en ole koskaan menettänyt. Kyselin josko olisin siirtänyt kaikki lainat OP:lta POP:ille. Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. Mitään merkitystä ei ole sillä, että on pitkän iän aikana aina hoitanut kaikki eikä sillä, että on koulutettu ja realistinen yrittäjyys alkamassa. Oli kyllä niin syyttävä ja epämiellyttävä nainen Porin POP:ista, että kylmät väreet vieläkin. Eli se siitä POP:in mukavuudesta ja palvelualttiudesta.

7

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tällaisia asioita pidä puhelimessa hoitaa.
      Mene konttoriin ja varaa aika sitä ennen.

• Anonyymi

"Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. "

Se nyt sattuu olemaan ratkaiseva asia lainansaannissa. Ihan hyvä, jos ymmärtävät olla antamatta holtittomasti lainaa. Tässä maassa on nähty ihan riittävän monta kertaa, mihin sellainen johtaa.

• Anonyymi

Miksi edes haluat tuollaiseen pärnäspankkiin? Et saa tuossa tilanteessa kilpailutettua lainojasi missään. Yleensä OP antaa muutenkin parhaat tarjoukset.

• Anonyymi

Jos sinulla on useita sijoitusasuntoja, joiden vakuusarvot reilusti sijoitusasuntolainoja korkeammat. Myy osa pois niin johan on taas likvidiä varallisuutta ja varaa neuvotella pankin kanssa.

• Anonyymi

Vai eikö mene kaupaksi hyvään hintaan? Milloin onkaan vakuusarvot viimeksi tarkaistettu...

• Anonyymi00007

pop pankki Sammaa Raivolla eteenpäin meneminen
      Entä Nordea?

• Anonyymi00008

Lainahan on huono juttu pankin vaihdossa. Asiakas voi jäädä napanuorasta kiinni aiempaan pankkiin, tai pankin vaihdos ei yksinkertaisesti onnistu lainkaan ellei uusi pankki suostu rahoittamaan niitä. Mutta tottakai pankkia voi haukkua jos on tullut erimielisyyttä sopimimuksien kanssa. Silloin pankki on hyvä kun kaikki omat ideat menee läpi, pannki on huono, kun asiakas saa huomautuksen asioitten hoidosta. Sitten pankkia voi arvostella, kun se tekee sinulle vahinkoa vaikket edes ole sen asiakas, sekin on mahdollista. Sekin on muistettava ettei ”iäkkäämmälle” ihmiselle tulee hyvää kuvaa jos pankkia vaihtaa kokoajan. Jatkuva pankin vaihto antaa asiakkaasta vähän oudon kuvan. Itselläni on tilit kahdessa pankissa, s- pankki on tullut osuuskaupan jäsenyyden kautta, ja siellä on pieni sukanvarsi. Itse en luota omien kokemusteni perusteella mihinkään pankkiin. Omalle pääpankilleni annan asteikolla 1-5 arvosanaksi keskinkertaisen kolmosen. Suomen toiseksi suurin pankki jonka asiakas olin joskus 30v sitten saa arvosanan 1.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10885
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8157
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3626
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3548
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3504
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2499
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1776
    Aihe