Minulle on joskus kehuttu POP Pankin palveluja. Olen OP:n asiakas ja soittelin POP pankkiin asiakkuuden vaihtamisesta. Itselläni on sijoitusasuntolainoja aika iso määrä, mutta asuntojen vakuudet ovat paljon enemmän tietenkin. Maksukykyni on aika heikko, kun olen aloittamassa yrittäjyyttä. Kaikki lainani olen aina hoitanut ja luottotietoja en ole koskaan menettänyt. Kyselin josko olisin siirtänyt kaikki lainat OP:lta POP:ille. Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. Mitään merkitystä ei ole sillä, että on pitkän iän aikana aina hoitanut kaikki eikä sillä, että on koulutettu ja realistinen yrittäjyys alkamassa. Oli kyllä niin syyttävä ja epämiellyttävä nainen Porin POP:ista, että kylmät väreet vieläkin. Eli se siitä POP:in mukavuudesta ja palvelualttiudesta.
POP pankin palvelu järkyttävää..
5
382
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tällaisia asioita pidä puhelimessa hoitaa.
Mene konttoriin ja varaa aika sitä ennen. - Anonyymi
"Se että minulla ei ole kovasti maksukyky aiheutti sen, että minut ristiinnaulittiin heti puhelimessa. "
Se nyt sattuu olemaan ratkaiseva asia lainansaannissa. Ihan hyvä, jos ymmärtävät olla antamatta holtittomasti lainaa. Tässä maassa on nähty ihan riittävän monta kertaa, mihin sellainen johtaa. - Anonyymi
Miksi edes haluat tuollaiseen pärnäspankkiin? Et saa tuossa tilanteessa kilpailutettua lainojasi missään. Yleensä OP antaa muutenkin parhaat tarjoukset.
- Anonyymi
Jos sinulla on useita sijoitusasuntoja, joiden vakuusarvot reilusti sijoitusasuntolainoja korkeammat. Myy osa pois niin johan on taas likvidiä varallisuutta ja varaa neuvotella pankin kanssa.
- Anonyymi
Vai eikö mene kaupaksi hyvään hintaan? Milloin onkaan vakuusarvot viimeksi tarkaistettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113509Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1692474- 1492391
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481780Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141515Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811494Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281380- 101323